iza123 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Witam chłopaki! Mam nowe A4 i nowe problemy. Mój silniczek bardzo głośno chodzi. Jak to mówią szklanki się tłuką. Więc się zdenerwowałam kupiłam nowe i nadal jest to samo, nie ma żadnej różnicy. na zimnym silniku nie było ich słychać (bo wiadomo olej jest bardziej gęsty, aktualnie mam wlany Castrol 10W-40) jak sie zagrzała to oczywiście słychać ten stukot. teraz jest już tak że nawet na zimnym silniku się tłuką. mechanicy mówią, że może to pompa oleju, ale z kolei jakby to była pompa to by się ciśnienie świeciło, a inni mówią że to wina głowicy (miałam robioną głowicę i pogłębiane gniazda zaworowe bo uszczelki były za cieńkie i tłoki dotykałyby zaworów). Pomóżcie bo nie wiem co mam robić i powiedzcie mi jakie powienno być ciśnienie oleju na głowicy. Bo jakby nie radio w tym samochodzie to bym zgłupiała od tego stukotu. Pozdrowionka
Musashi Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 cisnienie oleju mozna zmierzyc. wiec i wyeliminowac pompe. jezeli popychacze stukaja to byc moze jest zatkany kanal olejowy prowadzacy olej do nich. kolejna sprawa troche nie rozumiem o co chodzi z tymi gniazdami zaworowymi i tlukacymi sie zaworami o tloki. o jakie uszczelki chodzilo? popychacze slychac wszystkie czy jeden szczegolnie?
krzysiek23 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 chyba mialas planowana glowice,i tloki dotykaly zaworow?bo za mocno bylo zebrane lub zacienka uszczelka?a cisnienie niech ci sprawdzio mechanik to chociaz wyeliminujesz 1 przypadlosc a cos oprocz poglebiania gniazd mialas robione w glowicy czy tylko to?i jakie mialas objawy ze musialas robic cosik takiego
Musashi Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 moze byc peknieta sprezyna zaworu/ow ( kazdy zawor ma dwie wewnetrzna i zewnetrzna) byc moze walek rozrzadu jest zjechany na tyle ze popychacze nie kasuja luzu. jescze moznaby sie przyjrzec panewkom walu rozrzadu luzy na nich dadza podobne dzieki. ale autko musialoby miec spory przebieg... i bylby wyciek oleju z przedniej panewki podobny dzwiek wydzadza wyrobione prowadnice zaworow.
iza123 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 Miałam robiony remont silnika. Panewki główne korbowodowe , pierścienie. Głowica: prowadnice, uszczelniacze, 2 zawory wymienione. słychac wszystkie , ale najbardziej tłuką się na 4 cylindrze (tym najbliżej wnętrza samochodu)
krzysiek23 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 a po naprawie ile przejezdzilas w spokoju moze majster cos zwalil,i nieskrecil czegos dobrze i sie odzywa
xavier Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 mam ten sam problem co koleżanka i ręce mi opadają każdy mechanik mówił popychacze do wymiany, no to wymienione, a jak klepało tak klepie, ciśnienie oleju w normie, kompresja na wszystkich cylindrach jest, autko kopa ma jak trzeba tylko to klepanie....
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 hoho, ale kolezanka zorientowana tak jak pisalem: przyjrzalbym sie sprezynom zaworow, elementom zapinajacym zawory na sprezynach, prowadnicom, no i nie wiadomo czy glowica jeszcze trzyma wymiar - czy nie jest za niska. albo tak jak krzysiek pisze. jest cos niedokrecone... zmienilbym mechanika. moze ktos z kolegow ma kogos do polecenia. jezeli wyjdzie fuszerka poprzedniego bym mu wystawilbym rachunek.
grzanek85 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Iza u kogo w Kielcach diagnozujesz auto. Może to naprawdę zły mechanior bo tyle było zrobione i nadal żadnych efektów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się