wrclaguna Opublikowano 14 Września 2011 Autor Opublikowano 14 Września 2011 Grzechu - polecam to: http://allegro.pl/yato-yt-0837-zestaw-sciagaczy-do-tapicerki-gw-fv-i1812202220.html i do kompletu to: http://allegro.pl/komplet-sciagaczy-sciagacze-do-tapicerki-5el-yato-i1819713984.html a ten nożyk którym tam wymac**jesz to do smarowania pieczywa wykorzystaj Widziałem te ściągacze w Selgrosie na motoryzacyjnym, tylko cena chyba 65 zł Juz zamowilem Ciekawe ile by krzykneli za robote w serwisie zapytaj z ciekawości, tylko usiądź, żebyś się nie przewrócił jak kwotę usłyszysz pewnie kilka tys :gwizdanie: Mam bana na ASO Trzeba jeszcze z kalibrowac AUDI Side System i tu sie czeka 2 tygodnie ponoc jest jedno urzadzenie w POLSCE
Rosemeyer Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Widziałem te ściągacze w Selgrosie na motoryzacyjnym, tylko cena chyba 65 zł Ja oba komplety na allegro kiedyś kupilem i do dziś jestem bardzo zadowolony. Jeden miękki (czerwony) trochę tylko pyskubalem bo zdawało mi się że twardy (niebieski) będzie zbyt twardy itp, poza tym wszystko ok-wg mnie warto wydać na to parę zł.
wrclaguna Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 Dzis nastepny MOD tylko ze w S4 B8 u Witka Zmienilismy lampy , okablowanie i przystosowalismy z wersji USA na EU Nie obylo sie bez kodowania oczywiscie Pare godzin i ogarnelismy temat .
miron78 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 pięknu widom - u mnie zabawa z lampami i okablowaniem to było jakieś 5h :gwizdanie:
mystic.pl Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Jebańce :decayed: chyba przeprowadzę się do Rzeszowa by być bliżej Grześka
fryzjerek Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 pięknu widom - u mnie zabawa z lampami i okablowaniem to było jakieś 5h :gwizdanie: ale co ty zmieniałes w lampach jak masz wersje z europy??
jedrekx Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 pięknu widom - u mnie zabawa z lampami i okablowaniem to było jakieś 5h :gwizdanie: ale co ty zmieniałes w lampach jak masz wersje z europy?? zwykłe lampy na LED
slimaczek89rz Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 piękne oba, chociaż s4 jeszcze nie widziałem na żywo
wrclaguna Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 Po raz drugi zapalila sie kontrolka DPF To sa skutki jak zona jezdzila powoli po miescie . Po podlaczeniu kompa i sprawdzeniu bledow okazalo sie ze padl slynny czujnik roznicy cisnien 059906051A Procedura wypalania na postoju nie pomogla . Zawartosc sadzy (w przeliczeniu) 46.7 g . Pozostaje jeszcze sprubowac druga procedure czyli w czasie jazdy . Jak to nie pomoze to trzeba wyciagnac DPF i go umyc z sadzy . Dzis wreszcie zajme sie montazem intercoolera z 3.0 TDI
WITT33 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Po raz drugi zapalila sie kontrolka DPF To sa skutki jak zona jezdzila powoli po miescie . Po podlaczeniu kompa i sprawdzeniu bledow okazalo sie ze padl slynny czujnik roznicy cisnien 059906051A Procedura wypalania na postoju nie pomogla . Zawartosc sadzy (w przeliczeniu) 46.7 g . Pozostaje jeszcze sprubowac druga procedure czyli w czasie jazdy . Jak to nie pomoze to trzeba wyciagnac DPF i go umyc z sadzy . Dzis wreszcie zajme sie montazem intercoolera z 3.0 TDI ło mosz, czyli jednak czujnik jak obstawialiśmy ale filtr mimo wszystko zapchany nie ma się co dziwić przy tym przebiegu, będzie Ci dawał we znaki
Gość mmcv Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 ło mosz, czyli jednak czujnik jak obstawialiśmy ale filtr mimo wszystko zapchany nie ma się co dziwić przy tym przebiegu, będzie Ci dawał we znaki a jaki tam jest przebieg? Wspolczuje problemow z DPF'em . Znajomy przerabial jest bardzo przyjemnie
Brysio Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 oj tam nie panikujcie juz kurde jakie problemy czujnik wymienic(jesli jest wymienialny) dpf wypalic pogonic auto na slowacje na 3 cim biegu i dpf czysty -- Grzechu tankuj dobre paliwo z mniejsza zawartoscia sadzy
Gość mmcv Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Moj kolega wypalal DPF kilka razy ... po wyjeciu okazalo sie ze jest nie do wyczyszczenia (chemicznego) . Nie zawsze da sie ten durny filtr regenerowac . U niego skonczylo sie to wycieciem DPF-u, w B8 nie kazdy chce sie tego podjac i nie kazdy to ogarnia - CS odmowil - no chyba ze sie cos zmienilo w ostatnich kilku miesiacach . Ale badzmy dobrej mysli ... [br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 09:35_________________________________________________ Grzechu tankuj dobre paliwo z mniejsza zawartoscia sadzy Swietna rada to jeszcze podaj liste stacji na ktorych jest takie paliwo a wszyscy tam beda jezdzic ... a najlepiej zrob testy zebysmy byli pewni ktore to stacje...oczywiscie po kazdym przyjezdzie cysterny powtorz procedure Grzesiek jaki jest przebieg ?? p.s. czy w Audi DPF nie jest w stanie sie dopalic w miescie ?? nawet jak dlugo po nim jezdzisz ??- czytaj nie gasisz auta .
Brysio Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 mnie sie nie pytaj -- na shellu raz zatankowalem pod politechnika to sie auto uciagnac nie moglo kur... jaki tam syf lali masakra -- daj mi go na pare dni stukne ze 2tys km i przegonie go jak sie nalezy i dpf bezdie jak nowy z fabryki zawartosc sadzy 0,02% u mnie wsztyko ma przelot 99.8% raz na 2 tydgonie wypalam tankuje arala ultimate w szwabii a na orlenie verwe mam sprawdzone w polszy 3 stacje na ktroych takuje na zadnej innej przebieg ma jak mi sie wydaje cos 125tysi[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 09:40_________________________________________________na wolnych obrotach ciezko osiagnac temperature i dawke odpowiednia bez zaklocania pracy silnika ponoc sie cos wypala ale mizernie wiec trzeba przegonic po trasie
Gość mmcv Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 125 tys i DPF daje o sobie znac... noto mulowato Panie tym autem jezdzicie
wrclaguna Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 Auto ma obecnie 141 000 km . Zona mi nic nie mowila ze cos jej swieci i auto zamulone jest Trzeba bedzie dobrze przegonic auto zebu sadza spadla ponizej 45g A jak nie to 3g srodka z ASO wlejemy w miejsce sondy zaraz za turbinka . Pare rzeczy postanowilem sobie m.in. B6 idzie moje na sprzedaz pewnie i zony awaryjne C2 . Zakup cos w stylu Berlingo , Partner z paka .
MARCIN607 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 B6 oddajesz? Faken tylko żeby nie poszła na zmarnowanie
Gość mmcv Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 hmm mojemy znajomemu problem z DPF zaczely sie wlasnie przy tym przebiegu , tyle ze tam bylo dolozone koksu ... Musisz nauczyc zone ze o samochodzie sie rozmawia i nie jest to temat TABU , chyba ze ja lejesz i sie boi mowic
MARCIN607 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Ja moją uczyłęm że dieslem się jezdzi więcej niz 2tyś obrotów ale zero rezultatów :polew:
saint4 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 szfagier mial tez przejscia z tym kochanym filterkiem, czyscil go chemicznie i sie udalo, a ten gosc co mu to robil mowil ze nie ma oszczednej jazdy z DPF em, noga zawsze musi byc ciezka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się