Biszczan Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 Witajcie, dziś zrobiłem po raz pierwszy logi więc proszę o wyrozumiałość Błędy, które wykazał program: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 019 FP Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1467 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8E02A078645 AUZ6Z0A0191973 4 Faults Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - Grupy: 000,000,000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_51938.html Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_51941.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_51944.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_51935.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_51934.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_51937.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_51939.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_51936.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_51940.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_51943.html PS. Nie wkręcałem silnika na wyższe obroty gdyż przy 3800 obr/min złapał wczoraj tryb awaryjny. Chciałem na wyższych biegach niż III zrobić dynamiczne logi ale nie było możliwości zbytnio;)
Yaqb Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Czujnik cieczy chlodzacej do wymiany, termostat pewnie tez( chyba ze logi na nie dogrzanym silniku robione), maf kabelkologia do sprawdzenia. mozesz narazie je skasowac jezeli powroca to zrob to co wczesniej napisalem co do turbiny to albo lopatki tak zapieczone lub n75 nie dzialalub brak podcisnienia, do sprawdzenia n75 plus wezyki, turbo do czyszczenia wtryski nie najgorsze 4 troszke nie domaga(bez paniki) wlej jakiegos czysciciela STP lub LM
Biszczan Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Opublikowano 16 Lipca 2011 Spoko:) turbo jest po regeneracji i było też czyszczone. Błędy pojawiły się nie po raz pierwszy, autem jeździłem sporo przed robieniem logów więc silnik był zagrzany, ale do 80st. jednak brakowało co widać na logach:/. Błąd immobilaizera może być spowodowany zabezpieczeniem przed odpaleniem pojazdu, które zainstalował poprzedni właściciel.
Yaqb Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 no to jak pisalem, wezyki podcisnienia i n75 do srawdzenia, termostat i g62 (to jest standard) do wymiany
Biszczan Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Opublikowano 16 Lipca 2011 Rzecz jasna nie wiem zbytnio jak zbadać N75:/;) a co z przepływomierzem?
Yaqb Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 mozesz na gr 011BS odpiac wezyk od gruszki turbiny i sprawdzic czy jest podcisnienie, co do przeplywki to wyglada na kabelki blad jest sporadyczny, rozepnij wtyczke przeczysc sprawdz najblizsze kabelki i skasuj bledy i jezeli przeplywka znowu wyskoczy to bedziemy szukac glebiej
grand10 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Kat synchronizacja masz poza tolerancja do natychmiastowej regulacji!!!!!!!!!!!!!!!!! :slina: :slina: :slina: :shocked: :shocked:
Biszczan Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 Sprawdziliśmy ze Sztomelem prawie wszystko:) : N75 jest ok, błędu przepływki nie ma po skasowaniu błędów, G62 również ale temperatura spada u mnie szybko więc może to być termostat. Zawaliłem trochę sprawę bo dopiero dziś zauważyłem że sztanga nie pracuje:/, jutro turbo oddam do czyszczenia tylko jeszcze nie wiem czy tam gdzie była ona regenerowana czy gdzieś indziej.
vauxhall95 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 3 śruby luzuje i reguluje To jest oczywiste,ale ciekawe czy to nie przestawiony rozrzad.
Biszczan Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Po podpięciu VAG'a zauważyłem, że kąt jest do ustawienia, ale nigdy takich rzeczy nie robiłem. Zagadam do ojca jutro żeby pomógł i będzie ok;) Serwisom nie ufam, znam jedną osobę mieszkającą niedaleko mnie, która jest w porządku i mogłaby mi rozrząd sprawdzić, ale nie wcześniej niż w środę:/. Myślicie, że ktoś kto ostatnio wymieniał rozrząd źle to zrobił? Byłem w zakładzie, który regenerował mi turbo, była czyszczona ultradźwiękami, chłopaki podpięli swój komputer i nie było żadnych błędów, ale zauważyli, że jest problem z podciśnieniem, powiedzieli też, że z pompy vacuum idzie dobre ciśnienie natomiast do gruszki już nie. Zasugerowali wymianę wężyków a jeśli nie to to albo N75 albo zawór magnetyczny. Wężyki od razu wymieniliśmy, ale to nie one.[br]Dopisany: 17 Lipiec 2011, 17:23_________________________________________________Witam ponownie:), jestem po wymianie termostatu, oraz uporządkowaniu wężyków podciśnienia( wielokrotnie sprawdzałem schemat połączeń wg opisu na forum, ale nie zwróciłem uwagi, że wężyk idący od N75 do gruchy był źle podpięty). Auto nadal słabo przyspiesza, tryb awaryjny nie występuje już po przepięciu wężyka, ustawiłem też kąt synchronizacji wałka rozrządu, auto pali od strzała, nie dymi natomiast w zakresie obrotów od około 1600 do 2000 czuć silne wibracje gdy próbuję przyspieszyć. W serwisie który odwiedziłem szef powiedział mi, że to koło pasowe, skrócił mi też sztangę, która jego zdaniem była zbyt wydłużona( skrócił o 3 obroty). Po tym zabiegu przejechaliśmy się i auto nie łapało notlaufa, ale facet powiedział, że te turbo już jest do niczego i żebym zaczął rozglądać się za dobrą używką np. Przed i po zrobieniu logów nie wywaliło żadnych błędów natomiast gdy wybrałem Output Test i testowało N239 to auto zgasło, a przed przepięciem wężyków tak się nie stało Zamieszczam nowe logi: Dynamiczne: Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55225.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55226.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55227.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55228.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55229.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55230.html Statyczne: Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55231.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55232.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55233.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55234.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55235.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55236.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55237.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55238.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_55239.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się