zbojna Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Witam, Prosze o analize logow pompek. Od jakiegos czasu po porzadnym przegonieniu auta wpadl w tryb awaryjny (tu akurat przeladowanie turbo), ale od tej chwili czuje wibracje i lekkie wachania obrotow, drazek skrzyni biegow troche lata. Sprawdzielm standardowo wszystkie paski i chodza w miare rowno zadnych bic itp, wydech rowniez sprawdzony wraz z plecionka jest ok. Zrobilem mu czyszczenie wtryskow metoda opisna w dziale warsztat, Podaje logi podczas czyszczenia: Grupy: 001,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_48716.html A tu zaraz po odpięciu zestawu, czyli normalna praca: Grupy: 001,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_48717.html Zobaczcie na dawke paliwa, dodatkowo filtr paliwa zmieniony na Mann, zalalem caly bak BP ultimate i po ok, 100 km wyglada log: Grupy: 001,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_49771.html Prosze o opinie, niby pompki jeszcze w normie tylko skad te wachania dawki w grupie 1?
lukjar7 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 wahania dawki to reakcja ecu na utrzymanie wolnych obr
zbojna Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 wahania dawki to reakcja ecu na utrzymanie wolnych obr Ale cos musi byc tego przyczyna, co obstawiacie? Pompki jednak? Dodam za pali od strzala czy cieply czy zimny, drgania tylko na jalowym...
Sztomel Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 sprawdź sobie jeszcze wskazania z czujników temperatury paliwa, powietrza i płynu chłodzącego czyli grupa 007 w 01 Engine - zarówno na zimnym jak i nagrzanym silniku bo wartości w zamieszczonych logach masz prawidłowe.
zbojna Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 sprawdź sobie jeszcze wskazania z czujników temperatury paliwa, powietrza i płynu chłodzącego czyli grupa 007 w 01 Engine - zarówno na zimnym jak i nagrzanym silniku bo wartości w zamieszczonych logach masz prawidłowe. Dodaje logi: Grupy: 001,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_49793.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_49794.html Wskazania czujnikow wygladaja ok, natomiast nadal widac skaczaca dawke paliwa, wydaje mi sie ze ona odpowiada za te wibracje... Grupa 007 logowana od zimnego silnika do pelnego rozgrzania ok 20 km jazdy. kat synchro skacze od 0,0 do +1,7 tak bylo tez wczesniej i wibracji nie bylo. Prosze o wypowiedzi
michcio1985 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 wartości dawek paliwa świadczą o lejących wtryskach(im niższa wartość tym gorzej), komp wariuje chcąc to korygować.auto nie kopci na czarno?
zbojna Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2011 Nie ma zadnego kopcenia nawet przy mocnym butowaniu, problem jest tylko na jalowym. Na wyzszych obrotach zero wibracji, zbiera sie jak dawniej, zdziwily mnie tez logi podczas czyszczenia, z pominieciem filtra paliwa, dawki wtedy byly wyrownane, stad zmiana filtra paliwa oraz zalanie pelnego baku dobrej ropki (wczesniejsza wyjezdzilem prawie do zera)
spanky Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 dawka na wolnych jest na granicy .... bez butowania tez wolne obroty szaleja ?
zbojna Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 dawka na wolnych jest na granicy .... bez butowania tez wolne obroty szaleja ? Niestety tak, tzn wahac na obrotomierzu nie widac ale na vagu widac jak czasem zmieniaja sie obroty (co powiedzmy kilka sekund) nawet jak wlacze klime, dawka rosnie ale wibracje zostaja...dalaby cos regulacja pompek na srubach regulacyjnych w tej sytuacji? [br]Dopisany: 25 Czerwiec 2011, 18:37_________________________________________________Dzis jeszcze przegladalem logi z czyszczenia, dokladnie dawke i obroty. Mimo ze dawka byla prawie stala jak w logu ponizej Grupy: 001,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_48716.html mimo to nadal bylo czuc trzesienie, wibracje, obroty teraz widze ze rowniez lekko skacza, wiec sie teraz zastanawiam czy aby napewno jest to wina pompek?
lukjar7 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 mnie ciekawi jak sie ma latajace kolo
zbojna Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 Sprzeglo chodzi ok, nie ma roznicy czy wcisniete czy nie, trzesie tak samo, bierze jak bralo, zadnych dodatkowych szumow nie ma. Dodatkowo dzis sprawdzilem po ostrym butowania dawka paliwa sie zwieksza i przez pewien czas jest powyzej 4,0 mg przez jakis czas. Wlaczajac klime dawka wzrasta do 6 mg i mimo to drgania nadal wystepuja. Mozna w jakis sposob zweryfikowac ten dwumas bez wyciagania? Te drgania nie sa duze, lewerek lekko chodzi oraz delikatnie czuc na fotelu.
earthq3 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 witam wszystkich, odświeże trochę temat. Mam te same objawy co u kolegi , ale po wymianie turbo na caha i pompek na AL objawy jeszcze bardziej się nasiliły , silnikiem dosłownie rzuca , zaznacze ze dwumasa wymieniona plecionka także .Pomóżcie proszę
zbojna Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 Hej, u mniw problemem okazal sie pompowtryskiwacz, naszczescie moczenie w ropie pomoglo. Pozdr
Biszczan Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 U mnie lekiem na podnoszące się obroty na postoju była wymiana termostatu, który już był kaput.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się