Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ADR] Zielony Avant na glebie ;p gwint 17" s-line skora duzo forek na kazdej str


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakąś osłone pod mise olejową masz?

teraz nic nie mam zalozone a oryginalna lezy w garazu in nie wiem czy ja zakladac bo moge szybko stracic mysle nad czyms metalowym lub alu macie cos takiego?

Nie :gwizdanie:

Chyba nikt na forum takiej osłony nie ma.

Wystarczy rozpórka dolna (która będzie niżej niż miska) i jak usłyszysz, że metal trze o asfalt to wiesz, że musisz zwolnić :decayed:

Opublikowano

elegancka a-czworeczka :) identyczna jak moja ;) co to za gwint?? :>

powodzenia w modach

Opublikowano

Fajna A4'czka, gleba widzę solidna się zapowiada :D jakie opony masz na tych kółkach na lato? :decayed: u mnie też gwint już leży i czeka do sezonu :P wybierasz się na jakieś eventy w tym roku?

Pozdrawiam!

Opublikowano

macie kakies zdjecia dolmej rozporki bo cos musze do ochrony miski zamontowac.

gwint kupilem nowy mts.

wiadomo w sezonie na eventy zawsze wlatuje napewno bede na : rotenburgu w zerkowie i na manie .[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 14:36_________________________________________________jeszcze takie pytanko do kolegow na gwicie jak z zawieszeniem z przodu chodzi o wytrzymalosc u mnie narazie jest ok wymienilem przy montazu gwintu koncowki drazkow i jest ok , a u was jak to wyglada czesto cos puka ?

Opublikowano

macie kakies zdjecia dolmej rozporki bo cos musze do ochrony miski zamontowac.

gwint kupilem nowy mts.

wiadomo w sezonie na eventy zawsze wlatuje napewno bede na : rotenburgu w zerkowie i na manie .[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 14:36_________________________________________________jeszcze takie pytanko do kolegow na gwicie jak z zawieszeniem z przodu chodzi o wytrzymalosc u mnie narazie jest ok wymienilem przy montazu gwintu koncowki drazkow i jest ok , a u was jak to wyglada czesto cos puka ?

ja też właśnie kupiłem nowego MTS'a ale czekam do wiosny z założeniem, zapraszam do tematu z moją A4 :wink4: a do Nysy na VAGa się wybierasz? :) i też podpinam się pod prośbę z pokazaniem rozpórki :hi:

Opublikowano

w benzynie raczej jest stabilizator niżej od miski więc nie ma się czym przejmować :wink4:

Ja mam podobny setap i często szuram po lodzie albo asfalcie a miska chyba jeszcze ani razu nie dostała :gwizdanie:

kółko mogłoby być na lato ciut większe :decayed:

Opublikowano

powiem ci ze nawet nie pomyslalem o tym ze stabilizator moze troche ochronic miske bo nie wiem czy zakladac oslone plastikowa czy nie.

a co do felg to uwazam ze 17" i gwint na polskkie drogi to max :decayed:

Opublikowano

znudzą się...ja miałem na ten sezon 17/215/40 na -70 glebie i dekielki teraz mam nowe, całe zdarte pod sankami :kox:

a teraz będę miał 18'' z a8 w jakiejś tam barwie ( i może wreście założę tamat) :decayed: więc 17''...to powiedziałbym standard :wink4:

Opublikowano

ja mam 17" ma profilu 45 moze rewelacji z wygladu nie bedzie ale "troche" konfortu i rant caly a co do sanek pozyjemy zobaczymy :tongue4:

Opublikowano

plastikom mówimy stanowcze nie :decayed:

nic nie ochroni a wręczprzeszkodzi bo mi urwała się z jednej strony i przy cofaniu nabrało tyle śniegu że musiałem przy dużym mrozie na szybko odpinać :disgust:

stabilizator jest niżej od miski więc jak coś to podniesie auto do góry a miskę ominie :naughty: chyba że 1.8 ma niżej miskę to z góry przepraszam za wprowadzenie w błąd :wink4:

Opublikowano

Jak ktoś ma pecha to i na seryjnym zawieszeniu potrafi rozwalic miskę :cool1:

Opublikowano

Ja na misce nie mam jeszcze nawet ryski a sanki s stabilizator aż się świecą tak są wytarte :wink4:

Trzeba wziąć pod uwagę że silniki diesla i V6 są większe a co za tymidzie niżej zawieszone dlatego można miskę załatwić :gwizdanie:

Wg mnie to póki co jeździć bez osłon i się narazie nie przejmować...

ja na gwincie zrobiłem już ok 40 tys. km i nie przejmuje się gadkami że z takim zawiasem nie da się śmigać po polskich drogach :decayed:

Opublikowano

Jak ktoś ma pecha to i na seryjnym zawieszeniu potrafi rozwalic miskę :cool1:

a znam takich :gwizdanie:

Ja na misce nie mam jeszcze nawet ryski a sanki s stabilizator aż się świecą tak są wytarte :wink4:

Trzeba wziąć pod uwagę że silniki diesla i V6 są większe a co za tymidzie niżej zawieszone dlatego można miskę załatwić :gwizdanie:

Wg mnie to póki co jeździć bez osłon i się narazie nie przejmować...

ja na gwincie zrobiłem już ok 40 tys. km i nie przejmuje się gadkami że z takim zawiasem nie da się śmigać po polskich drogach :decayed:

mnie też ja psu kokones :naughty:
Opublikowano
ja na gwincie zrobiłem już ok 40 tys. km i nie przejmuje się gadkami że z takim zawiasem nie da się śmigać po polskich drogach decayed

da sie tylko trzeba uważać i mieć troche szczescia :naughty:

wracam do pytania bo nie bylo odpowiedzi

do kolegow na gwicie jak z zawieszeniem z przodu chodzi o wytrzymalosc u mnie narazie jest ok wymienilem przy montazu gwintu koncowki drazkow i jest ok , a u was jak to wyglada czesto cos puka ?

Opublikowano

narazie ja mam tylko 20tkm pokonane i cisza (odpukać) i wszystko LMO + gwint :wink4:

Opublikowano

Ja odkąd założyłem gwinta to nic nie zmieniałem jeszcze ale chyba już wszystkie stukają :decayed:

Opublikowano
Ja odkąd założyłem gwinta to nic nie zmieniałem jeszcze ale chyba już wszystkie stukają decayed

a jaki czas kulasz sie na gwincie?

Opublikowano

czyt. wyżej :wink4:

ok 40 tys. km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...