Tomasz665 Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 No wiem ale pozostaje problem jej nieszczelności cierpi silnik i plcionka bo są zalane całe, i mam dylemat, jak sądzicie co byście zrobili na moim miejscu,? na allegro ceny od 380 wachler do 600zł i nie wiem co o tym myśleć
hidden22 Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 Witam ostanio zabralem sie za to tzn za wymiane EGR na wahlera i plecionki kupilem wahlera za 360zl plus plecionka wszystko zrobione i jest cacy tlyko icekawe ile wytrzyma ten EGR. moj stary ktory siedzial jesczze od nowosci to jest ze znaczkie VW i napissem Wahler pozdrawiam
Tomasz665 Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 (edytowane) Gdzie kupiłeś Egr ? I jak jest różnica po wymianie? Edytowane 29 Maja 2015 przez Tomasz665
hidden22 Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 kupilem u mnie w miescie z 360zl ale typek tez ma na allegro no roznica np ze nie cieknie nigdhzie i nie wiem albo mi sie zdaje ale jak by silnik lepiej chodzil cos i sie inaczej zbieral nie jest taki mulowaty moze tylko tak zdaje sie bo nowy jest zobaczymy na ile wystarczy i nie bedzie cieklo
Tomasz665 Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Wiec kupie nowy i napisze jakie różnice odczułem może się komuś przyda
saneczek Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 A troche z innej beczki. Czy z tego siłownika może cieknąć olej? Mi cieknie jakby z ramienia siłownika. Auto gaśnie normalnie.
Tomasz665 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Olej z siłownika? W nim nie ma oleju otwieranie i zamykanie przebiega poprzez Ciśnienie podciśnienie, peewnie Cieknie z samego Egr i jest wszystko zabrudzone
PRZEMEKC Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/241529-pytanie-o-dzialanie-egr-i-brak-cisnienia-w-wezyku-wchacy-do-czarnej-raczki-w-egr/?fromsearch=1 Troszkę wiedzy jest tutaj gdzie opisywał em swój przypadek,ale znowu coś mi szwankuje ' gaszak'
kubix9417 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Witam, również miałem podobny problem z pęknięta membramą siłownika klapy gaszącej, szukałem używanych zaworów egr ale no.. dużo troszke wychodziło... aż z głupa zadzwoniłem do ASO, zaproponowali mi część zamienną w postaci samego siłowniczka, cena nawet przyzwoita bo 120 zł, a nowy zawór 400 zł. Pozdrawiam
dziadekM Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 A wie ktoś czy da się wymienić uszczelniacz pomiędzy klapą gaszącą a siłownikiem bo właśnie mi wycieka z pod tej ośki na której jest klapa gasząca
albert224 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Pękajaca guma jest chyba powodem dostawania się do niej oleju z EGR. U mnie była ona cała zaolejona i bardzo miekka. nowa sucha była twarda. Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez albert224
jaceko Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 https://www.autoczescivaldi.pl/partscatalogue/710336-wahler-zawor-sterowania-podcisnieniowego,11-710336-0079-00758--710336~2wah.aspx Koledzy czy ta klapa podejdzie do mojego auta ewentualnie może już ktoś zakładał?
albert224 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Wyglada tak samo. Ja kupiłem uzywanego EGR od chyba forda galaxy z 2002 r za 40 zł, przełozyłem element z gumką i efekt niesamowity. Auto gaśnie bez żadnego telepania i bujania
jaceko Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Przeglądałem dwa portale i najniższa cenę jaka znalazłem to 60zł i koszty przesyłki. I nie wiadomo w jakim stanie się kupi. Znalazłem jeszcze WAHLERA 710558 ten na nawet taki sam uchwyt
albert224 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Masz racje z tym że nie wiadomo co się kupi (używka) mi nie pozwolili sprawdzić czy siłownik jest dobry i kupiłem w ciemno. Na szczęście okazało się że jest w bardzo dobrym stanie. Ja kupiłem na pobliskim szrocie .
kubaluka Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Witam. Mam taki problem. U mnie w audi nie dzialala klapa w ogole sie nie ruszala, kupilem nowa gruszke i teraz juz przy wylaczaniu silnika dziala ale nie dociska do konca czego powodem jest drganie przy gaszeniu silnika. Wiec niby jest lepiej bo gruszka chodzi ale dalej drga. Jak popcham reka to jest ok i gasnie leciutko. Co moze byc jeszcze powodem ze sie nie domyka?
albert224 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Spróboj wyczyścić zawór EGR . Być może jest tak zasyfiony ze blokuje pełne zamknięcie klapy.
ztr Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 A jak sciagnac te plastikowe ramie z tego bolca metalowego? Bylo pekniete i przy wymianie wezyka zlamalo sie ramie ;( da sie dokupic samo ramie + membrane bo zatrzaski co ja trzymaja tez sie pourywaly...
FORA3 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Opublikowano 10 Czerwca 2016 http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=ZAW%C3%93R+GASZAK+EGR+PRZEPUSTNICA+AUDI+VW+SEAT+SKODA&bmatch=s0-uni-1-4-0510
rafal_sz85 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Najlepiej i najtaniej wyrwać je z całym używanym egr, sam nowy gaszak to wydatek 120-140 zł ;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się