podecho Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 witam wszystkich. moje maleństwo się dość żwawo "zbiera" ale niestety wolniej hamuje. proszę podpowiedzcie mi jakieś dobre tarcze i klocki i w miarę ceny oczywiście. mniej więcej mogę przeznaczyć około 1200zł ;/ wystarczy? poprawiłem temat, bo jesteś w miarę nowym użytkownikiem pre_pl
przemo2.4 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 moze takie tarcze; http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=299482705 a klocki bym kupil ferrodo (cena jakies 200-300 kpl.) to na przod a tyl bym zostawil ori (chyba ze sie konczy?)
Pikuś Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Kup sobie ATE PD. Komplet z klockami mozna wyrwac za 500 z groszem. Przy motorku, ktory masz wystarcza.
lukaszr Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Kup sobie ATE PD. Komplet z klockami mozna wyrwac za 500 z groszem. Przy motorku, ktory masz wystarcza. Dokładnie. Ja zmieniłem na takie tydzień temu i powoli się docierają. Kolega ma je już pół roku i jest bardzo zadowolony. Jeżeli z przodu masz 288mm to komplet kosztuje coś około 550 zł.
Pikuś Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Do mojego 460, czy jakos tak plus koszt przesylki. 288/25
lukaszr Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Do mojego 460, czy jakos tak plus koszt przesylki. 288/25 Tak, do Twojego będą właśnie w podobnej cenie jak napisałeś :th:
Pikuś Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 komplecik [br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 12:38 _________________________________________________do B6 bedzie drozszy bo klocki z czujnikami i moze tarcze ciut inne. Wiem ze do AVB 280 komplet ponad 500
lukaszr Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 komplecik [br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 12:38 _________________________________________________do B6 bedzie drozszy bo klocki z czujnikami i moze tarcze ciut inne. Wiem ze do AVB 280 komplet ponad 500 Już teraz wiem . Wniosek: polecamy z Pikusiem taką konfigurację :th:
podecho Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2008 dzięki za podpowiedz w następnym tygodniu kupuje klocuszki i tarcze już wiem że będą to ATE cały komplet. pozdrawiam . [br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 14:46 _________________________________________________i właśnie tutaj nasuwa się kolejne pytanie? przód już będę miał zrobiony czyli ATE a na tył co proponujecie? tą samą firme starać się kupić czy może być coś innego ? może moje wiadomości dotyczące hamulców nie są zbyt spore ale no zależy mi naprawdę żeby Audi słuchała mnie w każdym stopniu. nacisnę na hamulec to hamuje a nie tak jak teraz mam że czasami boje sie zjeżdżać szybko z górki...
Gość Murzyn Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Ja sie wylamie i polece tarcze zimmerman'a nawiercane, a klocki greenstuf Tarcze ZM i ATE PD sa bardzo porównywalne wydajnosciowo zestawik moze byc drozszy niz 500pln/os ale naprawde rewelacyjnie hamuje. [br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 14:58 _________________________________________________tescik klockow i tarcz http://www.ebcbrakes.pl/samochody/testklockow.html
lukaszr Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Ja sie wylamie i polece tarcze zimmerman'a nawiercane, a klocki greenstuf Tarcze ZM i ATE PD sa bardzo porównywalne wydajnosciowo zestawik moze byc drozszy niz 500pln/os ale naprawde rewelacyjnie hamuje. Skoro jakość ZM i ATE PD jest porównywalna to po co przepłacać :th: Co do tyłu to zakładaj zwykłe ATE - ja właśnie tak mam: przód ATE PD, a tył zwykłe ATE. Klocki wszędzie też ATE. Nawet płyn hamulcowy DOT-4 mam ATE (specjalny do aut z ESP). [br]Dopisany: 23 Styczeń 2008, 14:58 _________________________________________________tescik klockow i tarcz http://www.ebcbrakes.pl/samochody/testklockow.html Takie testy to jakoś omijam szerokim łukiem.
Gość rob Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 nacinane tarcze ate power disk i klocki textary :th:
podecho Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2008 jestem chyba pewien że wezmę ATE PD i ATE. co fakt to tez nie jest tania sprawa ale no trzeba zainwestować a teraz zbieram na fele pozdrawiam całą ekipe.
Gość Murzyn Opublikowano 23 Stycznia 2008 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Dopisany: 23 Styczeń 2008, 14:58 tescik klockow i tarcz http://www.ebcbrakes.pl/samochody/testklockow.html Takie testy to jakoś omijam szerokim łukiem. test niezalezny - dlatego wrzucilem. W rzeczywistosci spisuje sie o niebo lepiej niz tarcze ATE (zwykle) + ATE
adadur Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Tarcze hamul. ATE Power Disc (przód) 24.0325-0105.1 Klocki hamulcowe ATE 13.0460-7110.2 (z czujnikami) Cena łączna: 475,30zł szczerze polecam takie rozwiązanie. Co do testu podanego przez Murzyna. Trzeba wyraźnie rozróżnić tarcze frezowane i wiercone - jak nowe (w miarę nowe) to ich parametry są bardzo zbliżone. Niestety w tarczach frezowanych (jak PD ATE) głębokość rowka maleje wraz z wycieranim tarczy - wytarcie rowka oznacza pełne zurzycie tarczy. W nawiercanych chłodzenie jest do "zgodnu" tarcz.
spanky Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Tarcze hamul. ATE Power Disc (przód) 24.0325-0105.1 Klocki hamulcowe ATE 13.0460-7110.2 (z czujnikami) ujeżdzam taki zestaw od prawie 8 miesiecy ....
lukaszr Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 ujeżdzam taki zestaw od prawie 8 miesiecy .... Po ilu km się dotarły tak już dobrze ?
spanky Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 ujeżdzam taki zestaw od prawie 8 miesiecy .... Po ilu km się dotarły tak już dobrze ? juz nie pamietam ...
adadur Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Tarcze hamul. ATE Power Disc (przód) 24.0325-0105.1 Klocki hamulcowe ATE 13.0460-7110.2 (z czujnikami) ujeżdzam taki zestaw od prawie 8 miesiecy .... Wiem ... Łukaszr pierwsze dotarcie było dość szybkie ale tak w pełni to chyba gdzies po 200-300 km. Początkowo też uważałem bo wymianiełem tarcze i chciałem by sie "ułożyły", szkoda by przez mocne hamowanko zwichrowały się.
podecho Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2008 czyli po wymianie tarcz trzeba trochę na nich pojeździć spokojnie? żeby się dobrze dopasowały... ja jeżdżę dosyć dużo także chyba szybko sie dotrą chciał bym tez wymienić czujniki ABS. ile może to kosztować ? i czasami czy nie ma ich w tym zestawie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się