turdzi Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Dzięki Pierwsze przymiarki. To co najważniejsze sprawdzone http://fs5.directupload9.net/images/160207/7gef63qw.jpg http://fs5.directupload.net/images/160207/lylohhxk.jpg Edytowane 7 Lutego 2016 przez turdzi
turdzi Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Nie wiem wszystkie zdjęcia przestały mi tu działać Postaram to jakoś ogarnąć. Bangla Edytowane 7 Lutego 2016 przez turdzi
T-żółw Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 szczerze to z zewnątrz szału nie ma, wygląda jak lift B8, inne światła, grill a i lusterka, pewnie w środku większe zmiany ale tak to auto bez polotu
Norbas Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Wydaje się, że ma dłuższy przód w porównaniu do B8. Z daleka faktycznie podobne do B8 lift. Przymierzasz się do zakupu ?
turdzi Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Opublikowano 7 Lutego 2016 Na razie sprawdzam czy wejdzie do garażu I wyglada na to ze wejdzie Na razie czekam bo i tak tego co chce nie da sie jeszcze zamówić. szczerze to z zewnątrz szału nie ma, wygląda jak lift B8, inne światła, grill a i lusterka, pewnie w środku większe zmiany ale tak to auto bez polotu Jezeli mam byc szczery to żadne Audi poza RSami szału nie robi.Taka polityka firmy. Mnie to bardzo pasuje bo dzięki temu wolno sie starzeją co jest ogromna zaleta bo dzięki temu B8 zaparkowane przy B9 nie wyglada staro. Dla mnie B9 wyglada troche bardziej agresywniej z przodu ale faktycznie w wyglądzie rewolucji nie ma , jest za to w każdej innej dziedzinie i nawet nie chodzi mi tu o systemy w środku.Prowadzenie B8 a B9 to jak by porównać auta ktore dziela nie lata a dziesięciolecia.B9 jest niby na ewolucji tej samej płyty i nie spodziewałem sie ze bedzie taka różnica a jest ogromna.B9 to chyba pierwsze A4 ktore prowadzi sie na prawdę sportowo a jeździłem tylko FWD wiec mogę sobie tylko wyobrazic jak jeździ w quattro ze sportowym dyfrem. Btw.B9 ma chyba dłuższy przedni zwys.
ohm Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 No fakt, S4 jeszcze nie ma w konfiguratorze
Norbas Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Na styk, jak coś to zawsze można ścianę wyprofilować pod auto Światła masz led czy matrix ? Jak ogólnie wrażenia po przesiadce ? Na jakiś konkretny motor czekasz ? Ogólnie w NO mało motorów jest do dyspozycji Ciekawe czy będzie 2.0TFSi (252) oraz 3.0Tdi (272). Podejrzewam, że nawet cena w podstawie będzie zabijać
Kooga Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Na styk, jak coś to zawsze można ścianę wyprofilować pod auto Światła masz led czy matrix ? Jak ogólnie wrażenia po przesiadce ? Na jakiś konkretny motor czekasz ? Ogólnie w NO mało motorów jest do dyspozycji Ciekawe czy będzie 2.0TFSi (252) oraz 3.0Tdi (272). Podejrzewam, że nawet cena w podstawie będzie zabijać Tutaj w ogole malo benzyniakow jest, ostatnio sobie patrzylem C7 z silnikiem 3.0 TFSI to nie ma zadnego :| A teraz jakies durne przepisy maja wprowadzic zeby zakazac jazdy dieslom w Norwegii. Chory kraj
turdzi Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 Na styk, jak coś to zawsze można ścianę wyprofilować pod auto Światła masz led czy matrix ? Jak ogólnie wrażenia po przesiadce ? Na jakiś konkretny motor czekasz ? Ogólnie w NO mało motorów jest do dyspozycji Ciekawe czy będzie 2.0TFSi (252) oraz 3.0Tdi (272). Podejrzewam, że nawet cena w podstawie będzie zabijać Czekam na 3.0T lub moze cos wiecej. Odnośnie wrażeń to na weekend miałem 2.0TDI z FWD i 190 km.Zrobiłem nim 500km wiec mogę juz cos powiedzie i bedą to same komplementy.Ten motor chodzi jak wściekły w połączeniu z stronic. Prowadzenie bajka , super skręca i daje mega Fun.nigdy bym sie tego nie spodziewał.Takie rodzinne bardziej szlachetne GTI.O środku nic nie mowię bo każdy widzi.Dla mnie jedyny bezsens to wyświetlacz i virtual cockpit razem no ale dla gadżecirzy pewnie super. Dla mnie bezsens . Na styk, jak coś to zawsze można ścianę wyprofilować pod auto Światła masz led czy matrix ? Jak ogólnie wrażenia po przesiadce ? Na jakiś konkretny motor czekasz ? Ogólnie w NO mało motorów jest do dyspozycji Ciekawe czy będzie 2.0TFSi (252) oraz 3.0Tdi (272). Podejrzewam, że nawet cena w podstawie będzie zabijać Tutaj w ogole malo benzyniakow jest, ostatnio sobie patrzylem C7 z silnikiem 3.0 TFSI to nie ma zadnego :| A teraz jakies durne przepisy maja wprowadzic zeby zakazac jazdy dieslom w Norwegii. Chory kraj W Oslo i określonych porach .Ekologiczne zony ma przeciez tez choć by Berlin.
Kooga Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Na styk, jak coś to zawsze można ścianę wyprofilować pod auto Światła masz led czy matrix ? Jak ogólnie wrażenia po przesiadce ? Na jakiś konkretny motor czekasz ? Ogólnie w NO mało motorów jest do dyspozycji Ciekawe czy będzie 2.0TFSi (252) oraz 3.0Tdi (272). Podejrzewam, że nawet cena w podstawie będzie zabijać Czekam na 3.0T lub moze cos wiecej. Odnośnie wrażeń to na weekend miałem 2.0TDI z FWD i 190 km.Zrobiłem nim 500km wiec mogę juz cos powiedzie i bedą to same komplementy.Ten motor chodzi jak wściekły w połączeniu z stronic. Prowadzenie bajka , super skręca i daje mega Fun.nigdy bym sie tego nie spodziewał.Takie rodzinne bardziej szlachetne GTI.O środku nic nie mowię bo każdy widzi.Dla mnie jedyny bezsens to wyświetlacz i virtual cockpit razem no ale dla gadżecirzy pewnie super. Dla mnie bezsens . Na styk, jak coś to zawsze można ścianę wyprofilować pod auto Światła masz led czy matrix ? Jak ogólnie wrażenia po przesiadce ? Na jakiś konkretny motor czekasz ? Ogólnie w NO mało motorów jest do dyspozycji Ciekawe czy będzie 2.0TFSi (252) oraz 3.0Tdi (272). Podejrzewam, że nawet cena w podstawie będzie zabijać Tutaj w ogole malo benzyniakow jest, ostatnio sobie patrzylem C7 z silnikiem 3.0 TFSI to nie ma zadnego :| A teraz jakies durne przepisy maja wprowadzic zeby zakazac jazdy dieslom w Norwegii. Chory kraj W Oslo i określonych porach .Ekologiczne zony ma przeciez tez choć by Berlin. Kraj ktory zyje na ropie, chce zakazac jazdy dieslom, cos jest nie tak
griga-st Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Kraj ktory zyje na ropie, chce zakazac jazdy dieslom, cos jest nie tak To się nazywa cywilizacja.
Norbas Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Czekam na 3.0T lub moze cos wiecej. To może w połowie roku coś będzie. Dealer nie chwalił się w jakim okresie ma być dostępny ? Odnośnie wrażeń to na weekend miałem 2.0TDI z FWD i 190 km.Zrobiłem nim 500km wiec mogę juz cos powiedzie i bedą to same komplementy.Ten motor chodzi jak wściekły w połączeniu z stronic. Prowadzenie bajka , super skręca i daje mega Fun.nigdy bym sie tego nie spodziewał.Takie rodzinne bardziej szlachetne GTI.O środku nic nie mowię bo każdy widzi.Dla mnie jedyny bezsens to wyświetlacz i virtual cockpit razem no ale dla gadżecirzy pewnie super. Piszesz o fwd to ciekawe jak Q będzie się prowadzić Te dwa ekrany mogą trochę rozpraszać podczas jazdy, takie odnoszę wrażenie. Widać, że chyba swoją drugą połowę przyzwyczajasz do B9
czester Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Ekologiczne żony Jak by caly czas wszystko bylo standardowe jak w każdym innym aucie to by nie bylo postępu, tak przynajmniej można powiedzieć, że technologia idzie na przód. Nasze dzieci pewnie stwierdzą jak można było miec tylko parę wskazówek na liczniku zamiast komputera z dostepem do internetu
turdzi Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 Czekam na 3.0T lub moze cos wiecej. To może w połowie roku coś będzie. Dealer nie chwalił się w jakim okresie ma być dostępny ? Odnośnie wrażeń to na weekend miałem 2.0TDI z FWD i 190 km.Zrobiłem nim 500km wiec mogę juz cos powiedzie i bedą to same komplementy.Ten motor chodzi jak wściekły w połączeniu z stronic. Prowadzenie bajka , super skręca i daje mega Fun.nigdy bym sie tego nie spodziewał.Takie rodzinne bardziej szlachetne GTI.O środku nic nie mowię bo każdy widzi.Dla mnie jedyny bezsens to wyświetlacz i virtual cockpit razem no ale dla gadżecirzy pewnie super. Piszesz o fwd to ciekawe jak Q będzie się prowadzić Te dwa ekrany mogą trochę rozpraszać podczas jazdy, takie odnoszę wrażenie. Widać, że chyba swoją drugą połowę przyzwyczajasz do B9 Odpowiednia strategia to połowa sukcesu A tak na poważnie to ja na razie nie setem fanem VC i na dzień dzisiejszy wybrał bym zwykle zegary i head up. Odnośnie 3.0T to dostępny bedzie od sierpnia z tego co pamietam. A z mocnych stron sa jeszcze hamulce cztery tłoczki robia robotę i pedał sam w sobie tez jest inny jak nie w audi.
Kooga Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Jesli w B9 bedzie 3.0T to co beda wkladac do S4 B9?
turdzi Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 3.0T to bedzie S4 , na razie nie ma planów o wsadzanie go do A4.
Kooga Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 3.0T to bedzie S4 , na razie nie ma planów o wsadzanie go do A4. , glupota byloby wsadzanie tego silnika do A4 skoro S4 ma go miec.
turdzi Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 Niewykluczone ze kiedyś wyląduje w A4 w osłabionej na ok.300 KM wersji bo jakby nie było zostaje spora dziura miedzy s4 a reszta. W kazdym razie na dzień dzisiejszynajlepszymi korzystniejszym zakupemu mnie jest 3.0 TDI 218KM. 2.0 tfsiwychodzi bezsensownie drogo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się