Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Anomalie turbiny???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Koledzy!! Mam prośbę o podpowiedź. Moje Auto spisuje się wzorowo ale zaniepokoiły mnie logi turbiny(011). Dużo czytałem na forum na ten temat i wiem że przyczyny mogą być trzy: N75, przepływomierz, zapieczone kierownice. Czy po logach widać co to może być??? Z góry dzięki!!

Dynamiczne 003,008,010,011:

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 790-870 230-310 210-350 40-75%

STAMP /min mg/str mg/str %

0 1638 530 299 84,1

0,38 1659 850 505 4,8

0,78 1701 850 588 4,8

1,17 1764 850 681 4,8

1,57 1848 850 828 4,8

1,97 1953 850 1093 4,8

2,37 2079 850 1166 4,8

2,77 2205 850 1166 4,8

3,15 2331 850 1152 4,8

3,55 2457 850 1122 4,8

3,95 2583 850 1103 4,8

4,35 2709 850 1103 4,8

4,75 2835 850 1039 4,8

5,15 2940 850 975 4,8

5,55 3045 850 931 4,8

5,95 3150 850 936 4,8

6,35 3234 850 975 4,8

6,75 3360 850 975 4,8

7,15 3444 850 980 4,8

7,55 3528 850 1005 4,8

7,95 3633 850 1024 4,8

8,35 3738 850 1014 4,8

8,75 3822 850 1009 4,8

9,15 3906 850 1029 4,8

9,55 3990 850 1009 4,8

9,93 4074 850 1024 4,8

Group A: '008

Engine speed IQ driver's req IQ via rpm(Torq) IQ via MAF

TIME 2850-3150 65-70 47-51 47-60

STAMP /min mg/str mg/str mg/str

0 1449 9,1 46,4 18,1

0,4 1491 69,5 47,5 24,7

0,8 1533 69,7 48 28,3

1,2 1575 69,7 48,9 33,8

1,6 1638 69,7 49,4 38,2

2 1743 69,7 50,5 48,3

2,4 1848 69,7 51,3 57,6

2,8 1974 69,7 51,9 57,9

3,2 2100 69,7 51,9 57,6

3,58 2226 69,7 51,9 57,6

3,98 2352 69,7 51,9 57,4

4,38 2478 69,7 51,9 57,4

4,78 2583 69,5 51,6 57,1

5,18 2709 68,9 51,3 56,5

5,57 2835 68,4 51,3 55,5

5,97 2940 68,1 51,1 50,5

6,37 3045 67,5 50,8 50,2

6,77 3150 67,3 50,2 51,9

7,17 3255 66,7 50 53

7,55 3339 66,4 49,4 53

7,95 3444 66,2 49,1 52,4

8,35 3549 65,9 48,9 53,3

8,75 3612 65,6 48,6 54,1

9,15 3717 65,3 48 53,8

9,55 3801 64,8 47,8 53,8

9,95 3885 64,5 47,5 53,3

10,33 3969 64,2 46,9 53,3

10,73 4074 64 46,4 53,3

11,13 4158 63,7 45,3 53,3

11,53 4221 63,4 44,5 52,2

Group A: '010

MAF Atmos, pressure Intake air press, Throttle

TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100%

STAMP mg/str mbar %

0,38 588 989,4 1404 87,5

0,78 740 989,4 1533 100

1,18 916 989,4 1778 100

1,58 1098 989,4 2141 100

1,98 1147 989,4 2387 100

2,36 1176 989,4 2434 100

2,76 1215 989,4 2492 100

3,16 1176 989,4 2480 100

3,56 1132 989,4 2445 100

3,96 1093 989,4 2399 100

4,35 1029 989,4 2293 100

4,75 936 989,4 2165 100

5,15 902 989,4 2024 100

5,55 926 989,4 2012 100

5,95 960 989,4 2094 100

6,35 960 989,4 2153 100

6,75 990 989,4 2188 100

7,13 1000 989,4 2223 100

7,53 1000 989,4 2246 100

7,93 1019 989,4 2282 100

8,33 1009 989,4 2328 100

8,73 1005 989,4 2328 100

9,12 1009 989,4 2340 100

9,52 1000 989,4 2328 100

9,92 985 989,4 2317 100

Group A: '011

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

STAMP /min mbar %

0 1575 1244 1170 29,9

0,38 1617 2050 1252 21,9

0,78 1680 2101 1427 25,9

1,18 1785 2173 1673 24,7

1,58 1890 2234 2048 45

1,98 2016 2275 2375 59,8

2,38 2163 2295 2422 61,4

2,78 2289 2326 2469 64,9

3,18 2436 2336 2480 67,7

3,58 2562 2346 2480 69,7

3,98 2688 2346 2457 70,9

4,37 2814 2346 2410 72,1

4,77 2919 2346 2282 68,5

5,17 3045 2346 2118 62,2

5,56 3129 2346 2012 56,6

5,96 3234 2346 2036 57

6,35 3339 2346 2129 58,6

6,75 3444 2346 2176 58,2

7,15 3549 2346 2188 58,2

7,55 3633 2346 2223 57

7,95 3738 2346 2246 58,2

8,35 3843 2336 2293 58,6

8,75 3927 2326 2317 58,2

9,15 4032 2315 2328 60,2

9,55 4095 2295 2340 61,8

9,95 4200 2275 2317 61,4

10,35 4263 2254 2305 62,2

10,75 4347 2224 2270 64,1

Opublikowano

Wrzuc logi do odpowiedniego działu (Diagnostyka) i tam chłopaki napewno napiszą co dolega Twojej furce ;)

Opublikowano

Wygląda jakby kierownice się lekko przycinały. WD40 i sprawdzić jeszcze raz. Przy takim spadku doładowania powinien puścić ładnego bąka.

Opublikowano

zaluzje sie przycinaja ...

popracuj prawa noga .... powinno sie rozjezdzic .... :naughty:

Opublikowano

jak dla mnie logi turbiny są wypas.... nie wiem co cie zaniepokoiło??

ostatnie logi jakieś 3mc do tyłu były prawie idealne.

Czy niewymieniony filtr powietrza może mieć na to wpływ?

Opublikowano

Raczej nie bo nei obcina dawek i lmm ladnie mierzy.

Przytarte kierownice raczej.

Przegon treche ta padake ;) moze sie rozjezdzi

Opublikowano

Przegon treche ta padake ;) moze sie rozjezdzi

OK, ale nogę to raczej mam ciężką.... ale widać za mało :)

jak myślicie czy auto w takim stanie nadaje się do chipa????

Opublikowano

Przegon treche ta padake ;) moze sie rozjezdzi

OK, ale nogę to raczej mam ciężką.... ale widać za mało :)

jak myślicie czy auto w takim stanie nadaje się do chipa????

jezdzij w pelnym zakresie obrotow od 1700-4000 [ale pedał wciskaj rownomiernie, tak na ~70 % ]

psikniesz WD-40 i bedzie sie nadawal ... :naughty:

Opublikowano

Hej, szybkie głupie pytanko, gdzie w AWX jest turbina i gdzie mam psiknąć WD-40? Proszę napiszcie jak się do niej dostać z góry czy z kanału?????

Opublikowano

Hej, szybkie głupie pytanko, gdzie w AWX jest turbina i gdzie mam psiknąć WD-40? Proszę napiszcie jak się do niej dostać z góry czy z kanału?????

no i chyba nikt nie wie :naughty: więc to nie takie złe pytanie

turbo masz po lewej stronie - pomiędzy blokiem silnika a komora filtra powietrza, tyle że trochę głębiej - nie sposób go nie zauważyć.

Co do smarowania WD40 nie pomogę bo sam nigdy tego nie robiłem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...