GregorX Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Witam! Ostatnio zaślepiłem EGR + czyszczenie kolektora ssącego nic poza tym nie ruszałem, wcześniej autkiem w miarę normalnie się jechało, a teraz mam problemy, żeby maruderów wyprzedzić Brak mocy był momentalny, zaraz po zaślepieniu, a miało być odwrotnie. Wrzucam komplet logów: Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49859.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49867.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49858.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49856.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49857.html W trybie Basic Settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49860.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49855.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49863.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49865.html Dynamiczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49854.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49864.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49853.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49862.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49866.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49861.html Powtarzający się błąd, którego nie można wykasować: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Jeżeli coś to pomoże to wrzucam logi robione w marcu: Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49883.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49885.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49886.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49887.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49873.html W trybie Basic Settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49874.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49876.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49875.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49877.html Dynamiczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49878.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49879.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49880.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49881.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49882.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/grzeg2606_49884.html Dziękuję za każdą odpowiedz LOGI z dnia 01.04.2012: dynamiczne: 001 - Log (0 - 001) 003 - Log (1 - 003) 004 - Log (6 - 004) 008 - Log (5 - 008) 010 - Log (7 - 010) 011 - Log (9 - 011) w trybie BS: 000 - Log (8 - 000) 003 - Log (3 - 003) 004 - Log (2 - 004) 011 - Log (4 - 011) Logi z dnia 03.04.12 : - 10 minut po wymianie filtra powietrza dynamic: 008 - Log (1 - 008) 011 - Log (0 - 011) 12.04.2012: po wyczyszczeniu przepływki, zrobiłem dynamicznie : 008 - Log (0 - 008) po 2. czyszczeniu: 008 - Log (0 - 008) Wyskoczył błąd(po skasowaniu natychmiast wraca): 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 14.04.2012: ( w obydwu przypadkach błąd związany z G70 nie występował) po włożeniu przepływomierza podczas wizyty w auto-szrot:decayed:: 008 - Log (1 - 008) po zakupie nowego przepływomierza: 008 - Log (0 - 008) 21.04.2012: po wycięciu katalizatora 008 - Log (0 - 008) 04.05.2012 - sprawdziłem EGR raczej dobrze zaślepiony, turbo wyczyszczone, kolektor ssący wyczyszczony + wymiana uszczelki: 008 - Log (1 - 008) 011- Log (0 - 011)
spanky Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Pocisnienia leza , szukaj wypietego przewodu podcisnien
ciahciah Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 wypiętego lub uszkodzonego, dodatkowo termostat jest do wymiany
GregorX Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Opublikowano 4 Maja 2012 ma ktoś jakiś pomysł dlaczego przepływomierz może ciąć dawkę paliwa ??
ciahciah Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 nie zadawaj trudnych pytań:] dam ci wskazówkę, zrób komplet logów:)
GregorX Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Opublikowano 5 Maja 2012 a to co jest w pierwszym poście nie wystarczy ?
ciahciah Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 prawie rok temu pisałem o termostacie, brawo!!! podam ci przykład jaki jest sens wymienić termostat, na starym Vmax 190 i ostatnie 10km z bólem, z nowym termostacie do 200 bez bólu, ogólnie moc odczuwalnie poprawiła się w cały zakresie, 10C mniej to 10km mniej, robiłem doświadczenia:) im wyższa temp tym lepiej:) gdzie kupiłeś przepływkę? w aso? no to reklamuj, a jak nic z tego to kup tą ze szrotu by było nieźle powodem że przepływka słabo mierzy może być turbina lub jakiś zator w dolocie lub wydechu, po prostu gdy turbina ma wydarty wirnik części zimnej lub cała jest z jeżdżona będzie robić ciśnienie ale wydatek litrów powietrza na sekundę będzie niski, po prostu zamiast pompować będzie mielić powietrze, i właśnie wtedy pomimo dobrego dołowania odczyty z przepływki będą słabe prócz czyszczenia kolektora ssącego dobrze jest też wydłubać osad w wlotów w głowicy, przebywa niutonów po tym zabiegu:D możesz zrobić loga 003 z rozpiętym wydechem za turbo tak dla sprawdzenia czy wydech drożny następne logi wstawiaj tutaj a nie na początku tematu
przemik Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 powodem że przepływka słabo mierzy może być turbina lub jakiś zator w dolocie lub wydechu, po prostu gdy turbina ma wydarty wirnik części zimnej lub cała jest z jeżdżona będzie robić ciśnienie ale wydatek litrów powietrza na sekundę będzie niski, po prostu zamiast pompować będzie mielić powietrze, Coraz wiekszych rewelacji można się tu dowiedzieć, i nauczyć nowych teori fizyki gazów. Uruchom EGR jesli to nie problem. I wykonaj komplet logów dynamicznych... 001,003,004,008,010,011 Zaraz po dynamicznych... zaloguj 007 statyczny. I to tyle poki co.
ciahciah Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 ucz się ucz przemik bo daleko ci do mnie, był temat w którym gość wymienił i sprawdził wszystko, nic nie pomagało, turbo wstawało wolno i nowa przepływka mierzyła słabo, w dodatku ty uparcie twierdziłeś że jest wszystko ok:) właściciel potem ładnie cie podsumował na pw:D po wymianie turbo szok, wtedy jakoś twojego głupiego tekstu nie wkleiłeś że można się coraz większych rewelacji dowiedzieć, sam przyznałeś że wymiana turbo dała efekt, w logach było czarno na białym kto powinien się uczyć i od kogo, już tego zapomniałeś? wygląda na to że nie chcesz bym ogarnął to auto, jeżeli chcesz go sam uzdrowić proszę bardzo, to tyle puki co, jak już zobaczę że pomysły ci się skończyły a efektów brak wtedy wkroczę
przemik Opublikowano 7 Maja 2012 Opublikowano 7 Maja 2012 ucz się ucz przemik bo daleko ci do mnie, był temat w którym gość wymienił i sprawdził wszystko, nic nie pomagało, turbo wstawało wolno i nowa przepływka mierzyła słabo, w dodatku ty uparcie twierdziłeś że jest wszystko ok:) właściciel potem ładnie cie podsumował na pw:D po wymianie turbo szok, wtedy jakoś twojego głupiego tekstu nie wkleiłeś że można się coraz większych rewelacji dowiedzieć, sam przyznałeś że wymiana turbo dała efekt, w logach było czarno na białym kto powinien się uczyć i od kogo, już tego zapomniałeś? wygląda na to że nie chcesz bym ogarnął to auto, jeżeli chcesz go sam uzdrowić proszę bardzo, to tyle puki co, jak już zobaczę że pomysły ci się skończyły a efektów brak wtedy wkroczę prośba o nie zaśmiecanie wątku... postami nic nie wnoszącymi do tematu.... masz cos do mnie zapraszam na PW.... i pocwicz troche ortografie
GregorX Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Opublikowano 8 Maja 2012 No to lecimy dalej Uruchomiłem EGR'a, oto komplet logów dynamicznych: Log (3 - 001) Log (6 - 003) Log (1 - 004) Log (2 - 008) Log (0 - 010) Log (4 - 011) zaraz po nich statyczny 007: Log (5 - 007) co Wam podpowiada nos?
przemik Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Doładowanie dobre. Przeplywomierz cały czas źle... logowane na nowym ? starym ? Temperatura... mogla by byc wyzsza... termo najlepsze czasy ma juz za sobą.
GregorX Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Opublikowano 10 Maja 2012 Przepływomierz jest nowy, starego nawet nie chcę zakładać, auto nie jechało. Tym termo to się zajmę spokojnie. Podpowiedzcie jak zdiagnozować tą przepływkę. Przecież jesteście Master of VAG:decayed:
Darev Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 Przepływomierz jest nowy, starego nawet nie chcę zakładać, auto nie jechało.... Podpowiedzcie jak zdiagnozować tą przepływkę... jest do bani i tyle, podmień z innego auta na próbę, turbo ładnie pompuje więc dobry przepływomierz powinien dobrze mierzyć a ten nie mierzy...
GregorX Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Opublikowano 11 Maja 2012 Stary źle mierzył, potem go 2 razy wyczyściłem i całkiem padł, kupiłem nowy i dalej to samo, pomiary są podobne jak w tym starym....
GregorX Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Opublikowano 11 Maja 2012 Hurtownia motoryzacyjna, przepływomierz BOSCH'a nr takie same jak na starym.
przemik Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 Masz dwa wyjscia : - pojsc do nich i zareklamowac - podmienic od kogos kto ma dobrze i wykonac logi... jesli dalej bedzie zle... to trzeba szukac problemów z przeplywem powietrza... jesli bedzie dobrze.... wiadomo Pozdrawiam
GregorX Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Opublikowano 17 Maja 2012 Wybieram wyjście nr 2:decayed: tylko muszę znaleźć jakiegoś kolegę z AFN, który zgodzi się na taką podmiankę ---------- Post dopisany 17-05-2012 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 12-05-2012 at 14:26 ---------- Podmieniłem przepływomierz z Toledo ALH 90 KM. Grupa 008 w AFN: Log (0 - 008) Toledo na swojej przepływce: Log (0 - 008) Mój przepływomierz w Toledo: Log (1 - 008) ---------- Post dopisany at 23:41 ---------- Poprzedni post napisany at 19:28 ---------- ...był temat w którym gość wymienił i sprawdził wszystko, nic nie pomagało... Prośba do kolegi ciahciah, masz linka do tego tematu??
przemik Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 Mozesz wykonac logi 011 i 008.... nad ranem jak bedzie chlodno ... wiem ze to nie bardzo zdrowe... ale... przejedz doslownie kawalek zeby olej dotarł wszedzie.... i wykonaj probe.... zeby silnik miał jak najmniejszą temp....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się