Djcosmo Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Koledzy pomóżcie jesli ktoś wie co to moze byc ..mam A4 3.0 TDi avant quattro z DPF s-line 268kM 2005r. po czipie, ale juz przed chipem przy mocy 204kM był ten sam problem z pojawiajacą sie mocna wibracją przy przyspieszaniu na 5 lub 6 biegu ..pedał w podłogę i na 5 pojawia sie przy około 100km/h a na 6 od 120km/h i nie ustaje az do ujęcia gazu. W salonie AUTO SPECJAL w Krakowie po 8 dniach na serwisie!!! wymienili poduszki pod silnikiem ale to tylko minimalnie pomogło..praktycznie wogóle no i chłopcy sie pogubili...od srody auto ponownie laduje u nich z nowiutkimi alu audi + nowiutkie oponki i bedą dale testowac ale jak narazie kanał...moze ktoś z was mi pomoze z tym co to moze być ?!?
Musashi Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 sprawdz czy przy nizszych biegach dla tej samej predkosci obrotowej silnika wystepuja wibracje. jezeli ich nie bedzie, to problem zwiazany byc moze ze skrzynia biegow a konkretnie z lozyskami lub kolami 5 i 6 biegu. jezeli wibracje pojawialy by sie przy tych samych predkosciach obrotowych silnika na kazdym biegu szukalbym przyczyny w sprzegle. mechanizm roznicowy bym wyeliminowal, wtedy drgania pojawialby by sie przy tych tej samej predkosci pojazdu bez wzgledu na bieg.
hornet Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Z tego co pamiętam to już było poruszany ten wątek na forum ...... Szukaj
poziek Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 a mnie się coś o dwumasie kojarzy...
Musashi Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 ale to by sie pojawialo zawsze przytej samej predkosci obrotowej silnika. troche dziwne ze na pozostalych biegach sie nie pojawia.
poziek Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 możliwe że msię źle kojarzy...ale tak mi się kojarzy... generalnie to straszne padło te 3.0tdi
ono Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 generalnie to straszne padło te 3.0tdi tongue4 Zwłaszcza w porównaniu z 1.8 T . Na pewno wibracje są z tyłu czyli albo coś z wałem albo z dyfrem , dwu mas raczej nie są zupełnie inne objawy , a na pewno nie poduszki pod silnikiem , co za kolo na to wpadł .
poziek Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 generalnie to straszne padło te 3.0tdi tongue4 Zwłaszcza w porównaniu z 1.8 T . OT - jeden osiem te cie niedługo zje... EOT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się