jendker Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam, mam B7 2.0 ALT,fakt potwierdzony w instrukcji, pneumatyczna regulacja czegoś tam, już nie pamiętam.... ale chodzi o ten krótki terkot-tak ma być i się nie martwić . Sprobuj tego co kolega risones napisal, zajrzyj do miski i zerknij na stan smoka pompy.
black338 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Co byscie nie wlali to nic nie zmieni zaden olej, to wada fabryczna tego silnika i po jakims czasie w kazdym to wychodzi, tez to mam i sie tym nie przejmuje a auto ma przejechane 170tys. U mnie troszki tez slychac na cieplym chyba to lancuszek z tylu do wymiany ale to przy okazji rozrzadu i uszczelke pod deklem. Moim zdaniem szkoda kasy na szukanie przyczyny skoro prawie kazdy tak ma. Zaklekocze i przestaje, dobrze ze to nie wina zaworow czy popychaczy i ze nic sie pozniej nie dzieje. Niestety kazde auto ma w sobie jakas wade i idealnego chyba nie ma. Niektorzy mowia ze lepiej bylo kupic tdi albo 1,8t, pewnie gdybysmy je mieli poznalibysmy i ich wady ---------- Post dopisany at 12:14 ---------- Poprzedni post napisany at 12:11 ---------- aha czyli moje slowa sie potwierdzily, u mnie tez potem cos slychac delikatny dzwiek jakby trybow z tylu silnika tam gdzie spiete sa walki rozrzadu wiesz cos o tym? bo podobno to lancuszek ---------- Post dopisany at 16:17 ---------- Poprzedni post napisany at 12:14 ---------- moim zdaniem to nie zalatwi tematu ja mam 127000 przebiegu jaki powinienem lac 10w czy 5w? Myślę, że dobrą praktyką jest stosowanie oleju, który jest przeznaczony pod dany typ silnika. W przypadku ALT jest 5W30 o specyfikacji VW 504 00/507 00
Dev Opublikowano 31 Grudnia 2012 Opublikowano 31 Grudnia 2012 u mnie po wymianie szklanek wszystko ucichło
Maagik1984 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Opublikowano 1 Stycznia 2013 To ja dodam jeszcze kilka słów na ten temat. Ktoś powyżej napisał "wszystkim co terkocze mają problem ze stanem oleju", jest to nieprawda, gdyż ja po przejechaniu 6 tyś km nie dolałem ani grama oleju, a wskazania bagnetu pokazują wszystko w normie. Problem tutaj taki, że trekotanie słychać tylko na zimnym silniku i wtedy gdy zostawiamy na dłużej samochód rozgrzany. Więc najbardziej logiczne wydaje się że jakieś urządzenie " nie trzyma oleju", znaczy jest w stanie utrzymać ale gdy olej jest zimny ( bardziej gęsty). Co zaobserwowałem u siebie to fakt że w zimę tego trekotu nie ma albo jest krótszy ( ledwo słyszalny przez ułamek sekundy), i ta obserwacja może mieć znaczenie biorąc pod uwagę że olej stygnie szybciej i nie zdąży spłynąć jak jest gorący. Dodam że mam ogrzewany garaż ale tylko tak by temp. przy dużych mrozach oscylowała w granicach 2-3 stopni. Ja się mało znam na mechanice a powyższe to jedynie obserwacja i wnioski logiczne. Pozdrawiam
benyA4 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Opublikowano 2 Stycznia 2013 tu kolego masz wszystko http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/alt-stuki-rozruchu-244561/ , ja juz przyzwyczailem sie do ttttrrrrrr na zimnym, do poki nie bedzie tego robil na cieplym nic nie wymieniam.
radekjez Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 a wiec koledzy ja mialem ten sam problem zaczne od wariatora kupilem nowy 1800zl napinacz walkow rozrzadu 1200 plus lancuszek ktory idzie z tylu klawiatury zaworow wszystko z aso zostalo zakupione na dzien dzisiejszy jest wszystko ok z rana zapalam nic nie dzwoni a bylo tak okolo 2/ 3 sekund i cisza olej zalany mobl1 5w50 z tego co mi wiadomo ten model nie posiada czesci zamiennych tylko orginal :kwasny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się