chesterman Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Czesc, Tak jak w temacie, wymienilem obydwa przeguby zewnetrzne (byla taka koniecznosc, pekly gumy jak juz zauwazylem to bylo za pozno i juz trzeba bylo wymieniac) oraz gorne wachacze po obu stronach. Po 2 tygodniach, skrecajac w lewo i dodajac troche wiecej gazu, znow terkocze... przeciez dopiero co byl wymieniany przegub. Co jest nie tak ? Dlaczego juz przegub jest zmeczony?
Bartoszzz Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Być może założyłeś jakieś badziewne przegubu albo ktoś jak Ci wymieniał to spaprał robotę, gumę wciągnął przegub rozerwał ją syf się dostał i po przegubie (ja miałem tak właśnie po tygodniu jeżdżenia na nowych przegubach)
chesterman Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 Przegub firmy Ruville(oczywiscie nowy nieodpakowany byl), zakladalem sam i teraz jak go ogladam to guma jest cala, szczelny (smaru tam napakowalem sporo). Teraz pytanie, czy moze miec na to wplyw przegub wewnetrzy lub koncowka drazka kierowniczego? Prosze o jakas pomoc szczegolowa w tym temacie, bo nie chce zeby sie okazalo ze jak wymienie to znow bedzie do wymiany :gwizdanie: A i jeszcze jedno po wymianie tych przegubow auto jest duzo glosniejsze gdy przyspieszam, tak mam wrazenie jakby te przeguby byly glosniejsze w pracy, czy one sie "wyrobia", czy to zupelnie nie to ? Zastanawiam sie czy mozliwe jest zbyt mocne skrecenie sruby piasty? czy jesli za lekko skrecilem to tez moze tak terkotac na zakretach?[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 18:35_________________________________________________sorry ze podbijam temat ale moze teraz bedzie ktos w stanie mi pomoc z moim powyzszym problemem. bo nie chce znow wydawac PLN za te przeguby, a szczerze mowiac, ze tak powiem troche to slabo jak ruszam przy skrecaniu i tak terkocze glosno :/
MATIUS Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 wyciągnij przegub z piasty zobacz czy nie ma luzów poprzecznych i wzdłużnych jak ma to może przegub który kupiłeś miał fabryczną wadę ...
masterp84 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 a jak kondycja dolnych wahaczy kolego, tez mialem objawy pukania, kazdy mechanik mi mowil, ze to przeguby, wymienilem i nic, jak sie okazalo dolne wahacze do wymiany, moje objawy byly takie, pukanie(chrobotanie) przy gwaltownym ruszeniu, takze na skreconych kolach, wymiana wahaczy i w koncu cisza
chesterman Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 z tymi poprzecznymi i wzdluznymi luzami przegubu to da rade wyczuc ręką ? odnosnie dolnych wachaczy. hm, wygladaja ok. przy gwaltownym ruszaniu do przodu nie ma tego terkotania w okolicach przednich kol tylko przy ruszaniu ze skreconymi kołami, teraz juz w lewo czy w prawo terkocze, wczesniej tylko jak w lewo skrecalem. Dzieki za podpowiedz z tymi dolnymi wachaczami. rozumiem ze laczniki stabilizatorow oraz koncowki drazka tez wymienic (przydaloby sie chyba?) czy przy wymianie koncowek drazka kierowniczego na cos uwazac? nie robilem tego jeszcze. no i prosze o kolejne sugestie co z tymi przegubami czy mozliwe ze przeguby zewnetrzne sa cale a wewnetrzne tak terkocza przy skreconych kolach ?
masterp84 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 ja od razu wymieniłem łączniki stabilizatorów i końcówki drążka, z moimi wahaczami było tak, że diagnosta nie widział w nich problemu, jak rozebrałem zawieche to było widać, że guma jest cała spękana, ręcznie tak nie za bardzo można było luzy wyczuć, oczywiście po wymianie końcówek drążka trzeba zbieżność ustawić, ja usłyszałem kiedyś od mechanika, że jak jest przegub wew. uszkodzony to trzęsie budą auta
chesterman Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 No oby to nie byl przegub wewnetrzny ok to chyba zrobie tak ze wymienie dolne wachacze, laczniki stabilizatorow, koncowki drazkow kierowniczych. Czy gdybym nie wymienial jednak koncowek drazkow(sadze ze sa w dobrym stanie) to czy po wymianie lacznikow oraz dolnych wachaczy tez trzeba przeprowadzic ustawienie zbieznosci ? W ogole byloby fajne gdyby ktos mi troche przyblizyl gdzie mozna taka zbieznosc zrobic i ile ona kosztuje i na czym polega?
mlodyy Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 kopiłeś chińskie przeguby i to jest efekt Ruville to pakowacz wiec cholera wie co tam było zapakowane
masterp84 Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 ustawienie zbieżności możesz zrobić na stacji diagnostycznej, tam tez ci sprawdzą czy trzeba ustawiać, koszt u mnie to 50 zł, po wymianie nie zaszkodzi podjechać i sprawdzić czy ze zbieżnością jest wszystko ok, tylko przed wymianą wahaczy podjedź do dobrego diagnosty niech Ci je sprawdzi porządnie, żebyś w niepotrzebne koszta się nie pchał
chesterman Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 ok dzieki za podpowiedzi i pomoc. No tak tylko ze jak diagnosta stwierdzi ze wahacze sa spoko - a pamietam ze u Ciebie tak stwierdzil, a po wymianie wahaczy okazalo sie ze teraz dopiero jest spokoj - to kupie znowu przeguby i sie posypie wszystko. Co do przegubow, to sa to marki Ruville, nie jakies chiny lecz z tego co widze to wszyscy polecaja Spadin i ta druga marka -umknelo mi. za 2 tygodnie pewnie to zrobie wiec jak skoncze to dam tu znac co bylo nie tak
masterp84 Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 tutaj masz link kolego do mojego problemu jaki ja miałem i odpowiedzi kolegów z forum może to coś Ci jeszcze pomoże http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_glosne_pukanie_z_przodu_samochodu-t90064.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się