Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] GŁOŚNA PRACA SAMOREGULATORÓW


iza123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chłopaki! Mam nowe A4 i nowe problemy. Mój silniczek bardzo głośno chodzi. Jak to mówią szklanki się tłuką. Więc się zdenerwowałam kupiłam nowe i nadal jest to samo, nie ma żadnej różnicy. na zimnym silniku nie było ich słychać (bo wiadomo olej jest bardziej gęsty, aktualnie mam wlany Castrol 10W-40) jak sie zagrzała to oczywiście słychać ten stukot. teraz jest już tak że nawet na zimnym silniku się tłuką. mechanicy mówią, że może to pompa oleju, ale z kolei jakby to była pompa to by się ciśnienie świeciło, a inni mówią że to wina głowicy (miałam robioną głowicę i pogłębiane gniazda zaworowe bo uszczelki były za cieńkie i tłoki dotykałyby zaworów). Pomóżcie bo nie wiem co mam robić i powiedzcie mi jakie powienno być ciśnienie oleju na głowicy. Bo jakby nie radio w tym samochodzie to bym zgłupiała od tego stukotu. Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cisnienie oleju mozna zmierzyc. wiec i wyeliminowac pompe.

jezeli popychacze stukaja to byc moze jest zatkany kanal olejowy prowadzacy olej do nich.

kolejna sprawa troche nie rozumiem o co chodzi z tymi gniazdami zaworowymi i tlukacymi sie zaworami o tloki. o jakie uszczelki chodzilo?

popychacze slychac wszystkie czy jeden szczegolnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba mialas planowana glowice,i tloki dotykaly zaworow?bo za mocno bylo zebrane lub zacienka uszczelka?a cisnienie niech ci sprawdzio mechanik to chociaz wyeliminujesz 1 przypadlosc a cos oprocz poglebiania gniazd mialas robione w glowicy czy tylko to?i jakie mialas objawy ze musialas robic cosik takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc peknieta sprezyna zaworu/ow ( kazdy zawor ma dwie wewnetrzna i zewnetrzna)

byc moze walek rozrzadu jest zjechany na tyle ze popychacze nie kasuja luzu.

jescze moznaby sie przyjrzec panewkom walu rozrzadu luzy na nich dadza podobne dzieki. ale autko musialoby miec spory przebieg... i bylby wyciek oleju z przedniej panewki

podobny dzwiek wydzadza wyrobione prowadnice zaworow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałam robiony remont silnika. Panewki główne korbowodowe , pierścienie. Głowica: prowadnice, uszczelniacze, 2 zawory wymienione. słychac wszystkie , ale najbardziej tłuką się na 4 cylindrze (tym najbliżej wnętrza samochodu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem co koleżanka i ręce mi opadają :(

każdy mechanik mówił popychacze do wymiany, no to wymienione, a jak klepało tak klepie,

ciśnienie oleju w normie, kompresja na wszystkich cylindrach jest, autko kopa ma jak trzeba

tylko to klepanie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hoho, ale kolezanka zorientowana :):hi:

tak jak pisalem:

przyjrzalbym sie sprezynom zaworow, elementom zapinajacym zawory na sprezynach, prowadnicom, no i nie wiadomo czy glowica jeszcze trzyma wymiar - czy nie jest za niska.

albo tak jak krzysiek pisze. jest cos niedokrecone...

zmienilbym mechanika. moze ktos z kolegow ma kogos do polecenia. jezeli wyjdzie fuszerka poprzedniego bym mu wystawilbym rachunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iza u kogo w Kielcach diagnozujesz auto. Może to naprawdę zły mechanior bo tyle było zrobione i nadal żadnych efektów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...