klaudik Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 witam mam pytanko jadąc dziś do domu auto zgasło mi i już nie chciało zapalić i cały czas mruga kontrolka od świec żarowych dodam że czasami miałem problem z odpaleniem auta rano
borczan Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 wg. mojej opini może być to pompowtryskiwacz.
antonio Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 podepnij VAGA i sprawdź błędy ale prawdopodobnie padł pompowtryskiwacz
g1zm0 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Równie dobrze może być czujnik braku paliwa, cholerstwo drogie i ciężkie w usunięciu wiem bo sam teraz to przerabiam. Wtedy właśnie mruga kontrolka świec, czasem ciężko odpala. Trzeba trzymać się pełnego zbiornika aż do usunięcia awarii żeby pompy nie zabić. Nie mniej jednak jak chłopaki wspomniej podepnij VAG'ine a prawdę ci powie Bez tego będziesz błądził po omacku i czas marnował. Pozdrawiam
antonio Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Równie dobrze może być czujnik braku paliwa, cholerstwo drogie i ciężkie w usunięciu wiem bo sam teraz to przerabiam. Wtedy właśnie mruga kontrolka świec, czasem ciężko odpala. Trzeba trzymać się pełnego zbiornika aż do usunięcia awarii żeby pompy nie zabić. Nie mniej jednak jak chłopaki wspomniej podepnij VAG'ine a prawdę ci powie Bez tego będziesz błądził po omacku i czas marnował. Pozdrawiam te czujniki to przypadłość w 2.5TDI w pozostałych machinach ten błąd/usterka nie występuje
klaudik Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 ma dzis gosciu przyjechac i podpiac go pod kompa i to rozwiaze wszystkop panowei podpiecie pod kompa? czy bende wiedzial jak jest przyczyna? a i jeszcze jedno jak np padl pompowtrysk lepiej zeby nie to sie wymienia np jeden czy trzeba komplet?
borczan Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 wystarczy wadliwy tylko wymienić, choć na ten temat są różne opinie, u mnie wymieniana była para(jeszcze w doiczach), ale najlepiej w tym temacie wypowie się fachowiec.
antonio Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 podłączysz VAG i sprawdzisz błędy w silniku jeżeli pokaże Ci błąd pompowtryskiwacza to wymienisz (jeżeli sam dasz radę) tylko ten co umarł , no chyba, że śpisz na forsie
klaudik Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 nie nie kasy to ja niema i napewno sie sam za to nie zabiore bo zeilonego pojecia o tym nie mam zabaczymy co wykaze jak podlaczy pod niego kompa
Śmierć z nieba Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Ja też stawiam na wtrysk, sam niedawno przerabiałem to samo
g1zm0 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Równie dobrze może być czujnik braku paliwa, cholerstwo drogie i ciężkie w usunięciu wiem bo sam teraz to przerabiam. Wtedy właśnie mruga kontrolka świec, czasem ciężko odpala. Trzeba trzymać się pełnego zbiornika aż do usunięcia awarii żeby pompy nie zabić. Nie mniej jednak jak chłopaki wspomniej podepnij VAG'ine a prawdę ci powie Bez tego będziesz błądził po omacku i czas marnował. Pozdrawiam te czujniki to przypadłość w 2.5TDI w pozostałych machinach ten błąd/usterka nie występuje a tego nie wiedziałem sorry za wprowadzenie w błąd
żbik Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Też stawiam na pompowtryskiwacz - jak odepniesz ten który padł to silnik powinien odpalić, ale lepiej nim nie jeździć.
klaudik Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 panowie ten gostek co mi to podpinal mowi ze bylo tam pare bledow ale je wykasowa mowi ze byl bla wtyskiwacza ( A ) ale jest jeszcze jeden blad ktorego sie nie da skasowac jest to blad caw p1040wiecie co to jest za blad?
axel_gumis Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 1. BŁĄD nr 04160/P1040/006 ZASILANIE ZAWORÓW WTRYSKOWYCH A ELEKTRYCZNA USTERKA W OBWODZIE PRĄDOWYM SPORADYCZNIE A na przyszłość jak już komukolwiek zapłacisz kasę za podpięcie kompa to spisz sobie jakie błędy Ci wyskoczyły. To że dało się je skasować to nie znaczy że na drugi dzień się nie pojawią
klaudik Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 czyli co mam rozumiec na 100 % pompowtryskiwacze?
axel_gumis Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Z błędu wynika że zasilanie pompo wtrysku poradź się jakiegoś speca od pomp bo się niepotrzebnie w koszty władujesz
klaudik Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 mechanik stwierdzil ze popowtryskiwacz padl wiecie moze jest jaki jest takiego pompowtryskiwacza simens
axel_gumis Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 wiecie moze jest jaki jest takiego pompowtryskiwacza simens Nie do końca zrozumiałem to pytanie ale zakładam że o to Ci chodzi: Etka rozróżnia 2 rodzaje pompowtryskiwaczy do silnika BRD, tak to wygląda numerycznie i cenowo (aso): 03G130073M POMPO WTRYSKIWACZ 2470.78 3039.06 03G130073MX POMPO WTRYSKIWACZ 1874.23 2305.30
klaudik Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 uu to troszke kosztuje troszke wielki wydatek jak by przyszlo wymienic wszystkie ja jeden wymienie wiadomo jak to cenny w aso j idzie dostac gdzies taiej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się