mateusz16 Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 Przebieg 242 tyś. Poziom oleju kontroluje. Procedura wypalania na postoju coś da? Jakieś opinie o zamienniku? Warto?
Marina_Yacht Opublikowano 26 Lutego 2018 Opublikowano 26 Lutego 2018 nic nie da to tego poziomu się nie wypali samemu, a poziom sadzy masz tylko 7gr więc prawie nic, a zamienniki poczytaj sam i wyciągnij wnioski, wg. opini forumowych raczej nie masz oryginalnego przebiegu , przy tych km mają kilkukrotnie mniejszy poziom oil ash ale to takie tylko domysły na początek sprawdź auto, dpf sam z siebie się nie psuje, jesli kondycja silnika jest słaba najbardziej obrywa dpf więc może się okazać że szybko zapchasz nowy, powodów może być masa, wtryski , turbo itp
M@rcus Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Kolego mateusz16, wszystko masz w normie - nic nie kombinuj i jeździj. Powyższe posty, w których koledzy straszą zużytym filtrem wynikają z błędnej interpretacji słów "soot" i "ash". Soot mass calculated/measured, czyli ilośc sadzy, która jest cyklicznie wypalana odkłada się w filtrze w postaci POPIOŁU (od ang. ASH). Słowem - sadza się wypala, popiół zostaje w filtrze. O jego ilości i stopniu zużycia mówi wartość "oil ash volume". Jeżeli poczytasz temat od początku, to zobaczysz, że Twoje wartości będą odzwierciedlać wartości podane przez inne osoby w tym wątku przy podobnym przebiegu auta. Do granicznej wartości zapełnienia filtra jeszcze Ci daleko - mam podobny przebieg i identyczne wartości.
Marina_Yacht Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 i Także wypala sie u Ciebie co 150/200 km i uważasz ze to daleko do granicznej wartości ?
M@rcus Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Kolega nie określił w jakich warunkach eksploatuje auto - miasto, czy trasa. Do tego czasu nie będę wyszukiwał u kolegi problemów z motorownią.
czarek76 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 U mnie też się wypala co 200-300 km, poziom oil ash mam 0.10l, jazda 70% miasto, przebieg 170 tys. km, oleju nie przybywa. Ostatnio zgłębiałem trochę temat i chyba to na forum skody było, że w tych nowszych samochodach VAG-a wypala się częściej, nawet pisali ludzie że w fabrycznie nowych samochodach wypala im się co 300-500 km.
Ditomee Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 Jak sprawdzić dpf przed zakupem na ci zwrócić uwagę ? Czy dpf sie wymienia ? Co ile i ile kosztuje lub jajas regeneracja ?Posiadam vcds Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
resiak82 Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 30 minut temu, Ditomee napisał: Jak sprawdzić dpf przed zakupem na ci zwrócić uwagę ? Czy dpf sie wymienia ? Co ile i ile kosztuje lub jajas regeneracja ?Posiadam vcds Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Kolego, czekasz na gotowca? Poczytaj wątek od początku. Są osoby tu na forum, które znają się na tym bardzo dobrze i wszystko jest opisane w tym wątku.
arek252525 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 W dniu 16.02.2017 o 15:21, audikrk_ napisał: Jaki masz przebieg? Co ile Ci się wypala dpf? Z tego co widzę to po 37 km od ostatniego wypalania masz już 5 g sadzy, gdzie procedure standardową wypalania ecu odpala po 20-25 g. Z dwóch przypadków które widziałem zapchany całkowicie dpf miał 0,20-0,22 l, oczywiście poziom oil ash zależy od warunków jazdy, olejów, częstotliwości wypalania itd itd, więc ta wartośc może być nieznacznie różna. Nie 37km. 3737m to według ciebie 37km
gregor_gg Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 (edytowane) Witam! Mam do Was takie pytanie. Chciałem sobie sprawdzić poziom zabrudzenia DPF-a ale VCDS pokazuje mi wszystkie zera. Myślałem że może nie mam DPF-a ale zauważyłem że się wypala (zwiększenie obrotów nabiegu jałowym). Wiecie może co jest nie tak? Edytowane 4 Października 2018 przez gregor_gg
kamilch-1984 Opublikowano 5 Października 2018 Opublikowano 5 Października 2018 17 godzin temu, gregor_gg napisał: Witam! Mam do Was takie pytanie. Chciałem sobie sprawdzić poziom zabrudzenia DPF-a ale VCDS pokazuje mi wszystkie zera. Myślałem że może nie mam DPF-a ale zauważyłem że się wypala (zwiększenie obrotów nabiegu jałowym). Wiecie może co jest nie tak? A czy zrobiłeś,tak jak napisane jest na początku postu? 1. Zalogować się do sterownika kodem: 27971 (funkcja [16 - Dost. upow.])
gregor_gg Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Zalogowałem się do sterownika tym kodem i dalej pokazuje same zera. Nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie. Czy te dane są dostępne tylko po przeprowadzeniu regeneracji filtra? Czy w dowolnym momencie mogę wejść do ADV> MEAS. VALUES i powinno te dane o zabrudzeniu pokazać?
Marina_Yacht Opublikowano 7 Października 2018 Opublikowano 7 Października 2018 w dowolnym momencie musi pokazywać wszelkie opcje... ja wysałem swój do regeneracji w servisie Bosch, za jakiś czas dam znać jak to podziałało, czyszczenie detergenty + woda teoretycznie bezinwazyjne dla ceramicznego wkładu,,,,,zobaczymy
lukas309 Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 W blokach rozszerzonych zawsze pokazuje wartości to coś jest nie tak, ciekawe jak sterownik wymusza regenerację jak widzi to co vcds, może masz za słaby kabel
gregor_gg Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 Mam inny kabelek to sprawdzę i dam znać.
gregor_gg Opublikowano 9 Października 2018 Opublikowano 9 Października 2018 Doszedłem co i jak. Zaznaczałem nie te opcje. Odczytałem te dane: Difference pressure - 7hPa Soot mass calculated - 13g Soot mass measured - 7g
lukas309 Opublikowano 10 Października 2018 Opublikowano 10 Października 2018 (edytowane) W dniu 28.02.2018 o 12:28, Marina_Yacht napisał: i Także wypala sie u Ciebie co 150/200 km i uważasz ze to daleko do granicznej wartości ? Pamiętajcie że poziom popiołu nie ma wpływu na częstotliwość regeneracji dpf-a, popiół a sadza to dwa różne czynniki, częste wypalanie świadczy o słabej jakości spalin czyli np. spalaniu oleju przez silnik co jest zabójcze dla wkładu ceramicznego i pół biedy jak jeździmy autostradą ze stałą prędkością gorzej jest w przypadku miasta tak dla porównania mi filtr regeneruje się co 700 - 800 km przy przebiegu 192 tys km, poziom popiołu 170 ml i filtr idzie do płukania zanim zapcha się popiołem........ Taka sama zasada jest z katalizatorem spalany olej zaklei go bardzo szybko jak auto spala spore ilości Edytowane 10 Października 2018 przez lukas309
lukas309 Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 Panowie jak zrobić adaptacje nowego dpf-a??? Jak wyzerowac pomiary zapisane w ECU przed wymianą???
piolux1989 Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 Dpf heh cala ekologia a same z tym problemy
Marina_Yacht Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 Problemy maja biedacy którzy maja auta pow 200 tys km , jak ktoś kupuje nowy to pojęcia nie ma co to jest ... niestety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się