itor 0 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 jak w temacie, odczuwalnie i wizualnie na obrotomierzu spadaj obroty jak wlaczam/wylaczam swiatla, otwieram/zamykam okno, ruszam na postoju kierownica - nie zauwaylem wczesniej tego objawu, co tam sie moglo wydarzyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hikiel 0 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Regulator napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Regulator napięcia. moze miec on tez wplyw na wahniecia obrotow co jakis czas na jalowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Ale to o ile Ci spadają te obroty? o 500 obrotów? tysiąc? Czy leciutko wskazówka drgnie? Jak lekko drgnie to raczej normalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Ale to o ile Ci spadają te obroty? o 500 obrotów? tysiąc? Czy leciutko wskazówka drgnie? Jak lekko drgnie to raczej normalka okolo 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 100 obrotów? To chyba normalka, u mnie też się tak dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 100 obrotów? To chyba normalka, u mnie też się tak dzieje pytam bo wczesniej tego nie zauwazylem... jak sprawdzic ten regulator napiecia, woy kosztuje 500 zl to jakas paranoja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Przyłóż miernik do słupków akumulatora i zobacz ile ładuje alternator 13,8 - 14,4 V. Tyle powinno być. Lub za pomocą VAGa sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Przyłóż miernik do słupków akumulatora i zobacz ile ładuje alternator 13,8 - 14,4 V. Tyle powinno być. Lub za pomocą VAGa sprawdź. wychodzi 13.3 na jalowym, po wlaczeniu swiatel 12.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 No to mało trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 No to mało trochę na razie na vagu nie wali bledem ale ciekawe ile wytrzyma, jak znam zycie zesra mi sie w trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posti_a6 1 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 spadki obrotów są normalne bo regulator daje wieksze napiecie na uzwojenie alternatora, co wiąże sie z wiekszym oporem pracy alternatora, jednak jak po chwili obroty wracaja to wszytsko jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 spadki obrotów są normalne bo regulator daje wieksze napiecie na uzwojenie alternatora, co wiąże sie z wiekszym oporem pracy alternatora, jednak jak po chwili obroty wracaja to wszytsko jest OK nie jest to mormalne bo u kolegi w takim samym aucie obroty ani drgna przy wlaczaniu swiatel czy ruchu kierownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posti_a6 1 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 no to poczytaj sobie kolego jak działa alternator może kolega ma sprawniejszy alternator a moze nawet miec inny alternator... w zaleznosci od wyposażenia samochodu i sa montowane rózne alternatory i zawsze jest to wpisane w kodach wyposażenia samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mas0n 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 no to poczytaj sobie kolego jak działa alternator może kolega ma sprawniejszy alternator a moze nawet miec inny alternator... w zaleznosci od wyposażenia samochodu i sa montowane rózne alternatory i zawsze jest to wpisane w kodach wyposażenia samochodu mam "malusi" silnik a obroty nie spadają od świateł, wycieraczek (wahną się tak, że to ledwo widoczne). Widoczny spadek jest tylko przy maksymalnym skręcie i klimie. Ale u mnie ładowanie ~ 14.1 Więc sytuacja raczej nie normalna @itor, a możesz sprawdzić jaki masz pobór mocy? może w dziale z elektryką będzie ktoś bardziej obeznany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-85 0 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Ale to o ile Ci spadają te obroty? o 500 obrotów? tysiąc? Czy leciutko wskazówka drgnie? Jak lekko drgnie to raczej normalka okolo 100 U mnie też tak się dzieje - przy skręcie kierownicą, czy zamykaniu szyb - napięcie mam git bo 14,1 wiec to nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and016 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 u mnie się tak dzieje jak mam słaby akumulator, ale jak pojeżdżę trochę to na drugi dzień ani drgnie i jest w porządku, na próbę podładuj akumulator i wtedy sprawdź czy pojawi się efekt falowania pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Kolego and016 czy coś udało się zdziałać w Twoim temacie ? Jeśli nie to może uda się coś jeszcze podpowiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się