wrclaguna Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Na pewno trzeba go zmienić ze wzgledu pewnie na błedne informacje o obrotach dla sterownika .
Gibons Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Zmieniałeś go u siebie jak dołożyłeś tego ADSa ? masz jakieś błędy teraz ?
wrclaguna Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Bledow nie mam po załozeniu i zakodowaniu servotronika , to sie tyczy sterownika ADS ( zawieszenie)
Gibons Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Rozumiem czyli wymiana czujnika ESP ma tylko wtedy sens jeżeli dokładamy cały ADS wraz z amorami do których trzeba sterownik ADS inaczej będą błędy i system nie będzie działał prawidłowo ?. Dobrze rozumiem ? Jeżeli teraz mam fabryczny servotronic koduję sobie ADS dorzucam przycisk i z poziomu przycisku mogę zmieniać tryb jazdy i odczuję go tak ? błędów nie będę miał żadnych ? rozumiem że tak masz to teraz rozwiązane ?
griga-st Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Do zrobienia zawieszenia ADS trzeba jeszcze zmienic wszystkie czujniki od samopoziomu .Przy takim zawieszeniu jest ich 4 ( 1 na kazde kolo ). Dodatkowo musiemy miec sterownik ===> STEROWNIK ZAWIESZENIA AUDI A4 A5 Q5 8K0907144D (4162188050) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Oczywiscie wszystko musimy zakodowac oraz wykonać pewnie NASTAWY ZAWIESZENIA (kalibracja ) Co do dzialania ADS w pelnej funkcjonalnsci potrzeba nam własnie zmiana zawieszenia. ===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/odblokowanie-audi-drive-select-323249/index5.html#post4182225 Czyli mała rozpierdowka wszystkiego w aucie? Dlaczego kalibracja? Przecież nie zmienia się wysokość jak przy poduszkach, tylko twardość amortyzatorów.
Gibons Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Przy każdej wymianie amortyzatorów musisz robić kalibrację do tego masz 2 nowe czujniki samopoziomu.
wrclaguna Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Opublikowano 2 Maja 2014 Do zrobienia zawieszenia ADS trzeba jeszcze zmienic wszystkie czujniki od samopoziomu .Przy takim zawieszeniu jest ich 4 ( 1 na kazde kolo ). Dodatkowo musiemy miec sterownik ===> STEROWNIK ZAWIESZENIA AUDI A4 A5 Q5 8K0907144D (4162188050) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Oczywiscie wszystko musimy zakodowac oraz wykonać pewnie NASTAWY ZAWIESZENIA (kalibracja ) Co do dzialania ADS w pelnej funkcjonalnsci potrzeba nam własnie zmiana zawieszenia. ===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/odblokowanie-audi-drive-select-323249/index5.html#post4182225 Czyli mała rozpierdowka wszystkiego w aucie? Dlaczego kalibracja? Przecież nie zmienia się wysokość jak przy poduszkach, tylko twardość amortyzatorów. Podaje co mówi ELSA : Programowanie położenia regulacyjnego od nowa za pomocą testera Niezbędne narzędzia specjalne, urządzenia kontrolne i pomiarowe oraz wyposażenie pomocnicze UWAGA! W przypadku jazdy próbnej przyrządy kontrolne i pomiarowe należy zawsze mocować na tylnym siedzeniu. W trakcie jazdy przyrządy te może obsługiwać tylko drugi mechanik. – Podłączyć tester. – Włączyć tester. Tester jest gotowy do pracy, gdy pokazywane są pola przycisków trybów pracy. – Włączyć zapłon. Warunki Samochód musi stać na równej powierzchni. Samochód nie może być obciążony. Sterownik elektronicznie regulowanego tłumienia -J250- musi być zakodowany. W pamięci usterek nie może się znajdować żaden zapis dotyczący czujników wysokości zawieszenia. Jeśli wymienione zostały sterowniki lub podzespoły elektryczne / elektroniczne, należy wykonać dopasowanie podzespołu w trybie „Prowadzone funkcje”. – Wybrać na ekranie Prowadzone funkcje. Następnie: – Wybrać odpowiedni program w trybie „Prowadzone funkcje”. – Postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na ekranie. Jeśli na nowo zaprogramowane zostało położenie regulacyjne, to w samochodach z asystentem kontroli pasa ruchu należy na nowo wykonać kalibrację sterownika asystenta kontroli pasa ruchu -J759- ze zintegrowaną kamerą Rozumiem czyli wymiana czujnika ESP ma tylko wtedy sens jeżeli dokładamy cały ADS wraz z amorami do których trzeba sterownik ADS inaczej będą błędy i system nie będzie działał prawidłowo ?. Dobrze rozumiem ? Jeżeli teraz mam fabryczny servotronic koduję sobie ADS dorzucam przycisk i z poziomu przycisku mogę zmieniać tryb jazdy i odczuję go tak ? błędów nie będę miał żadnych ? rozumiem że tak masz to teraz rozwiązane ? Tak Tu masz cały opis jak załozyc przyciski i zakodowac itd. ===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/odblokowanie-audi-drive-select-323249/index5.html#post4182225 ---------- Post dopisany 02-05-2014 at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 21:55 ---------- Servotronic , ADS zrobiony przetestowany na MMI 3G+ Kolega Paweł zadowolony
dobry1 Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Jestem bardzo zadowolony po dwóch latach męki ze zwykłym wspomaganiem zawitał serwotronic :banan:, w opcji dynamic faktycznie bardziej czuły jest pedał gazu . Naprawdę polecam tego Moda
wrclaguna Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Opublikowano 2 Maja 2014 Naprawde czuć róznice z servotronickiem MMI 3G+ robi robote
cool506 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Jest jakis opis na montaz servotronica? Czy moze jakies kodowania i gdzie dokladnie te dwa kabelki wpiac? Jaka kostka i piny? Pozdrawiam Wysłane z mojego GT-N8000 przy użyciu Tapatalka
Hohe Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Pin 1 z zaworu do T17i pin 1 Pin 2 z zaworu do T17i pin 12 T17i to czarna wtyka D w mce. Kodowanie Wybierz STG 09 STG Długie Kodowanie -> Funkcja 07 Bajt 7 Włącz Bit 0
cool506 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Dobra szukam servotronica jak to takie proste Wysłane z mojego GT-N8000 przy użyciu Tapatalka
Hohe Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Bardzo proste. Wyjęcie magla to parę śrubek a efekt moda fantastyczny.
cool506 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Rozumiem ze nie ma roznicy w wersjach silnikowych? Oby nr sie zgadzal? Wysłane z mojego GT-N8000 przy użyciu Tapatalka
Hohe Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Rozumiem ze nie ma roznicy w wersjach silnikowych? Oby nr sie zgadzal?Wysłane z mojego GT-N8000 przy użyciu Tapatalka Nie ma.
wrclaguna Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Potrzebne czesci : 8T1 422 066 B SERVOTRONIC 4D0 971 992 WTYKA 2 PIN 000 979 016 E PINY 2 szt. ( jeden kabelek 2 PINY) 000 979 034 E PINY 2 szt. ( jeden kabelek 2 PINY) ---------- Post dopisany 14-05-2014 at 17:55 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2014 at 11:09 ---------- Jakbym cos nie przyrezał to byłbym chory Musiałem kupic całe oparcie aby miec ten Macdonalds
wrclaguna Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 To ty tego nie miałeś Wlasnie ze mam tylko wole przełozyc niż kombinować z przerobką
simon__75 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Potrzebne czesci :8T1 422 066 B SERVOTRONIC 4D0 971 992 WTYKA 2 PIN 000 979 016 E PINY 2 szt. ( jeden kabelek 2 PINY) 000 979 034 E PINY 2 szt. ( jeden kabelek 2 PINY) ---------- Post dopisany 14-05-2014 at 17:55 ---------- Poprzedni post napisany 04-05-2014 at 11:09 ---------- Jakbym cos nie przyrezał to byłbym chory Musiałem kupic całe oparcie aby miec ten Macdonalds http://s19.postimg.org/hk0x83ns3/CAM00026.jpg http://s19.postimg.org/5w6vdjyn7/CAM00027.jpg http://s19.postimg.org/jedrpuasj/CAM00028.jpg Niby goofienko a czasem przydatna sprawa. Czasem 2 kubki z przodu to malo ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się