spolprog Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam, Mam problem z odpalaniem samochodu na ciepłym silniku. Problem dotyczy tylko lata gdy temperatura przekracza 20 pare stopni zaczynają się problemy. Na zimnym silniku pali na dotyk. A gdy jest nagrzany nawet po 5 minutach jazdy pali bardzo ciężko, a czasem zapala i od razu się wyłącza. Czy może chodzić o pompe wtryskową ? Podczas jazdy nie zauważyłem różnic, takich jak utrata mocy bądź gaśnięcie podczas jazdy. Tylko na ciepłym silniku. Pozdrawiam
Armi Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Podłącz pod vaga i sprawdź błędy ale jeśli na zimnym pali na dotyk, w czasie jazdy ok a na ciepłym męczy się i chechła to pompa wtryskowa mówi papa.[br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 18:33_________________________________________________Temat poruszany był wielokrotnie, wpisz w wyszukiwarce "ciężko pali na ciepłym" i poczytaj Wątek pewnie poleci do kosza.
spolprog Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 Aaa właśnie i zapomniałem dodać że błąd wyskakuje po paru próbach kręcenia. Jutro podam jaki dokładnie.
Armi Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Aaa właśnie i zapomniałem dodać że błąd wyskakuje po paru próbach kręcenia. Jutro podam jaki dokładnie. I pewnie mryga kontrolka świec żarowych
spolprog Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 I pewnie mryga kontrolka świec żarowych Dokładnie tak, czyli to na 100 % pompa ? Podmiana mapy nic nie da ? Albo sprawdzenie wtrysków ?
Armi Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Wstaw logi, niech ktoś inny rzuci okiem. U mnie przy takich objawach przyczyną była zajechana pompa. Pompiarz sugerował mi zmianę mapy ale ja zdecydowałem się na regenerację pompy. Co kto woli
dante0018 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 A ja zrobiłem korekte mapy startowej Ale u mnie nie pamietam migającej kontrolki. Już kiedyś Adam dyskutowaliśmy na taki temat
spolprog Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 Taki błąd wywaliło. Ktoś wie co dokładnie oznacza ?
mobil014 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 wlasnie a tak na zas Pany to jakie sa koszta regeneracji lub nowa pompa?
spolprog Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 to dlaczego mi ten błąd wyskakuje przy odpalaniu ? tzn dzieje się tak gdy jest gorący silnik i odpali i za chwile gaśnie i pojawia się ten błąd dopuki nie wykasuje ?
pisarz1980 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Może baterie do wmiany w kluczyku , albo oleju w kompie za dużo się zebrało.
vauxhall95 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Co wy piszecie,niewiem gdzie wy to czytacie albo gdzie doksztalcacie wiedze chyba w PANI DOMU SPOLPROG.Na poczatku zajmij sie IMMO,dlatego odpala i gasnie.Wyczysc petle immo przy stacyjce.Czesto gesto w tych rocznikach to tego wina,chyba ze zalapales sie na mini lift
grzegorzmen Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 kolego ciężkie palenie to nie wina IMMO Immo powoduje tylko zgaśnięcie po zapaleniu Zrób logi i zapodaj a może coś doradzimy[br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 11:21_________________________________________________jeszcze jedno na nagrzanym silniku owiń mokrą szmatką głowiczkę -rozdzielacz. Jak zapali lepiej to definitywnie pompa zakończyła swój żywot
vauxhall95 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 sprawdza sie lejac przez jakas minute ze szlaufa zimna woda na pompe wtryskowa.
spolprog Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 dzisiaj zaobserwowalem ze teraz gasnie mi od razu po zapaleniu więc co dokładnie mam przeczyścić aby było jak należy ? i od razu wyskakuje ten błąd z immo
agabar Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 według mnie to wina nieszczelnośći w głowiczce pompy spróbuj polać pompę zimną wodą i zobacz jak wtedy odpali jeżeli to pomoże to na 100% głszowiczka pompy są na to dwie metody regeneracja lub tańsza metoda symulacja zimnego silnika pozdrawiam
badyl666 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Po pierwsze usuń ten błąd z immo. Pod kierownicą od dołu pod plastikiem jest złączka pętli immo i albo kontakt albo cyna. Na forum jest dokładny opis jak tam się dostać.
grzegorzmen Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 Po pierwsze usuń ten błąd z immo. Pod kierownicą od dołu pod plastikiem jest złączka pętli immo i albo kontakt albo cyna. Na forum jest dokładny opis jak tam się dostać. a jak nie to czyszczenie pętli indukcyjnej ale wtedy to odpalał by co kturymś razem ja tak mam ale to pare razy włanczam wyłanczam , ruszę kolumną kierowniczą i jakiś czas mam w porządku. Jak problem mi się częściej powtarza to wtedy trzeba zdemontować kierę razem z poduchą i wyczyścić złącze konektorowe i przez pół roku po problemie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się