griga-st Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 ło matko. przeciez jezdzac z walnietym DPF-em spelniasz norme euro 2 ( to tak jak silnik bez katalizatora ) decayed no to żeś chłopie wymyślił Poza tym przed bodajże trzema laty obniżyli stopnie emisji spalin.
Musashi Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 ło matko. przeciez jezdzac z walnietym DPF-em spelniasz norme euro 2 ( to tak jak silnik bez katalizatora ) decayed no to żeś chłopie wymyślił Poza tym przed bodajże trzema laty obniżyli stopnie emisji spalin. masakra z tymi normami. kiedys badali silniki diesla toyoty. eu5 spelnialy tylko do 10.000 km poznije robilo sie juz mniej zielono przeciez te hiper nowoczesne diesle sa super ekologiczne na koncu wydechu. do katalizatora czy DPF to ciagle takie same kopcace sadza pazdziochy jak i stare 1z-ty. do kompletu maja mnostwo mechanicznych zaworow - zmiana dlugosci kolektora dolotoweg, egr, chlodnica spalin, kierownice turbiny, wtryski itp. po jakims czasie przestaja pracowac prawidlowo motor traci na dynamice, i przy okazji i normy do kompletu DPF w czasie regeneracji spala dodatkowe niemale ilosci paliwa, psujac ekonomie korzystania z pojazdu i przyczyniajac sie do niepotrzebnego zuzycia ropy naftowej, i przyokazji emituje dodatkowa dawke CO2 przyczyniajaca sie do poglebienia efektu cieplarnianego niech zyje ekologia
griga-st Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 niech zyje ekologia naughty Niech zyje! Niech Zyje! Niech Zyje!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się