Dastin Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Nie pamiętam jak to było, ale jak koło ma luzy w poziomie (prawo lewo) to po łożysku, a jak góra dół to po przegubie. Czy tak to było? Właśnie dzisiaj przy wymianie termostatu ruszyłem kołem i się załamałem bo chodzi we wszystkie strony i teraz nie wiem, czy wystarczy wymienić tylko łożysko czy cały komplet razem z przegubem i piastą. Żeby nie było to przegubu nie słuchać, natomiast dzisiaj jak jechałem to zaczęło mi w tym kole skrzypieć podczas jazdy. Od dawna natomiast tylko przy skręcie w lewo słychać było tarcie (prawdopodobnie klocki o tarcze). Czy można postawić jednoznaczną diagnozę? I ile mnie to będzie kosztowało?
cowboy1 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Co ma przegub do luzów? na poczatek sprawdz zawieszenie.
Dastin Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 A czy ktoś może podać numer katalogowy łożyska bo w serwisie kosztuje ono 613 zł Chce kupić gdzieś na allegro jakiegoś FAG'a lub SKF'a i chciałbym kupić dobre.
andrewb25 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 A czy ktoś może podać numer katalogowy łożyska bo w serwisie kosztuje ono 613 zł Chce kupić gdzieś na allegro jakiegoś FAG'a lub SKF'a i chciałbym kupić dobre. tylko to kupuje łożyska w Serwisie http://allegro.pl/lozysko-przod-skf-audi-a4-b6-1-8t-1-9tdi-2-5tdi-i1618754997.html
andy_sky Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 A czy ktoś może podać numer katalogowy łożyska bo w serwisie kosztuje ono 613 zł Chce kupić gdzieś na allegro jakiegoś FAG'a lub SKF'a i chciałbym kupić dobre. pisz do Tom77 allegro se daruj bo możesz kupić chinola
GOLI Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Przegub można spokojnie wykluczyć.Siadło ci łożysko,a jeżeli jakiś czas tak jeździłeś to niewykluczone że skończy się to wymianą piasty
Dastin Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 Sprawa wyjaśniona. Łożysko wymienione, problem usunięty. Choć męczy mnie jeszcze głuche stukanie jakby z bagażnika. Podczas ruszania do przodu lub tyłu słychać takie głuche puknięcie jakby coś się obijało w bagażniku lub kole zapasowym. mechanik coś mówił o jakieś gumie w zawieszeniu, a czy wy macie jakieś doświadczenia z podobnym problemem?
AZIK Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 posadź kogoś za kierą a ty siadaj na zadek wozu i wysłuc**j moize to też być tłumik walący o spód pojazdu.... albo gaśnica w bagażniku :gwizdanie: a tak pozaty to Ty będziesz to robił czy mechanik, bo jak mechanik to w końcu mu za to płacisz.... niech się pomęczy
Dastin Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2011 Robił będę ja jeśli zdiagnozuję usterkę. U mechanika wymieniałem łożysko, więc przy okazji podpytałem żeby łatwiej było szukać . No z tym tłumikiem to muszę sprawdzić, tylko jakiś kanał dopadnę. Przy okazji sprawdzę czy jest cały bo lekko dziwne odgłosy od niego dochodzą
wujekgoodadvice Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wiem że już trochę czasu minęło,ale jakby ktoś tu trafił i też miał problem ze stukaniem w bagażniku w modelu a4 b6 to podpowiem ze to paliwo w baku chlupocze- ten typ tak ma.Zalej do pełna problem zniknie Pozdro.
Dastin Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Moje stuki to coś w zawieszeniu, najprawdopodobniej jakieś gumy są już wybite. Paliwo tankuje zawsze do pełna i nie zauważyłem różnicy przy pustym i pełnym w stukaniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się