Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Regeneracja siłownika klapy gaszącej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wiem ale pozostaje problem jej nieszczelności cierpi silnik i plcionka bo są zalane całe, i mam dylemat, jak sądzicie co byście zrobili na moim miejscu,? na allegro ceny od 380 wachler do 600zł i nie wiem co o tym myśleć

Opublikowano

Witam ostanio zabralem sie za to tzn za wymiane EGR na wahlera i plecionki :) kupilem wahlera za 360zl plus plecionka wszystko zrobione i jest cacy :) tlyko icekawe ile wytrzyma ten EGR. moj stary ktory siedzial jesczze od nowosci to jest ze znaczkie VW i napissem Wahler :) pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Gdzie kupiłeś Egr ? I jak jest różnica po wymianie?

Edytowane przez Tomasz665
Opublikowano

kupilem u mnie w miescie z 360zl ale typek tez ma na allegro :) no roznica np ze nie cieknie nigdhzie :D i nie wiem albo mi sie zdaje ale jak by silnik lepiej chodzil cos i sie inaczej zbieral nie jest taki mulowaty :) moze tylko tak zdaje sie bo nowy jest :) zobaczymy na ile wystarczy i nie bedzie cieklo

Opublikowano

Wiec kupie nowy i napisze jakie różnice odczułem może się komuś przyda ;)

Opublikowano

A troche z innej beczki. Czy z tego siłownika może cieknąć olej? Mi cieknie jakby z ramienia siłownika.

Auto gaśnie normalnie.

Opublikowano

Olej z siłownika? W nim nie ma oleju otwieranie i zamykanie przebiega poprzez Ciśnienie podciśnienie, peewnie Cieknie z samego Egr i jest wszystko zabrudzone

Opublikowano

Witam, również miałem podobny problem z pęknięta membramą siłownika klapy gaszącej, szukałem używanych zaworów egr ale no.. dużo troszke wychodziło... aż z głupa zadzwoniłem do ASO, zaproponowali mi część zamienną w postaci samego siłowniczka, cena nawet przyzwoita bo 120 zł, a nowy zawór 400 zł. Pozdrawiam

Opublikowano

A wie ktoś czy da się wymienić uszczelniacz pomiędzy klapą gaszącą a siłownikiem bo właśnie mi wycieka z pod tej ośki na której jest klapa gasząca

Opublikowano (edytowane)

Pękajaca guma jest chyba powodem dostawania się do niej oleju z EGR. U mnie była ona cała zaolejona i bardzo miekka. nowa sucha była twarda.

dd57adc3ed277154.jpg

Edytowane przez albert224
Opublikowano

Wyglada tak samo. Ja kupiłem uzywanego EGR od chyba forda galaxy z 2002 r za 40 zł, przełozyłem element z gumką i efekt niesamowity. Auto gaśnie bez żadnego telepania i bujania :)

Opublikowano

Przeglądałem dwa portale i najniższa cenę jaka znalazłem to 60zł i koszty przesyłki. I nie wiadomo w jakim stanie się kupi. Znalazłem jeszcze WAHLERA 710558 ten na nawet taki sam uchwyt

Opublikowano

Masz racje z tym że nie wiadomo co się kupi (używka) mi nie pozwolili sprawdzić czy siłownik jest dobry i kupiłem w ciemno. Na szczęście okazało się że jest w bardzo dobrym stanie. Ja kupiłem na pobliskim szrocie .

Opublikowano

Witam. Mam taki problem. U mnie w audi nie dzialala klapa w ogole sie nie ruszala, kupilem nowa gruszke i teraz juz przy wylaczaniu silnika dziala ale nie dociska do konca czego powodem jest drganie przy gaszeniu silnika. Wiec niby jest lepiej bo gruszka chodzi ale dalej drga. Jak popcham reka to jest ok i gasnie leciutko. Co moze byc jeszcze powodem ze sie nie domyka?

Opublikowano

Spróboj wyczyścić zawór EGR . Być może jest tak zasyfiony ze blokuje pełne zamknięcie klapy.

Opublikowano

A jak sciagnac te plastikowe ramie z tego bolca metalowego? Bylo pekniete i przy wymianie wezyka zlamalo sie ramie ;( da sie dokupic samo ramie + membrane bo zatrzaski co ja trzymaja tez sie pourywaly...

Opublikowano

Najlepiej i najtaniej wyrwać je z całym używanym egr, sam nowy gaszak to wydatek 120-140 zł ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...