Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Zielony Avant na glebie ;p gwint 17" s-line skora duzo forek na kazdej str


deal

Rekomendowane odpowiedzi

Jakąś osłone pod mise olejową masz?

teraz nic nie mam zalozone a oryginalna lezy w garazu in nie wiem czy ja zakladac bo moge szybko stracic mysle nad czyms metalowym lub alu macie cos takiego?

Nie :gwizdanie:

Chyba nikt na forum takiej osłony nie ma.

Wystarczy rozpórka dolna (która będzie niżej niż miska) i jak usłyszysz, że metal trze o asfalt to wiesz, że musisz zwolnić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elegancka a-czworeczka :) identyczna jak moja ;) co to za gwint?? :>

powodzenia w modach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macie kakies zdjecia dolmej rozporki bo cos musze do ochrony miski zamontowac.

gwint kupilem nowy mts.

wiadomo w sezonie na eventy zawsze wlatuje napewno bede na : rotenburgu w zerkowie i na manie .[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 14:36_________________________________________________jeszcze takie pytanko do kolegow na gwicie jak z zawieszeniem z przodu chodzi o wytrzymalosc u mnie narazie jest ok wymienilem przy montazu gwintu koncowki drazkow i jest ok , a u was jak to wyglada czesto cos puka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macie kakies zdjecia dolmej rozporki bo cos musze do ochrony miski zamontowac.

gwint kupilem nowy mts.

wiadomo w sezonie na eventy zawsze wlatuje napewno bede na : rotenburgu w zerkowie i na manie .[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 14:36_________________________________________________jeszcze takie pytanko do kolegow na gwicie jak z zawieszeniem z przodu chodzi o wytrzymalosc u mnie narazie jest ok wymienilem przy montazu gwintu koncowki drazkow i jest ok , a u was jak to wyglada czesto cos puka ?

ja też właśnie kupiłem nowego MTS'a ale czekam do wiosny z założeniem, zapraszam do tematu z moją A4 :wink4: a do Nysy na VAGa się wybierasz? :) i też podpinam się pod prośbę z pokazaniem rozpórki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w benzynie raczej jest stabilizator niżej od miski więc nie ma się czym przejmować :wink4:

Ja mam podobny setap i często szuram po lodzie albo asfalcie a miska chyba jeszcze ani razu nie dostała :gwizdanie:

kółko mogłoby być na lato ciut większe :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci ze nawet nie pomyslalem o tym ze stabilizator moze troche ochronic miske bo nie wiem czy zakladac oslone plastikowa czy nie.

a co do felg to uwazam ze 17" i gwint na polskkie drogi to max :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znudzą się...ja miałem na ten sezon 17/215/40 na -70 glebie i dekielki teraz mam nowe, całe zdarte pod sankami :kox:

a teraz będę miał 18'' z a8 w jakiejś tam barwie ( i może wreście założę tamat) :decayed: więc 17''...to powiedziałbym standard :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plastikom mówimy stanowcze nie :decayed:

nic nie ochroni a wręczprzeszkodzi bo mi urwała się z jednej strony i przy cofaniu nabrało tyle śniegu że musiałem przy dużym mrozie na szybko odpinać :disgust:

stabilizator jest niżej od miski więc jak coś to podniesie auto do góry a miskę ominie :naughty: chyba że 1.8 ma niżej miskę to z góry przepraszam za wprowadzenie w błąd :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś ma pecha to i na seryjnym zawieszeniu potrafi rozwalic miskę :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na misce nie mam jeszcze nawet ryski a sanki s stabilizator aż się świecą tak są wytarte :wink4:

Trzeba wziąć pod uwagę że silniki diesla i V6 są większe a co za tymidzie niżej zawieszone dlatego można miskę załatwić :gwizdanie:

Wg mnie to póki co jeździć bez osłon i się narazie nie przejmować...

ja na gwincie zrobiłem już ok 40 tys. km i nie przejmuje się gadkami że z takim zawiasem nie da się śmigać po polskich drogach :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś ma pecha to i na seryjnym zawieszeniu potrafi rozwalic miskę :cool1:

a znam takich :gwizdanie:

Ja na misce nie mam jeszcze nawet ryski a sanki s stabilizator aż się świecą tak są wytarte :wink4:

Trzeba wziąć pod uwagę że silniki diesla i V6 są większe a co za tymidzie niżej zawieszone dlatego można miskę załatwić :gwizdanie:

Wg mnie to póki co jeździć bez osłon i się narazie nie przejmować...

ja na gwincie zrobiłem już ok 40 tys. km i nie przejmuje się gadkami że z takim zawiasem nie da się śmigać po polskich drogach :decayed:

mnie też ja psu kokones :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na gwincie zrobiłem już ok 40 tys. km i nie przejmuje się gadkami że z takim zawiasem nie da się śmigać po polskich drogach decayed

da sie tylko trzeba uważać i mieć troche szczescia :naughty:

wracam do pytania bo nie bylo odpowiedzi

do kolegow na gwicie jak z zawieszeniem z przodu chodzi o wytrzymalosc u mnie narazie jest ok wymienilem przy montazu gwintu koncowki drazkow i jest ok , a u was jak to wyglada czesto cos puka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odkąd założyłem gwinta to nic nie zmieniałem jeszcze ale chyba już wszystkie stukają :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...