Yova Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Witam A więc sporo mi to zajęło ale w końcu wszystko sprawdziłem i jest średnio ciekawie. Wycieków nie ma, turbo suche i sprawne ale niestety kompresja chyba już nie ;/ Gościu w serwisie przy odbiorze auta powiedział tylko "sprzedawaj bo się w koszta w*********z" ;/ Generalnie się na tym nie znam więc dołączam skan papierka z testu sprężania. Co radzicie? Pozdrawiam
pastaldo Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Witam A więc sporo mi to zajęło ale w końcu wszystko sprawdziłem i jest średnio ciekawie. Wycieków nie ma, turbo suche i sprawne ale niestety kompresja chyba już nie ;/ Gościu w serwisie przy odbiorze auta powiedział tylko "sprzedawaj bo się w koszta w*********z" ;/ Generalnie się na tym nie znam więc dołączam skan papierka z testu sprężania. Co radzicie? Pozdrawiam kompresja nie zabogata ale lepiej niech lepsi sie wypowiedza czy z tym sie da jeździć. Jak jest słaba kompresja to albo zawory albo pierścienie ale to juz druba i droga robota. Może lepiej faktycznie sprzedać i rozejrzeć sie za czymś innym ale to już Twoja decyzja.
Yova Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 No raczej idzie na sprzedaż, ewentualnie wymiana na B6 avant, ale sporo musiał bym dopłacić chyba że tego uda się korzystnie sprzedać ;/
dariodario Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 jak się sprzeda to będzie nowy kolega na forum z tym problemem. Słupek do ajm a możesz kupić za 1000 pln jak dobrze poszukasz. Silnik awx,asz,i jeszcze jakieś pasują. Kumaty mechanik se poradzi.
Yova Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 "słupek"? Co do zmiany silnika to nawet nad tym myślałem aby 130km wsadzić, ale z drugiej strony spore koszta i trochę zachodu ;/
dariodario Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 słupek miałem na myśli silnik bez osprzętu. Osprzęt możesz mieć swój.[br]Dopisany: 25 Sierpień 2011, 15:58_________________________________________________szkłem nic nie wytrzesz.jak nowy wóz kupisz to też będziesz miał wydatki typu rozrząd itd. No chyba że jesteś łatwo wierny i wierzysz że auto przed sprzedażą miało wymienione wszystkie filtry i paski
Yova Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 No zdaje sobie sprawę z tego że przy nowym aucie też trzeba będzie trochę pogrzebać, ale jednak koszta będą raczej mniejsze niż remont/wymiana silnika ;/ Tą a4 kupiłem w komisie więc się zastanawiam czy nie skorzystać z niezgodności towaru z umową zamiast komuś go sprzedawać ;/
dariodario Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 zanimsie kupuje auto w komisie to sie sprawdza opinie o nim,ale z tego co widac w necie to tez niekture komisy kreca. musza przeciez na czyms zarobic, auto z zagranicy,bezwypadkowe,z malym przebiegiem to chyba nie istnieje. a jak istnieje to handlarz na takim aucie nic nie zarobi bo takie auta kosztuja wiecej jak w pl
Yova Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Kupione w listopadzie, na niezgodność mam 2 lata. To że było sprawdzane przy zakupie to normalne. Był na ścieżce, był u znajomego mechanika, był sprawdzony czujnikiem, wiedziałem gdzie był bity i robiony. Podobno przyjechał na swoich kołach więc sprzedawca zapomniał powiedzieć że po drodze olej dolewał... Sprawdzić sprężania nie miałem jak bo potrzebowałem min 2 dni. Było wiadomo że licznik cofnięty, ale nie że aż o tyle, zwłaszcza że w środku nie jest tak źle.
Jey_Di Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Kolego Yova nie wiem co do silników tej generacji ale kiedyś powiedział mi stary mechanik jak ciśnienie w dieslu jest pow.20 bar to jest dobrze to tyle co do ciśnienia. A co do ubywającego oleju to jeżeli nie masz wycieków co pisał Pastaldo to spróbuj wymienic same uszczelniacze na zaworach,koszt nie za duży a w moim autku pomogło,a ubytki były podobne.Pozdrawiam.
Yova Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 ale o to chodzi że nigdzie nie sączy się, a sprężanie jest mało i przez to bierze olej i go spala ;/
mirekasia Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 właśnie tez che wymienić i mam zalany OLEJ CASTROL EDGE 5W40 TURBO DIESEL czy dalej trzymać się tego oleju czy wymieniać na MOTOL specyfik. U mnie 4 listy starczyły na 12 000 tyś km z dolewką i pora zmienić.
Jey_Di Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Kolego wpisz sobie w google (VW 1.9TDI 110PS - jakie ciśnienie na cylindrach?. ) A uszczelniacze zaworowe są pod pokrywą zaworów,takie małe gumeczki.Pozdrawiam.
Yova Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Jey_Di i sądzisz że na tym się skończy? Czy to nie do mnie byłą odpowiedź
Jey_Di Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Jey_Di i sądzisz że na tym się skończy? Czy to nie do mnie byłą odpowiedź Spróbuj wymienic te uszczelniacze to nie duży koszt,w porównaniu do wymiany silnika :>Moja Audisia spalała na 1000km ok 1.5L oleju,a teraz nic :> Pozdrawiam
pastaldo Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 fakt przez uszczelniacze może brac sporo tylko pytanie czy to jedyne miejsce gdzie znika. No ale jak kolega wyżej pisał uszczelniacze to mały koszt i jak juz rozebrane to sprawdził bym od razu szklanki bo może być mocno wystukana i tez z kompresja może byc licho. Yova dymi na niebiesko? Bo jesli przepalałby trakie ilości oleju to powinien dymic na niebiesko.
Yova Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 dymić trochę ostatnio zaczął ale tylko po przekroczeniu około 3 tys a i to bardziej na siwo niż niebiesko, już sam nie wiem co robić ;/
pastaldo Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 dymić trochę ostatnio zaczął ale tylko po przekroczeniu około 3 tys a i to bardziej na siwo niż niebiesko, już sam nie wiem co robić ;/ daj go do mechanika niech zrobi próbę olejowa. zostawiasz samochód na noc bo musi dokładnie olej zlecieć do miski. Rano mierzą kompresję na wszystkich cylindrach. Potem zalewaja cylindry po troszku oleju i kolejne sprawdzanie kompresji. Jesli po zalaniu sie poprawi kompresja to na 99% pierścienie jeśli będzie zbliżony wynik to najprawdopodobniej będą uszczelniacze. Jak pierścienie to uciekaj z samochodem bo to sie robi generalke a jesli nie pierścienie to jest pare wyjść. Albo tylko uszczelniacze, albo prowadnice i gniazda zaworowe albo pęknieta głowica.
Yova Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 A czy te uszczelniacze mają coś wspólnego z ciężkim odpalaniem zima? Bo to samo co napisał Jei_Di powiedziało mi już kilka osób w tym 2 mechaników.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się