turdzi Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 Ale kultura pracy TDI na pompowtryskach dramatyczna , ten silnik psuje cale to auto.B7 to na prawde super i mysle ze jak bym to kupil od razu w benzynie to jeszcze dlugo bym nim jezdzi. PD to moze fajne byly 15 lat temu jak silnik byl prosty jak budowa cepa i mial 100KM , a nie dwa walki 16 zaworow do tego PD miliony ruchomych czesci napedzajacych sie wzajemnie.CR to juz inna bajka.[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 10:36_________________________________________________Co ciekawe na zagranicznych forach wyczytalem ze pare osob dostalo w zastepstwie modele MY11 zostawiajac w serwisie swoje MY 08 czy 09 i opisuja ogramna roznice w w reakcji silnika na pedal gazu Mi sie ciezko wypowiedziec bo swojego i gniote ale w tych predkosciach w ktorych sie poruszam czuje faktycznie roznice do ostatniego MY09 2.0TFSI ktorym jezdzilem wtym roku. Wrazenie jest takie jak by moje auto mialo delikatny program lub dobrych pare KM i NM wiecej , a roznica jest tym bardziej zastakujaca ze tamto auto bylo sedanem a moje Avant wiec powinno byc dokladnie odwrotnie z nacji na mase. Jakis nowy soft w ECU
kondi30 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Gratulacje, Super furka z tym motorem! Piękna będzie ta felga
turdzi Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 Z kazdym dniem auto zaskakuje , dzis sobie sprawdzilem zakres gazu i wychodzi mi na to ze jak na razie to uzywam 1/3 no moze polowy , myslem ze zdecydowanie wiecej a auto idzie tak az wierzyc sie nie chec..... , albo buda ma 200 kg mniej albo motor 30 KM wiecej Jezeli po dotarciu i pelnym gazie pojedzie moze z 1/3 lapiej to moge powiedziec ze ja na tak mala moc i silnik i tak duza mase naprawde zapitala ......a spalanie spada Oczywiscie zeby nie bylo pieknie to Audi musiao cos zj***c w pale mi sie nie miesci ze przez prawie 15 lat nie potrafia zrobic kola dwumasowego ktore nie bedzie wprawadzalo ukladu napedowego w wibracje na wyzszych biegach w silnikach wzdluznych. Ale wypadalo by zaczac od sedna i zapytac co za k........... debil wymyslil zeby wsadzac kolo dwumasowe do silnika benzynowego Moze sie ulozy pod pelnym obciazeniem ale jak na razie to bedzie to jzu rzecz ktora mie mega wk.....
mgtan Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 nawet Golf V 1.6 FSI ma dwumas... po co? bo tak mimo że jednomasy jeżdzą w cieżarówkach z silnikami po 400-500 KM
andrew5667 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Trudzi jestem ciekaw czy po prawie cztero-letniej produkcji poprawili przednie nadkola tuż przy przednich kielichach-pewnie jeszcze nie jezdziłes w czasie deszczu.Lipa totalna . A tak to u mnie wyglada:
marcinpoland Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Dalej masakra z tym jest, po zimie karcherem leciałem żeby to domyć
andrew5667 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Dalej masakra z tym jest, po zimie karcherem leciałem żeby to domyć dziwie sie przez cały czas jak niemiec mogł taki szais wypuscic . Przeciez oni tacy pedantyczni w tych sprawach sa
turdzi Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 Nie do konca wiem o co wam chodzi musze dokladniej zerknac pod maske. Tymczasem po 3 tygodniach dostalem odpowiedz SPORTECa w sprawie tego wykresu: Hi Pawel, No, it’s an OEM A4 B8 Turbo modified by us. It’s A4 with a SPORTEC Turbo, Sport catalytic converter,air filter, modified ecu and fitting parts. The kit is stage 3 : (ecu upgrade, turbocharger, sports cat., airfilter, fitting parts) will cost CHF. 9445.30 exkl. VAT. Niezle jak na tylko sportowy kat i turbinke ale z cena to ich pieknie przygrzalo Nie do konca tez sie moge sie polapac odnosnie wystarczalnosci modow, albo tu musi byc bardzo agresywny program , albo polscy tunerzy podchodza bardzo bezpiwcznie do sprawy.Kompoty powiedzialy ze musi byc FMIC wtryski , pompa paliwa , K04 i kompletny wydech i moze zaatakuja 300-310 i z 420 Nm.Tu niby tylko turbo i HFC i efekt powalajacy
variocustoms Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 cena totalny kosmos, ciekawe jaka żywotność silnika po takim modzie jak widać po aucie Malika to soft + mała korekta wydechu i 270 jest, Kuredu na samym ostrym sofcie ~280, więc jak na 310 to zlekka szalona kasa
pawel1380 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Trudzi jestem ciekaw czy po prawie cztero-letniej produkcji poprawili przednie nadkola tuż przy przednich kielichach-pewnie jeszcze nie jezdziłes w czasie deszczu.Lipa totalna . A tak to u mnie wyglada: Mam ku..a to samo to jest porażka. Mogę tam babki z gliny kleić :wallbash:
turdzi Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 cena totalny kosmos, ciekawe jaka żywotność silnika po takim modzie jak widać po aucie Malika to soft + mała korekta wydechu i 270 jest to sa zupelnie inne silniki , ale pewnie zaczne od wydeszku i programu Kuredu na samym ostrym sofcie ~280 oooo to cos spadlo bo bylo 297
variocustoms Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Turdzi, ja jestem realistą 2.0 TFSI 211 PS mogą się chyba różnić detalami ale bez wiekszych różnic
ArkadiuS Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 cena totalny kosmos, ciekawe jaka żywotność silnika po takim modzie jak widać po aucie Malika to soft + mała korekta wydechu i 270 jest to sa zupelnie inne silniki , ale pewnie zaczne od wydeszku i programu Kuredu na samym ostrym sofcie ~280 oooo to cos spadlo bo bylo 297 Fajne autko. Gratuluje. Kiedy zdjecia z nowymi obręczami? Do zestawu jaki wymieniłeś wyżej pomyśl dodatkowo nad fimc. Patrox wstawiał do swojej B8 więc zapytaj o cenę.Wynik po sofcie będzie znaczniejszy
turdzi Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zdjecia opony beda dopiero w poniedzialek wtorek ,wiec zaloze nie wczesniej jak polowa przyszlego tygodnia. FMIC raczej odpada , auto ma zostac jak na bardziej seryjne, jedynie wydech , a jak bedzie wiecej fantazji to turbo Turdzi, ja jestem realistą 2.0 TFSI 211 PS mogą się chyba różnić detalami ale bez wiekszych różnic sa , sa to inna generacja silnika niez ten z TT do tego ma zmienne fazy.
variocustoms Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 last edition ? jak się ma do tego co ma Kuredu ? też ma 211 wyjściowo
turdzi Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 nie za bardzo wiem o co ci chodzi z tym last edition
variocustoms Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 chodziło mi o ostatnią wersję silnika którą masz, czy różnice są aż takie ewidentne w porównaniu do silnika jaki ma Kuredu w swoim B8
bajk Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 moment ładny w tym wykresie sporteca - nie zachwyca jednak moc jak za taką kasę.. ja bym zrobił dobrego downpipe'a, program i starczy podejrzewam, że 290/400 spokojnie do osiągniecia.. też już coś jechać będzie..
kuredu Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Turdzi oznaczenie silnika ma to samo co ja ale podejrzewam że czymś się tam mogą różnić delikatnie, w końcu to prawie lata różnicy między autami jest. [br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 09:36_________________________________________________jak ktoś ma możliwość zrobienia fajnego wykresu to mam dane z hamowni tzw przewoźnej jak po programie sprawdzaliśmy auto na autostradzie. jak ktoś może zrobić taki wykres to niech wyśle maila na PW to podeślę arkusz z danymi i wtedy będzie widać co i jak[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 10:20_________________________________________________Engine torque Engine speed Power Nm /min PS 0 2099 0 44,6 2057 13 201,8 2107 61 375,3 2284 122 385,9 2501 138 385,4 2741 151 393,1 2953 166 380,8 3188 173 399,6 3381 193 403,8 3616 209 400,1 3846 220 399,6 4027 230 392,1 4242 238 386,5 4412 244 378,6 4598 249 375,6 4742 254 373,2 4893 261 375,7 5042 270 364,1 5171 269 354,2 5293 268 354,1 5401 273 350,1 5517 276 347,9 5613 279 347,3 5699 283 347,5 5794 288 343,1 5884 288 345,9 5950 294 347,2 6036 299 342,3 6106 298 332,7 6169 293 329,9 6244 294 324,6 6300 292 307,1 6339 278 296 6378 270 285,7 6421 262 277,4 6443 255 275,3 6463 254 co by było łatwiej - pomiar 4 bieg, dodam że auto uzyskało na 4 biegu 260km/h, jak ktoś zrobi wykres to z góry dzięki
turdzi Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2011 niezle , [br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 16:48_________________________________________________ ja bym zrobił dobrego downpipe'a, program i starczy podejrzewam, że 290/400 spokojnie do osiągniecia.. też już coś jechać będzie.. no taki jest plan ale Compoty mowia ze na taka moc nie ma co liczyc.Zobaczymy , jedno jest pewne Sportek pieknie strzyże klientow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się