Krzysztof Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Witam, Auto brata, 2 tys km temu regeneracja pompy, wymiana N75. Dziś młody jechał i auto samo mu zgasło. Początkowo problemy z odpaleniem, później jak już odpalił to pochodził chwilę dobrze a po kilkunastu sekundach falowanie obrotów i gasł. Podpiąłem VAGa i oto błędy: 2 Faults Found: 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01268 - Quantity Adjuster (N146) 17-10 - Control Difference - Intermittent Udało się zrobić tyle logów: Logi BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_50760.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_50761.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_50762.html Logi statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_50770.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_50771.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_50768.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_50769.html Poza dzisiejszymi objawami od zrobienia tej pompy nie działo się nic. Jakieś sugestie? Jechać do chłopa na reklamację? [br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 19:41_________________________________________________Po skasowaniu błędów przejechał 4km do garażu bez problemów..
Sztomel Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Ja bym jechał z reklamacją - usterka w nastawniku pewnie będzie się powtarzać.
ciahciah Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 reklamuj to czym prędzej bo to bardzo poważna spraw, ja obstawiam że zatarł się tłok rozdzielczy i dozator czyli pompa do wyrzucenia, po naprawie pompy to jest dużo bardziej prawdopodobne niż awaria nastawnika..no ale obym się mylił, jedz do niego i niech zdejmie nastawnik, sprawdź palcem czy tulejka w środku pompy przesuwa się bez otarć i czy nie ma rys na tym tłoku, jak będą niech ci daje drugą pompę albo przekłada dobry tłok rozdzielczy, nowy kosztuje 1750zł, przynajmniej tyle ja usłyszałem jak chciałem kupić.., a jak w pompie będzie ok, to nastawnik do czyszczenia i po problemie, spytaj czemu regeneracja pompy nie objęła czyszczenia nastawnika.. co dokładnie było naprawiane w pompie? tylko wymiana uszczelek?
Krzysztof Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 reklamuj to czym prędzej bo to bardzo poważna spraw, ja obstawiam że zatarł się tłok rozdzielczy i dozator czyli pompa do wyrzucenia, po naprawie pompy to jest dużo bardziej prawdopodobne niż awaria nastawnika..no ale obym się mylił, jedz do niego i niech zdejmie nastawnik, sprawdź palcem czy tulejka w środku pompy przesuwa się bez otarć i czy nie ma rys na tym tłoku, jak będą niech ci daje drugą pompę albo przekłada dobry tłok rozdzielczy, nowy kosztuje 1750zł, przynajmniej tyle ja usłyszałem jak chciałem kupić.., a jak w pompie będzie ok, to nastawnik do czyszczenia i po problemie, spytaj czemu regeneracja pompy nie objęła czyszczenia nastawnika.. co dokładnie było naprawiane w pompie? tylko wymiana uszczelek? W pompie wymienianie były uszczelnienia i coś jeszcze chyba. Nastawnik był czyszczony przed robotą pompy bo szarpało autem. Czyszczenie raz ultradźwiękami(chyba) i raz mechanicznie. Niestety mechanik będzie dopiero pod koniec przyszłego tygodnia bo jest na urlopie. A jeszcze jedna sprawa Sztomel kiedyś wspomniałeś, że błąd zacisku na alternatorze może mieć powiązanie z szarpaniem i nieprawidłową pracą.. czy teraz to nie ma miejsca? Czy ten błąd + te logi wskazują jednoznacznie na nastawnik?
Sztomel Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 W grupie 001 skacze dawka paliwa i wartość napięcia w nastawniku a to wskazuje albo na nastawnik albo flaków o których wspomniał ciahciah. Jeśli regeneracja polegała tylko na wymianie uszczelnień to pewnie mechanik i tak się wykręci od reklamacji mówiąc, iż zakres jego regeneracji nie obejmował roboty, która ma obecnie wpływ na te przypadłości.
Krzysztof Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 W grupie 001 skacze dawka paliwa i wartość napięcia w nastawniku a to wskazuje albo na nastawnik albo flaków o których wspomniał ciahciah. Jeśli regeneracja polegała tylko na wymianie uszczelnień to pewnie mechanik i tak się wykręci od reklamacji mówiąc, iż zakres jego regeneracji nie obejmował roboty, która ma obecnie wpływ na te przypadłości. Rozumiem dzięki za rzeczowe odpowiedzi. Musimy czekać na mechaniora i niech działa. Jak by ktoś miał coś do dorzucenia w tym temacie to chętnie poczytam.
grzegorzmen Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 ja bym jeszcze stuknoł nastawnik na 4-5 mg i wtedy zobaczył
ciahciah Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 no właśnie, ani statycznego kąta wtrysku nie ustawił jak należy ani dawki, źle to o nim świadczy, w tych logach jeszcze dynamiczny nastawiacz kata wtrysku źle działa, to może oznacza że rozrząd przeskoczył o ząbek lub w pompie układ nastawiacza kąta kaput, w każdym bądź razie już wiesz co należy sprawdzić i co jest do poprawy
Krzysztof Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 Witam, Oto dzisiejsza odsłona logów: Statyczne: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_51723.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_51724.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_51725.html BS: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_51726.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_51727.html Auto stało nieodpalane w garażu kilka dni. Dziś chodziło dobrze, bez falowania obrotów, bez gaśnięcia. Nie wiem co o tym myśleć, mechanik będzie dopiero za 2 tygodnie.. [br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 18:18_________________________________________________Wiem, że kąt statyczny do ustawienia..[br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 18:18_________________________________________________Dlaczego to 001: http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_50771.html i to 001: http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_51725.html tak znacznie się różni? Może to mieć jakiś związek z elektryką?
spanky Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 ma zwiazek z pompa wtryskowa/nastawnikiem .... filtr paliwa swiezy ? ustaw statyczny kat wtrysku ... auto samo sie nie naprawi od stania w garazu ...
przemik Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 ma zwiazek z tym... 01268 - Quantity Adjuster (N146) 17-10 - Control Difference - Intermittent reszte napisano wyzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się