PELIKAN18 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50220.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50221.html Grupy: 002,010,023 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50222.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50223.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50224.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50225.html Stracił na mocy :-) moje pierwsze logi proszę mnie poprawić jak źle. Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50231.html Grupy: 000,003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50232.html dynamiczne, EGR zaślepiony wpadł w tryb awaryjny przy 4000 obr błąd 575 a nie dawno czyściłem turbo i było ok :-(
darkopolo Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Brakuje grupy:engine>007.Przeczytaj dokładnie dział: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 dopiero wtedy zrób poprawne logi. PZDR
vauxhall95 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 brakuje dynamicznych wszystkich.
ciahciah Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 logi robi się pojedynczo a nie 3 na raz zrób 011 basic setting zrób loga dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki jak masz jakieś stare logi 011 to wklej, głownie chodzi i takie z przed rozbiórki turbiny, prędzej dojdziemy co jest przyczyną przeładowywania turbiny
PELIKAN18 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Nie mam starych logów jak dobrze czytasz to są moje pierwsze jakie robiłem w bassic setings mi pokazuje ale jak daje gazu to od razu error wyskakuje i logów chyba nie zrobię nie wiem czemu kabelek od viekana :-( jak będe miał kogoś pod ręką to spróbuje kiedy indziej.
darkopolo Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Nie mam starych logów jak dobrze czytasz to są moje pierwsze jakie robiłem w bassic setings mi pokazuje ale jak daje gazu to od razu error wyskakuje i logów chyba nie zrobię nie wiem czemu kabelek od viekana :-( jak będe miał kogoś pod ręką to spróbuje kiedy indziej. :wallbash: jak robisz BS to nie wcisakaj gazu,BS wykonuje się jako próba statyczna.Jak sama nazwa mówi basic setting-ustawienia podstawowe. Jak wcześniej pisałem dokładna lektura działu Diagnostyka Vag i dopiero logi.
PELIKAN18 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 Dziękuje trochę się pomotałem teraz już chyba wszystko dobrze BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50313.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50314.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50315.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50316.html Dynamiczne : Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50317.html z założonym wężykiem na gruszce. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/adam18maj_50318.html bez wężyka .
ciahciah Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 opcje są dwie, albo za bardzo skrócona sztanga albo źle założyłeś pierścień w turbinie, jeżeli nigdy nie dotykałeś się sztangi i problemy z przeładowaniem zaczęły się po wyczyszczeniu turbiny wszystko wskazuje że źle założyłeś pierścień, postaraj się zdjąć zawleczkę na końcu sztangi i zdjąć sztangę z bolca i niech sztanga dociska bolec do dołu no i obowiązkowo zdejmij wężyk z gruszki i wtedy zrób loga 011 dynamicznego, ten log nas upewni w poszukiwaniach przyczyny przeładowań
PELIKAN18 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 Pierścień założyłem z tego co pamiętam tak http://s114.photobucket.com/albums/n267/G_tdi/vw/turbosprezarka/?action=view¤t=g14.jpg on nie jest symetryczny? pamiętam że rysowałem gdzie ma być ta mniejsza dziurka w pierścieniu ale mogłem się pomylić :-( sztangą nic nie kręciłem a przed czyszczeniem przy 120 już był tryb awaryjny i się sztanga zacinała nie szła na maksa do góry a teraz tak jak gnam 160 to mi wpadło na czwartym biegu jak logi chciałem zrobić auto w większości jeździ po mieście może znowu się zapiekły kierownice ale gruszka wydaję się że chodzi dobrze z obserwacji ale bez wężyka nie powinna ładować więc to chyba ten pierścień.
vauxhall95 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Jezeli tak zlozone,to jest zle poskladane.
PELIKAN18 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 W pierścieniu przy wytłoczeniu na dźwignię ruszającą kierownicę są dwie dziurki mniejsza po lewej większa po prawej i tak założyłem a poprawnie jest odwrotnie ??
ciahciah Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 na tym zdjęciu turbina jest źle złożona, pierścień prawidłowo ale pod spodem żaluzja jest źle, dziurka na bolec koło śrubki powinna być tam gdzie jest wycięcie na dzyndzel idący do sztangi, jeżeli u ciebie ten bolec wszedł prawidłowo no to coś mi tu nie pasuje
vauxhall95 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 na tym zdjęciu turbina jest źle złożona, pierścień prawidłowo ale pod spodem żaluzja jest źle, dziurka na bolec koło śrubki powinna być tam gdzie jest wycięcie na dzyndzel idący do sztangi, jeżeli u ciebie ten bolec wszedł prawidłowo no to coś mi tu nie pasuje Polac mu, zapomnialem dopisac o tym
PELIKAN18 Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 Bolce zeszły się prawidłowo i po złożeniu jak ruszałem dzwigienką to kierownice wychylały i chowały się szło to zauważyć pod dużym kątem od gorącej strony turbinę czyściłem papierami 600, 800 , potem 2000 wodnym raczej starannie to pierścień jak ma być założony dziurka większa w pierścieniu po prawej czy po lewej bo czego innego to na pewno nie pomyliłem .[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 23:54_________________________________________________Panowie pierścień sterowania kierowniczkami zakładałem tak jak na foto http://daniel.omega.pl/b5/turbo/thumb/17.jpg kierownice się ruszały raczej poprawnie może się już zapiekło i nie spada maksymalnie gruszka do dołu nie zamyka kierownic a co z resztą logów jak wychodzą dawki itp też był zmieniany rozrząd i nie ustawiłem konta wtrysku.
vauxhall95 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 to jesli jak na foto to poprawnie zalozony
Sztomel Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Pierścień założyłeś poprawnie, biorąc pod uwagę foto z tego linku : http://daniel.omega.pl/b5/turbo/thumb/17.jpg ale jeśli tak to źle wyczyściłeś bieżnię w muszli gorącej bo kierownice nadal się przycinają. Kąt wtrysku nie ma nic do przeładowania turbo. Czeka Cię ponowny demontaż turbo i szlifowanie bieżni muszli gorącej i lekkie spolerowanie krawędzi kierownic spalin od strony tejże bieżni. Jeśli nie wiesz o czym mowa to spójrz na dwie ostatnie fotki rozebranej turbosprężarki w tym temacie : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=209729.0 - kierownice spalin ewidentnie szorowały po bieżni aż się zakleszczyły.
PELIKAN18 Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 Kierownice spiłowałem papierem ale nie widzę żeby się gruszka przycinała chodzi dobrze na BS 011 bo przed czyszczeniem nie otwierała kierownic i było niedoładowanie musze te turbo wyciągnąć i rozebrać zobaczyć czy wszystko jest ok bo jak będzie mi przeładowywać to mi nogi wyłoży
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się