Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Głowica?? Uszczelka pod głowica?


vauxhall95

Rekomendowane odpowiedzi

glowica nie byla spawanaa.Nie nic z tych rzeczy.Tylko wzera plyn i praktycznie brak ogrzewania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz tam chłodniczke oleju moze ona sie rozczelnila , miałem tak w ajm po wymianie głowicy az w koncu wyszło szydło z worka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale jak chlodniczka oleju,przeciez woda z olejem ani odwrotnie sie nie miesza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale jak chlodniczka oleju,przeciez woda z olejem ani odwrotnie sie nie miesza?

chodzilo mi o wyciek , ale jak masz sucho to sprawdz CO2 w zbiorniczku wyrownawczym , a jak tam przewody wychodzace z nagrzewnicy na scianie grodziowej , bo jak nie spala płynu ,to musi gdzies uciekac , sprawdz wszystkie krućce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze opcja - krzywa plaszczyzna gorna bloku

Wiem zapomnialem dopisac.Przy odkrecaniu glowicy(ktora byla juz raz wymieniana) sruby od strony turbo poszly duzo duzo lzej.Te po stronie pompy wtryskowej mocniej.Ale ale wymienilem uszczelke splanowa glowica itp.Dokrecilem wszystkie tak samo,mowie sobie dociagne ja jeszcze i te po stronie pompy az strzelaly nie dalo rady,a te od turbo 90 stopni i jeszcze ida.Jedna wogole gwintu nie ma kreci sie mysle nad helikolą,ale to nie warto dopatrzylem sie chyba malego pekniecia na bloku.Ale zwalamy jeszcze raz i beda obserwacje bede pisal z czasem..na 99,9% wlatuje nowy silnik do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mamy winowajcę.

Ale jak nowy silnik? Tzn. nowa głowica czy coś więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mamy winowajcę.

Ale jak nowy silnik? Tzn. nowa głowica czy coś więcej?

ma pekniety blok , tzn ze blok i glowica , tylko teraz pytanie czy calosc zakladac ale trzeba by było na aucie odpaljacym jeszcze ogladac motor , albo kupno bloku bo głowica z tego zrobiona , musiales niezle przegrzac motorownie ze pekl blok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie moj samochod,tylko klienta,ktory kupil od handlarza i od poczatku bylo nie tak z ukladem chlodzenia.Jak kupowal walniety termostat max 72stopnie,czujnik temp.[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 13:56_________________________________________________Bede wkladal jednak raczej caly silnik,glowice jak nowke sprzedam.Bo to nie jej wina raczej,chyba ze jakas **** zle mi sprawdzila szczelnosc i wtedy bedzie cos podobnego.Choc watpie bo jak kupil to bylo widac ze swiezo po wymianie uszczelki.I dlatego ktos sie pozbyl go bo nie chcial isc w koszta,gosc troche wpakowal kasy i jednak raczej woli zrobic silnik niz sprzedawac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez bym cały wkładał trzeba tylko troche poszukac , albo miec pewnego sprzedawce ,skladanie to sporo roboty jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez bym cały wkładał trzeba tylko troche poszukac , albo miec pewnego sprzedawce ,skladanie to sporo roboty jest

wymienialem w jednym afn to ze zdjeciem starego i wlozeniem nowego wyszlo dwa dni.Dodam ze bez suwnicy to bylo za pomoca lewarka:)

Bylby jeden dzien ale okazalo sie po odpaleniu ze miska popekana byla i troche mi zajelo z miska.[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 14:05_________________________________________________za silnik dawalem 750zł pol roku temu.Goly rzecz jasna(ale z dwumasem)

Podejrzewam ze za 700 wezme.mam zaprzyjazniony szrot,jak szukalem ostatnio czegos to naliczylem chyba 7 czy 8 afn nie wspominam o innych typu asv,1z itp.bo tez od groma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez bym cały wkładał trzeba tylko troche poszukac , albo miec pewnego sprzedawce ,skladanie to sporo roboty jest

wymienialem w jednym afn to ze zdjeciem starego i wlozeniem nowego wyszlo dwa dni.Dodam ze bez suwnicy to bylo za pomoca lewarka:)

Bylby jeden dzien ale okazalo sie po odpaleniu ze miska popekana byla i troche mi zajelo z miska.[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 14:05_________________________________________________za silnik dawalem 750zł pol roku temu.Goly rzecz jasna(ale z dwumasem)

Podejrzewam ze za 700 wezme.mam zaprzyjazniony szrot,jak szukalem ostatnio czegos to naliczylem chyba 7 czy 8 afn nie wspominam o innych typu asv,1z itp.bo tez od groma

jak juz wymieniasz to bierz asv najlepsza motorownia z 1.9 tdi vp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez bym cały wkładał trzeba tylko troche poszukac , albo miec pewnego sprzedawce ,skladanie to sporo roboty jest

wymienialem w jednym afn to ze zdjeciem starego i wlozeniem nowego wyszlo dwa dni.Dodam ze bez suwnicy to bylo za pomoca lewarka:)

Bylby jeden dzien ale okazalo sie po odpaleniu ze miska popekana byla i troche mi zajelo z miska.[br]Dopisany: 31 Lipiec 2011, 14:05_________________________________________________za silnik dawalem 750zł pol roku temu.Goly rzecz jasna(ale z dwumasem)

Podejrzewam ze za 700 wezme.mam zaprzyjazniony szrot,jak szukalem ostatnio czegos to naliczylem chyba 7 czy 8 afn nie wspominam o innych typu asv,1z itp.bo tez od groma

jak juz wymieniasz to bierz asv najlepsza motorownia z 1.9 tdi vp

A spytam z ciekawości, w czym jest lepszy ASV od AVG/AFN?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

asv od afn ma inny blok ,głowica ,turbo , pompa i wtryski to chyba nie mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo jest to samo,pompa tez mniej wiecej to samo,owszem slupek to samo.inne cisnienie maja wtryski(korzysniejsze:):))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo jest to samo,pompa tez mniej wiecej to samo,owszem slupek to samo.inne cisnienie maja wtryski(korzysniejsze:):))

turbo jest gt 1749 v a tam jest vnt15 to nie jest to samo a z reszta nawet w asv nie dmucha tyle samo w programie co ahf blizniakowi z golfa , słupek tez sie rozni i to co napisałem wczesniej mozna zamienic ale nie znaczy ze to jest to samo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo jest to samo,pompa tez mniej wiecej to samo,owszem slupek to samo.inne cisnienie maja wtryski(korzysniejsze:):))

turbo jest gt 1749 v a tam jest vnt15 to nie jest to samo a z reszta nawet w asv nie dmucha tyle samo w programie co ahf blizniakowi z golfa , słupek tez sie rozni i to co napisałem wczesniej mozna zamienic ale nie znaczy ze to jest to samo

Wiesz taka roznica to nie roznica z tego co pamietam gt 1749v wystepowaly w ASV i ATD i zostaly zastapione za afn roznica znikoma :tongue4:[br]Dopisany: 01 Sierpień 2011, 08:24_________________________________________________a mam pytanie goly slupek pasuje p&p bez zadnych zmian z asv do afn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...