czarny Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 panowie czy procedura wypalania 2,0 CR jest taka sama co 3,0 CR?
wrclaguna Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Jest inna w 3,0 TDI masz linka strone wczesniej
Dev Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 ile wypadałoby skasować klienta za wypalanko DPF w B8? stuufffka się nalezy 300zł za godzinkę, niezła stawka :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
antonio Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 ile wypadałoby skasować klienta za wypalanko DPF w B8? stuufffka się nalezy 300zł za godzinkę, niezła stawka :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: niby dlaczego 300/h??
domjenick Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 ile wypadałoby skasować klienta za wypalanko DPF w B8? stuufffka się nalezy 300zł za godzinkę, niezła stawka :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: niby dlaczego 300/h?? bo robisz to 20 minut
czarny Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 to ja wam teraz przedstawię sytuacje jaką miałem Audi A6 C6 3,0 TDI seria 233 km przebieg ok 100 tys 2 razy w ciągu miesiąca w weekend od roku robiona jest trasa 500 km A4 Dzwoni do mnie ojciec pokazało mu się takie coś puszka z kulkami, mówię to masz DPF z doświadczenia z PD mówie procedurę wypalania, a jednocześnie mówi mi że auto nie ma przyspieszenia, ciężarówki nie wyprzedzi no i przyjechał do domu i mówi dalej jest to co było, filtr się świeci, mocy nie ma, więc wpadłem na pomysł filtr paliwa może bo za niedługo konieczność wymiany, podłączyłem auto do kompa błędów 10 było w tym 4 w silniku po skasowaniu nie powtórzyły się, po skanowaniu zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych, dziwne bo błędu nie było ani nic, zapiąłem ponownie vaga zrobiłem tą procedurę wypalania, wypalił się i pojechałem na testy, jak teraz idzie, i tu wielkie zdziwienie bo odzyskał poprzednią moc, i przyspieszał normalnie. czyli wynika z tego że włączył się tryb awaryjny, ale pytanie dlaczego komputer nie poinformował o tym, tylko dpf świecił, a po skanowaniu błędów doszła kontrolka ze świec, tego nie wiem ale operacja udana i wszystko gra:)
wrclaguna Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Nie pamietasz błędow w silniku :?: Szkoda ze nie spisałeś jaki był procent zapchania DPFU , miejmy nadzieje ze nie było błędu czujnika różnicy ciśnień .
czarny Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 40 g miał wiesz co ale te błedy przed wypalaniem były i już nie wróciły, głupi byłem że nie zapisywałem;////// dziś go wezme jeszcze raz zapne i zobaczymy co będzie z tego
przemek4net Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 uzytkuje "cagę", zrobilem z 50pare tys km i "przylapalem" auto na wypalaniu max kilka razy (90% przebiegow robie w cyklach po 500km - czesto na tempomacie, radio wlaczone....) jak przylapalem? ano w miescie mial podniesione troche wolne obroty Jakis czas temu bylo "smiesznie krotko" - poniewaz temperatura w CRach w miescie przy niskich temperaturach potrafi leciec mam podejrzenie, ze przerwal wypalanie "przed czasem" ze wzgledu na spadek temp przy dluzszym staniu w korku (ale kto go tam wie....) pozdrawiam, Przemek
czarny Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Nie pamietasz błędow w silniku :?: Szkoda ze nie spisałeś jaki był procent zapchania DPFU , miejmy nadzieje ze nie było błędu czujnika różnicy ciśnień . wrc i po 4 dniach znowu ten sam problem znalazło dwa błędy oto one: 2 Faults Found: 009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged P242F - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 110600 km Time Indication: 0 Date: 2012.02.04 Time: 18:56:12 Freeze Frame: RPM: 756 /min (no units): 70.5 (no units): 40.0 (no units): 41.5 Temperature: 112.1°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Pressure: -14 mbar 009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal P2453 - 001 - Upper Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01110001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Pressure: 0 mbar (no units): 0.0 Temperature: 159.3°C Absolute Pres.: 0.0 mbar Temperature: -19.8°C po usunięciu nie wystąpiły ponownie filtr zapchany 24 g, wypaliłem go tak czy siak
wrclaguna Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Błąd czujnika ciśnienia spalin przy DPF . Tak w skrócie : czujnik do wymiany
Bieniek Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Uwazaj,bo aso w takiej sytuacji proponuje wymiane calego dpf
czarny Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Błąd czujnika ciśnienia spalin przy DPF . Tak w skrócie : czujnik do wymiany o kurdę, a byłbyś wstanie podać mi numer z etki? gdyż ja mam troche lipę teraz a w aso nr mi nie powiedzą, i fajnie by było screna walnąć, bo być może jakiś gryzoń przegryzł VIN: WAUZZZ4F78N152014 z góry dziękuję Błąd czujnika ciśnienia spalin przy DPF . Tak w skrócie : czujnik do wymiany powiem ci że nie mam nawet zamariu do aso jechać
wrclaguna Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Czujnik róznicy ciśnień kupisz w ASO i sam go wymienisz Do wszystkich jest ten sam i zawsze mają kilka w magazynie bo znają temat
czarny Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 ok:) serdeczne dzięki, dobrze widze że on znajduję się w okolicach sterownika silnika? bo w etce mało dokładnie pokazane to jest?
wrclaguna Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Od DPFu masz rurki i po nich dojdziesz gdzie on jest zamocowany
czarny Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 super, będę szukał , w etce właśnie nie było opisane awansowałeś
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 super, będę szukał , w etce właśnie nie było opisane awansowałeś no, za wypowiedz nt DPF
tedppp Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Prosze wyjasnijcie mi ponizsze... i przepraszam z gory za naiwne byc moze pytania: - czy procedura wypalania uruchamia sie samoczynnie podczas jazdy? Zaobserwowalem wyzsze obroty biegu jalowego i ok 1.2l/h a normalnie jest 0.7-0.8l/h. Poza tym slysze bardziej basowy gang silnika - na ogol dzieje sie to w moim przypaku jak prawie dojezdzam do celu w tej sytuacji wylaczam silnik - czyli jak sadze przerywam cala procedure? Czy lepiej byloby dac mu to dokonczyc jadac dluzej? - jak czasto to powinno sie dziac? Od jakiegos czasu obserwuje regularnie co poniedzialek. Auto ma 25kkm pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się