MARCIN607 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Nie no wkurzylem się lecę od 280 tej str jest str 284 a tu dalej koła nie na aucie. WRC! ! GRZEŚ kiedy będziesz przez Moją wieś leciał? ?
wrclaguna Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 Na koła cały czas czekam ............. moze dojda w przyszłym tygodniu .Gwinta miałem zakładać ale wyleciał ten dwumas
exportsubripp Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 A jak z twoim sprzeglem? Po wymianie tarczy slizganie ustalo? Docisk tez zmieniales?
griga-st Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Szuka stronica i do silnika sterownika żeby mieć z tym problemem na zawsze spokój
peter22 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 s-tronik też jest awaryjny i też posiada dwumas . do tego mechatronika się sypie. Na szczęście już ją naprawiają za około 3000-3500zł
wrclaguna Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 A jak z twoim sprzeglem? Po wymianie tarczy slizganie ustalo? Docisk tez zmieniales? Wymieniłem co tylko było mozliwe : dwumas , docisk , łozyska itd. aha.........komplet jest 2.0 TDI 177 KM
skrab Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) Z 177km jest jakieś wzmocnione te sprzęgło czy takie samo jak w 143km wyslane z LG F60 Jaką cena gratów nez robocizny ? wyslane z LG F60 Edytowane 12 Marca 2015 przez skrab
krystian3769 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Jak dobrze pójdzie to wsadzam sprzegło od A6 4G Tak dla jasności weszło to 2.0 TDI 177 KM z A6 Dobrze rozumiem?
Gibons Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 chyba raczej chodziło o 177KM czyli o dwumas z polifta
krystian3769 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 przecież pisał Grzesiu że od a6 4 G Kolego ja to wszystko doczytałem, jeżeli chodziło ci o tą sugestię. Ale Grześ zmieniał komplet i moje pytanie dotyczy czy całość weszła od A6
wrclaguna Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 Tak wrzuciłem cały komlet z poliftaCzy mocniejsze ? wytrzymalsze ? nie wiem zobaczymy po czasie . ETKA mowie ze nie pasi LUK0B1 114 117 K0B1 105 266 AL Gwint KW na pokładzie bedzie ? czy jeszcze w dół ? Jeszcze na 18" ZIMOWYCH , 20" gdzies na dniach będa .........czekam cierpliwieFlaszka miesci sie
kristof2009 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) jeszcze troche w dol z 2cm i bedzie git malinka , ladnie siadzie na 20'' p.s. Grzes a ile juz siadlo w dół ( z 5cm) ? Edytowane 16 Marca 2015 przez kristof2009
skotmen Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) widzę że Ci się flaszka poniewiera mogę ją przygarnąć Edytowane 16 Marca 2015 przez skotmen
simon__75 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 widzę że Ci się flaszka poniewiera mogę ją przygarnąć
krystian3769 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Możesz jeszcze obniżyć jak by co to BOLS jest spłaszczony na etykiecie Powinien się zmieścić
Gibons Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Grześ powiedz mi teraz lepiej czy będziesz ustawiał zbierzność ? słyszałem że w b8 są z tyłu problemy ze śróbą w zwrotnicy i nie ma chu** zeby jej nie zerwac ? ktoś cos sie orientuje w tym temacie?
wrclaguna Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 Oczywiscie ze bede ustawiał Rok temu zakładałem QUATTRO poprzebiegu 35 tys. km wiec nie bedzie problemu Mechanior był przerazony ze ja zakładam Gwinta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się