Luki36 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Dnia 2.04.2017 o 09:43, Marina_Yacht napisał: JA W bmw wycinałem, będę się bronił rękoma i nogami, auto z dpf nie kopci wcale, nie śmierdzi na postoju, nie ma stresu za granicą że odwiedzisz parking policyjny, ale za to gorzej jedzie ile płaciłeś za program i dpf off ? Kolego jest sposób na to żeby auto nie dymiło ,nie śmierdziało na postoju , i jechało ?I spełniało normę Euro 4 specjalnie podpuściłam na przeglądzie majstra ze chyba dpf mi świruje i żeby sprawdził czy spełniam normę euro 4 żeby za granica nie mieć problemów a on po analizie ze spełniam wyżej niż euro 4 i ze coś mi się wydaje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalll16 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 4 minuty temu, resiak82 napisał: Na moje to, że przerwałeś to nic się nie stało. A jeśli chodzi o olej to ja mam cały czas na full. No tak, ale naczytałem się, że przerwanie procesu wypalania skutkuje powrotem ropy i mieszania się z olejem silnikowym, coś w ten deseń. Sory ale na mechanice słabo sie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) 4 minuty temu, michalll16 napisał: No tak, ale naczytałem się, że przerwanie procesu wypalania skutkuje powrotem ropy i mieszania się z olejem silnikowym, coś w ten deseń. Sory ale na mechanice słabo sie znam ćpasz coś ? weź jutro odpal auto przejedź się z 2km, jak zacznie procedurę wypalania ponownie, to poczekaj spokojnie aż się filtr ładnie dopali. Edytowane 30 Czerwca 2017 przez l.e.s.t.e.r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resiak82 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 5 minut temu, michalll16 napisał: No tak, ale naczytałem się, że przerwanie procesu wypalania skutkuje powrotem ropy i mieszania się z olejem silnikowym, coś w ten deseń. Sory ale na mechanice słabo sie znam Nie czytaj za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalll16 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Teraz, resiak82 napisał: Nie czytaj za dużo Tylko, że ja to wyczytałem na tutejszym forum Później jak będe miał chwile to poszukam tamtego postu. Czyli co, olać to, że poziom oleju sie podniósł i czekać po prostu aż znowu wypalanie sie załączy? Dzisiaj jeździłem dobrą godzine i nic sie nie włączyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
resiak82 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Też miałem kilka razy taką sytuację, że zgasiłem silnik jak się wypalał i jak dotąd problemu z DPF nie miałem. A więc olej to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 6 minut temu, michalll16 napisał: Tylko, że ja to wyczytałem na tutejszym forum Później jak będe miał chwile to poszukam tamtego postu. Czyli co, olać to, że poziom oleju sie podniósł i czekać po prostu aż znowu wypalanie sie załączy? Dzisiaj jeździłem dobrą godzine i nic sie nie włączyło. Po pierwsze kolego oleju powinieneś mieć 3/4 skali. Jak Ci się świeci za duża ilość oleju to podejrzewam że, kiepsko miałeś zrobioną wymianę oleju ( za mało spuścili/wyssali albo za dużo wlali) tak czy siak powinieneś zejść ze stanu do 3/4 miarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalll16 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 1 minutę temu, l.e.s.t.e.r napisał: Po pierwsze kolego oleju powinieneś mieć 3/4 skali. Jak Ci się świeci za duża ilość oleju to podejrzewam że, kiepsko miałeś zrobioną wymianę oleju ( za mało spuścili/wyssali albo za dużo wlali) tak czy siak powinieneś zejść ze stanu do 3/4 miarki. Kolego, pisałem w pierwszym poście, że po wymianie miałem 3/4 i utrzymywał sie taki poziom przez 1500 km. Po przerwaniu wczoraj wieczorem wypalania, wywaliło mi komunikat, ze jest wysoki poziom oleju. Dzisiaj przez cały dzień utrzymuje sie maks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Teraz, michalll16 napisał: Kolego, pisałem w pierwszym poście, że po wymianie miałem 3/4 i utrzymywał sie taki poziom przez 1500 km. Po przerwaniu wczoraj wieczorem wypalania, wywaliło mi komunikat, ze jest wysoki poziom oleju. Dzisiaj przez cały dzień utrzymuje sie maks. To sprawdź ile masz płynu chłodniczego, nie ma opcji żeby ci tyle oleju przybyło znikąd. Ubywa Ci płynu chłodniczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalll16 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 (edytowane) Jutro sprawdzę, ale raczej cały czas jest stały poziom, nie zaobserwowałem jak do tej pory żeby brakowało. Samochód w sumie niedawno kupiony i zrobione narazie 3 tys km. Edytowane 30 Czerwca 2017 przez michalll16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 Opublikowano 1 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 Panowie, czy z tych informacji coś wynika odnośnie DPFu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdanek89 Opublikowano 3 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Masz wysoki poziom oil ash, ale dpf wypala sie w dobrych interwalach wiec wszystko jest OkWysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 Opublikowano 4 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruby Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Tutaj jest fajny artykuł wraz z filmikiem odnośnie filtra DPF. DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Chłopaki wiem że temat dotyczy 2.0 silnika ale może pomożecie mi z 3.0 tdi CAPA z a5. Chciałbym sprawdzić stan DPF ale nie mogę znależć nić o dpf. Na jakich kanałach znajdują się info o dpf? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan123 Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Conieco udało mi się znaleźć oil ash 0.38l soot mass calculated 12.47g soot mass measured 17.64g dodam że mam błędy od 5 świec żarowych Kabel mam dopiero od tygodnia dlatego wcześniej nie podłaczałem kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin395 Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Czy ostatni parametr widoczny na zdjęciu czyli zawartość popiołu w oleju oznacza zapełnienie filtra DPF? Noi te 51 gram to chyba już końcówka życia tego filtra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 10 minut temu, marcin395 napisał: Czy ostatni parametr widoczny na zdjęciu czyli zawartość popiołu w oleju oznacza zapełnienie filtra DPF? Noi te 51 gram to chyba już końcówka życia tego filtra? http://www.autowada.pl/node/19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruby Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Marcin395 no nie jest dobrze. Masz 51g po wypaleniu. Czy działa ci czasami wentylator po zgaszeniu samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damis16 Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 a wentylator nie działa za każdym razem po wyłączeniu się wypalania i wyłączeniu silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się