Gość mmcv Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 BTW , jak Ci sie zapala to wchodzi auto w tryb awaryjny ? w sensie ...brak mocy i check engine ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 BTW , jak Ci sie zapala to wchodzi auto w tryb awaryjny ? w sensie ...brak mocy i check engine ? Dokladnie tak , blad tylko DPf-u jest w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Czuje po kosciach ze DPF pojdzie Krakow niedaleko w sumie napisze do Kercziego o namiary . Na dodatek padl drugi raz czujnik roznicy cisnien Lepiej to chyba odrazu u tunera zrobić razem z programem. No i w pakiecie będzie taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 albo wypruc bebechy a czujnik zostawic wtedy chyba tego nie musisz ruszac programowo i tylko program i ma smigac ten drugi czujnik to na gwaracnji byl? dostaniesz wymiane gratis czy sie burza pelnym dpf-em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Tak ma na gwarancji Jade do ASO wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 U mnie Dpf zostal juz wybebeszony a to co sie w nim znajdowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 plytki ceramiczne??? tak to bynajmniej wyglada dlatego to wytrzymuje takie temperatury przy wypalaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 U mnie Dpf zostal juz wybebeszony a to co sie w nim znajdowało Tez widzialem taki ogolnie ...sadza sadza sadza Postanowione DPF pojdzie u mnie OUT Czekam na info co , jak , kiedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 mogłeś od razu to zrobic, nie ma co sie zastanawiac jakiej średnicy jest tam rura ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Od plecionki za DPF dalismy objemke 70 mm to ile cali mam ? wydech mam od 3.0 TDI no i tam idzie wiekszy przekroj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Od plecionki za DPF dalismy objemke 70 mm to ile cali mam ? wydech mam od 3.0 TDI no i tam idzie wiekszy przekroj jak by nie patrzeć 2,75" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Takie moje spostrzezenie co do DPF-u . Dlaczego takie wywijasy porobili w B8 nawet musieli wgniatac rure zeby sie zmiescila miedzy skrzynie a boczna sciane Cos wąskawo maja spaliny w tym miejscu Tak to wyglada ORI . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 moze tego ktos mlotkiem demontowal )) szczerze nie widzialem takiego pogniecionego jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Tak wygląda oryginalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Tak wygląda oryginalnie uuaaa... ci to lubią skomplikowane kształty w tym Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 u ciebie jakis mały ten DPF u mnie w A6 2.0 tdi wyglada tak [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2011, 07:22_________________________________________________ja usiebie puszke po zaspawaniu wkładam spowrotem . naciecie jest zrobione tak ze nie bedzie go widac po zamontowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Fotka jest pogladowa co wstawilem I rzeczywiscie orginalnie rurka jest tak pogieta . [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2011, 07:26_________________________________________________Dzis montaz lotki ORI S LINE W sumie to juz druga i troche mnie to kosztowalo ale koniec koncem jest Spoko bardziej wtajemniczeni wiedza czemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 no to teraz S-line exterieur pełną gębą Grzesiu teraz pora na środek do kompletu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint4 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Wrc.....moge ci załatwic numer..gościu w radomiu to robi chemicznie, kiedys juz pisałem ze w b5fl passacie tez byl zatkany az samochod wszedł w stan awaryjny, a swoja droga gadałem z qmplem i im wiecej koników tym większe problemy z filtrem, a ten gośc co to robi zna sie na rzeczy!! i passat do tej pory śmiga!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Wrc.....moge ci załatwic numer..gościu w radomiu to robi chemicznie, kiedys juz pisałem ze w b5fl passacie tez byl zatkany az samochod wszedł w stan awaryjny, a swoja droga gadałem z qmplem i im wiecej koników tym większe problemy z filtrem, a ten gośc co to robi zna sie na rzeczy!! i passat do tej pory śmiga!! nie wyczyscisz juz tego filtra ... poprostu jest tyle popiolu ze chemia na nic sie nie zda . FILTR JEST DO WYRZUCENIA ... takich co czyszcza chemicznie w Krakowie jest kilku . :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się