Gość mmcv Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 poza tym - moze w PL lepszy jest hard-top, ale ja bym nie kupil kabrioleta w naszym kraju - bez sensu miec auto, ktorym cieszysz sie pare razy w roku... Najwięcej kabroiletów w europie sprzedaje się w Wielkiej Brytanii, gdzie przez większość roku pogoda jednak nie sprzyja przejażdżkom bez dachu. Dokladnie ,ale za to jak wyjdzie slonce to kazdy chce sie go nachapac... to sie nazywa PAZERA :polew: Szmaciany dach owszem ale w starszych Cabrio , w nowej furze... to tak jakby do wnetrza A5 wrzucic zegarek RETRO - KUPA Ja nie jestem zwolennikiem takiego lamania stylu ,ale rozni sa ludzie i rozne potrzeby
PABLO Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 no chyba, ze ktos kupuje jakiegos oldtimera w cabrio i wyjezdza nim raz na pol roku
Cuber Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Szmaciany dach owszem ale w starszych Cabrio , w nowej furze... no tak , kupa straszna ta A5 z dachem szmacianym Dla mnie coś pieknego
Gość mmcv Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 no przyznam szczerze ze tak tragicznie nie wyglada ale to raczej zasluga A5 niz tego dachu Wsumie moglbym sie takim bujac :punk:
jedrekx Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 szmaciany dach to taka nutka klasyki i moim zdaniem jest za***isty... poza tym - moze w PL lepszy jest hard-top, ale ja bym nie kupil kabrioleta w naszym kraju - bez sensu miec auto, ktorym cieszysz sie pare razy w roku... no chyba, ze ktos kupuje jakiegos oldtimera w cabrio i wyjezdza nim raz na pol roku a kto mówi, że cabrio się jeździ tylko w sezonie letnim? jak dobrze zaimpregnujesz dach to nic nie prawa się z nim stać zimą.. no chyba, że ktoś "życzliwy" potnie Ci dach co w naszym kraju się zdarza (ale to nie dotyczy akurat zimy)
Flyer Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 przeciez nie napisalem, cabrio sie nie jezdzi w zime... ale cabrio jezdzi sie dla przyjemnosci, a takich dni w roku zeby miec z tego przyjemnosc - to u nas nie ma za wiele
gr8 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Na pewno tych dni do cieszenia sie jazda cabrio u nas jest wiecej jak np. na wyspach... a jakos tam cabrio jest wiecej
alpin Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Co do liftu A5 uważam że ten lift był robiony na siłe bo trzeba jakoś zachęcic posiadaczy A5 na nowy model, ale zmiany są delikatne bo nie trudno zepsuć auto wizualnie idealne a takie chyba jest A5 (bynajmniej dla mnie)
PABLO Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 przeciez nie napisalem, cabrio sie nie jezdzi w zime... ale cabrio jezdzi sie dla przyjemnosci, a takich dni w roku zeby miec z tego przyjemnosc - to u nas nie ma za wiele taaa, tu chodzi bardziej o to, że na wyspach więcej ludzi stać na takie cabrio(zazwyczaj drugie auto) w porównaniu z naszym krajem i się lubią lansować pomimo że tam jest wiele mniej słonecznych dni niż u nas
Bieniek Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Widzialem dzisiaj a5 ze szmacianym dachem :kox: :slina:
A-rek Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Widzialem dzisiaj a5 ze szmacianym dachem :kox: :slina: ja jakieś dwa tygodnie temu widziałem S5 w cabrio
Thom4s Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 RS5 po lifcie -> http://www.fourtitude.com/news/publish/Audi_News/article_7176.shtml Więcej fotek --> http://www.audizine.com/news/photos.php?nid=223&niid=1113&p=1 Mogli jeszcze zamontować taki silnik i byłby samochód idealny: :kox:
T-żółw Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 dla mnie te nowe światła zarówno przód jak i tył są obłędne dużo ładniej niż te wielkie świecące kulki z obecnego modelu ciekawe jak na żywo, bo z fotek
Thom4s Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Nowy silnik, a raczej inaczej zestrojone 3.0 TFSI z kompresorem. Teraz ma 268BHP, czyli pewnie jakieś 274PS, Nm jeszcze nie zdradzono. http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Audi-A5-3.0-TFSI-272-quattro/259260/
T-żółw Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 bidna ta moc i znowu bezpośrednia konkurencja czyli 335i i C350 korzystniej na papierze wypadają
Thom4s Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Ten silnik ma zastąpić wolnossący 3.2 FSI i będzie raczej konkurencją dla 330i. 335i jest bezpośrednim konkurentem 3.0 TFSI 333KM.
Adas Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 najgorsze jest to, że wciąż nie będzie miał środka z A6 :thumbdown:
turdzi Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 A niby czemu ma miec , to jest A5 , zreszta ten srodek jest bardzo fajny zwlaszcza po lifcie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się