czaki22 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 nie mam pojecia co sprawdzic najpierw, pali na ssaniu jak oszalały na fiscie nieraz i 20litrów, na trasie 8.5 , srednio kolo 13 litrów mi wychodzi a bylo 2 litry mniej, jakie czujniki na jakich kanałach sprawdzac, bledów zero oczywiscie, jezdzi normalnie, nic nie szarpie
Góral65 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 a temperaturę dobrze łapie jeśli nie to dłużej będzie na ssaniu latał
czaki22 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Opublikowano 8 Lipca 2011 na blacie idealnie szybciutko pokazuje, obroty spadaja na 750 rpm tez w czasie jak bylo
KICHOL Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 jak nie masz błędów, samochód przyspiesza jak dawniej to go podnieś i sprawdź czy koła nie stawiają oporu........może hamulce trzymają albo łożyskowanie się sypie.........i zmień buty bo może masz za ciężką nogę :>
domjenick Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 sprawdź 004 jaka temperatura w dolocie i zloguj 031,zobaczymy jaki AFR masz,rozumiem,że auto teraz jeździ na seryjnym sofcie,czy się coś zmieniło?
Dev Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 do sprawdzenia: termostat, czujnik wody, przepływka, sonda(y), katalizator,
czaki22 Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Opublikowano 10 Lipca 2011 tak na serjnym teraz http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=206958.15 tyu sa logi na programie szedł duzo lepiej ale spalnie sie nie zmienilo za bardzo[br]Dopisany: 10 Lipiec 2011, 18:17_________________________________________________domjenick pisales pod logami 31 , ze sonda korekty roki pierwsza 2% druga 4 czasem 2% roznie mam dwie zamienie i sprawdze[br]Dopisany: 10 Lipiec 2011, 18:18_________________________________________________temperatury na kanale 004 cieczy 98 prakatycznie stale, a ten w tej 2 ramce tem na postoju 50 na rozgrzanym dobrze silniku podczas jazdy 38,42,45 skacze
Dev Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 zrób porządnie te logi i wklej przepływka i sondy bo ja tutaj nic nie widze
czaki22 Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Opublikowano 10 Lipca 2011 przeciez sa logi masz linka do innego tematu tam powklejane sa jak chodzil na programie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=206958.15
domjenick Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 temp-ok termostat tak się będzie otwierał przy 87,ale na vagu zawsze pokaże koło 100 lambda-nie widać dokładnie,w jakich obrotach jakie wrtości wrzuć logi tutaj http://vaglog.rtnet.pl/index.php
posti_a6 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 a moze układ recycrkulacji spalin jest nieszczelny?
czaki22 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Opublikowano 19 Lipca 2011 dobra, ktory kanał zrobic zeby sondy byly widoczne ?[br]Dopisany: 16 Lipiec 2011, 17:42_________________________________________________ponawiam pytanie ktory kanal w avj mam zrobic dla sond
domjenick Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 031 i 032-czaki-przecież Ci mówiłem już w tamtym wątku
domjenick Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 zapytam jeszcze raz,bo nie pamiętam,czy wcześniej pytałem,czy w innym wątku :gwizdanie: spalanie zauważyłeś po FISie,czy po ilości wlewanego paliwa?
czaki22 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 na baku i niepokrywa sie to wogole z fisem fis glupoty pokazuje a spalanie i tak za wysokie, przykladowo miasto zalane za 200zł 39,6 litra przejechane 300km samo miasto i tylko miasto z korkami z ruszaniem hamowaniem 13litrów wychodzi w zeszłym roku wychodzilo mi 11,5, z trasa to samo 7.2 na trasie spokojnie bylo w tym roku 8,5 litra silnik pracuje rowno, paliwa lalem juz rozne, jak pokazuje fis , startuje auto , ruszam i wsykakuje 15 litra, za sekunde 16, za sekunde znowu 15 i tak skacze dojade na ssanui do skrzyzowania moze z 20metrów i rosnie jak odliczanie do startu rakiety, zalezy ile stoje to do 24 litrów na fisie pozniej spada na 14-15 na fisie nieraz 11 w miescie ale cos jest nie tak napewno za duzo spala mi [br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 09:04_________________________________________________bledow nie ma zadnych cos zaczyna padac [br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 09:06_________________________________________________zrobile teraz taki test Grupa 030 - regulacja lambda (bieg jałowy, temp. katalizatora pow. 352 stopnie C) Pole 1 stan regulacji lambda przed katalizatorem, wyświetlana wartość 111 Pole 2 stan regulacji lambda za katalizatorem, wyświetlana wartość 111 1-ogrzewanie sondy lambda włączone 1-sonda lambda gotowa do pracy 1-regulacja lambda aktywna 1 pole 00x11 x-skacze non stop na przemian 2 pole 1x1 x-zmienia sie co okolo sekunde Grupa 033 - regulacja lambda przed katalizatorem (bieg jaowy) Pole 1 -10%-10% Pole 2 0,00-1,00V pole 1 skacze od 0,8 do 4,78 pole 2 skacze 1,54 do 1,52 Grupa 034 - regulacja lambda - diagnoza sondy lambda przed katalizatorem (samochód stoi, obroty biegu jałowego 2200-2800, wywołana funkcja 04 nastawy podstawowe) Pole 1 prędkość obrotowa 2200-2800 Pole 2 temp. katalizatora pow. 352 stopnie C Pole 3 okres sygnału sondy lambda przed katalizatorem, maksymalnie 2,2 s Pole 4 wynik starzenia sondy lambda przed katalizatorem, B1-S1 OK lub B1-S1 n.OK pole 3 1.36 pole 4 test off wiec niejestem pewien czy to dobry kanal byl Grupa 036 - gotowość do pracy sondy lambda za katalizatorem (bieg jałowy) Pole 1 napięcie sondy lambda za katalizatorem 0,00-1,00V Pole 2 sprawdzanie sondy lambda za katalizatorem B1-S2 OK lub B1-S2 n.OK pole1 0,52 pole2 b1 s2 ok Grupa 037 - regulacja lambda - gotowość do pracy sondy lambda za katalizatorem (bieg jałowy, wywołana funkcja 04 nastawy podstawowe) Pole 1 obciążenie silnika, 15-35% Pole 2 napięcie sondy lambda za katalizatorem, 0,00-1,00V Pole 3 czas oczekiwania regulacji lambda przed katalizatorem, -1200 do 1200ms Pole 4 sprawdzanie sondy lambda za katalizatorem, B1-S2 OK lub B1-S2 n.OK pole 1 21% pole 2 0,62 pole 3 0 pole 4 test off i tez niejestem pewien czy kanal jest poprawny Grupa 041 - regulacja lambda - rezystancja ogrzewania sondy lambda (bieg jałowy) Pole 1 rezystancja ogrzewania sondy lambda przed katalizatorem, 6,4-47,5 omów Pole 2 ogrzewanie sondy lambda przed katalizatorem, wł lub wył Pole 3 rezystancja ogrzewania sondy lambda za katalizatorem 6,4-47,5 omów Pole 4 ogrzewanie sondy lambda za katalizatorem, wł lub wył pole 1 pusto nie ma zadnej wartosci pole 2 ciągłe on off na przemian ! pole 3 0,1 kohm pole 4 ON i co panowie na to czy tu cokolwiek widac dziwnie sie zachowuje sonda przed katalizatorem wg mnie na ile sa to wiarygodne wartosci , wypowiadac sie proszę
krzysiekml Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 przy temperaturach otoczenia +20 jak auto stoi ze dwa dni to jak odpale to na ssaniu chodzi ze 20 sek i przerzuca na lpg, na fisie pokazuje wtedy okolice 15-16 l i jazda po mieście to spalanie na fisie pokazuje ok.11-11.5l z tą różnicą,że mam ustawioną korekcję +15% dla wskazań fisa coby zbliżyć się do realnego spalania lpg, będę miał chwilkę czwartek lub piątek to sprawdzę w moim avj jakie grupy i jakie są wartości są u mnie to będzie jakieś porównanie.Błędów nie Masz a kody gotowości masz na passed?
czaki22 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 Jakie znowu kody gotowosci. bledow nie mam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się