Buba Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Ale co na zwykłej DV ? Jutro odbieram 710 z TT 225hp (profilaktyczna wymiana) do tego po sofcie zwiększy się boost wiec wiec z tego co piszesz bedzie dobrze sapało:) Wychodzi na to ze forge'a jednak odpuszcze... Tak , na zwykłej DV bedzie ok BTW od jakiegoś czasu DV-ki czy to z wersji 150KM 180KM 225KM niczym sie nie różnią jak ja brałem to koleś w ASO powiedział że te 710N to jakieś wzmocnione
moskal Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 710N miałem w parówie i to niby były z TT 225KM
JUZIU Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Wlasnie rozważam montaż tipa i stożka. jak założysz Tipa + stożek to zaden splitter nie bedzie ci potrzebny , z seryjnej DV-ki jest dobre jebniecie Właśnie zbieram info na ten temat. Słuchałem jak stożek na seryjnej dv wali i jest na prawde dobrze:) Ze splitera nie będzie żadnego pożytku oprócz syczenia a skoro upuszcza powietrze do atmosfery to cholera czy auto troche nie ucierpi nie sprawności. Niby nikt nie narzeka ale zawsze jest ta niepewność. Stożek podniesie sprawność silnika i da to pieprzone pssst praktycznie w tej samej cenie co splitter a do tego bedzie slychac turbo jak sie wkreca:) Kwestia jeszcze przemyslenia ale jestem juz chyba blizej montazu stozka z tipem niz splitera mówisz kolego o tym jak na moim tipe i stożku sapie? Czy o jakimś innym przykładzie
kubson Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 U mnie po mieście jeździ od niedawna nieźle zmodzone 1.8T z tym bovem i to pss jest bardzo bardzo głośne robi mu to niezłą robote
Norbunio Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2011 Wlasnie rozważam montaż tipa i stożka. jak założysz Tipa + stożek to zaden splitter nie bedzie ci potrzebny , z seryjnej DV-ki jest dobre jebniecie Właśnie zbieram info na ten temat. Słuchałem jak stożek na seryjnej dv wali i jest na prawde dobrze:) Ze splitera nie będzie żadnego pożytku oprócz syczenia a skoro upuszcza powietrze do atmosfery to cholera czy auto troche nie ucierpi nie sprawności. Niby nikt nie narzeka ale zawsze jest ta niepewność. Stożek podniesie sprawność silnika i da to pieprzone pssst praktycznie w tej samej cenie co splitter a do tego bedzie slychac turbo jak sie wkreca:) Kwestia jeszcze przemyslenia ale jestem juz chyba blizej montazu stozka z tipem niz splitera mówisz kolego o tym jak na moim tipe i stożku sapie? Czy o jakimś innym przykładzie No powołując sie na przykład myslałem o twoim sapaniu, co prawda w trakcie jazdy nie już go nie słyszałem ale to pewnie dlatego że byłeś z przodu hehe
JUZIU Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 u mnie to jeszcze tak nie syczy głośno na większym stozku glośniej jest
Norbunio Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2011 Jaki masz stożek? Ja jak bede pakowal to najwiekszy jaki sie da w sensie na ile pozwola warunki i rozsadek.
domjenick Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Jaki masz stożek? Ja jak bede pakowal to najwiekszy jaki sie da w sensie na ile pozwola warunki i rozsadek. wątek o stozku już jest-tam kontynuujcie Panowie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=26825.0
JUZIU Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Jaki masz stożek? Ja jak bede pakowal to najwiekszy jaki sie da w sensie na ile pozwola warunki i rozsadek. wątek o stozku już jest-tam kontynuujcie Panowie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=26825.0 spoko Norbunio na pytanie stozka odowiem Ci juz w odpowiednim dziale czyli jak wyzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się