Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Olej w intercoolerze.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Zauważyłem że w mojej b6 1.9 tdi 100km zbiera się strasznie dużo oleju w IC. Ilość ciężko określić ale gdy go dzisiaj wykręciłem to myślę że wylałem z niego 100-150ml , jakieś pół roku temu gdy mechanik pierwszy raz go odkręcił było go jeszcze więcej może nawet z 300-400ml. Macie może jakieś sugestie dlaczego tak się dzieje? Zdaję sobie sprawę ze zawsze ten olej tam będzie, ale żeby aż wylewać?

Pozdrawiam :>

[mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]

Opublikowano

Turbinka puszcza olej :confused4:

Opublikowano

turbinka do wymiany lub regeneracji napewno z silnika tez ubywa.

Opublikowano

Turbinka zakończyła żywot :( .Regeneracja ok.1000-1200PLN.

Opublikowano

To bardzo dziwne, bo samochód ma buta, nie dymi, odpala ładnie, turbo suche z zewnątrz żadnych niepokojących objawów obiadów...

Opublikowano

moze jak ją zregenerujesz bedzie miało autko jeszcze większego buta :naughty:

byc może ona jest uwalona od samego początku jak ją kupiłes i jakimscudem tego nie zauważyłeś.

IC ma połączenie tylko z turbiną tak wiec tylko z tąd moze byc olej. Czy twoje autko ma odmę? może ona ma coś wspólnego z tym ze turbo żyga olejem i mimo wszystko jakoś pompuje do cylindrów. Nie jestem znawcą ani mechankiem jedynie na podstawie własnych doświadczeń z autem wyciagam wnioski.

Pozdrawiam

Opublikowano

od dawna masz to auto moze poprzedni wlasci ciel wymienil a dolotu nie czyscili,sprawdz stan oleju

Opublikowano

może jak ją zregenerujesz bedzie miało autko jeszcze większego buta :naughty:

byc może ona jest uwalona od samego początku jak ją kupiłes i jakimscudem tego nie zauważyłeś.

IC ma połączenie tylko z turbiną tak wiec tylko z tąd moze byc olej. Czy twoje autko ma odmę? może ona ma coś wspólnego z tym ze turbo żyga olejem i mimo wszystko jakoś pompuje do cylindrów. Nie jestem znawcą ani mechankiem jedynie na podstawie własnych doświadczeń z autem wyciagam wnioski.

Pozdrawiam

No właśnie ciężko powiedzieć, nie mam drugiej a4 z AVB żeby porównać, niby jeździło się nie raz tdi'kami czy to 90km z VW czy A4 116km i moja a4 wypadała na tle innych aut naprawdę dobrze. A wyszło to dopiero teraz wyszło bo IC mam suchy z zewnątrz wiec wydawało mi się że wewnątrz wszytko również gra. A może mieć na to wpływ fakt że auto jest bardzo często jeżdżone na krótkich dystansach przez co silnik nie zdąży się nagrzać? Nie chodzi mi o to że jest ono pałowana na zimnym silniku tylko to że rocznie robi się nim ok. 7,5kkm ?

Czy twoje autko ma odmę?

Nie mam zielonego pojęcia...

Opublikowano

widzisz ja sam się borykałem z brakiem mocy w swoim aucie, wszyscy mi mówili że się już przyzwyczaiłem a okazało się że:

- padnięta była turbina

- w międzyczasie pękła sobie głowica tak po prostu :wallbash:

- padł przepływomierz

- teraz mam nieszczelny lewy IC :disgust:

jak wymieniałem odmę u siebie to w kolektorach nie było gigantycznej ilości oleju jedynie taki "film" jak to po 12 latach jeżdżenia ( bo nikt wcześniej oczywiście tego nie czyścił)

być może u mnie też IC jest usrany w oleju i temu pękł już sam nie wiem co o tym myśleć.

Podsumowując jeśli tylko masz możliwość sprawdź wszystko co może być z tym powiązane żebyś nie musiał wszystkiego po kilka razu rozbierać tak jak ja. Rozbierając poczyść wszystko co należy a autko będzie latało bardzo długo i bezawaryjnie

Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Opublikowano

U ojca poci się juz tak trzeci rok, zrobił jakieś 65 tyś. I narazie wszystko ok. Każdy mówi, że jak działa to nie ruszać. Na hamowni byłem i moc trzyma jak trzeba mimo tych "wypocin".

Oczywiście w strasznie daleką trase strach jechać :chytry:

A jak kupowac turbo to najlepiej zdrową uzywke, te regenerowane są do niczego, przynajmniej z mojego doświadczenia na golfie.

Opublikowano
A jak kupowac turbo to najlepiej zdrową uzywke, te regenerowane są do niczego, przynajmniej z mojego doświadczenia na golfie.

tak tak.... "zdrowa" używka, taka sama nie wiadomo jak regeneracja przy której chociaż masz gwarancję :)

i niech mi ktoś nie pisze o sprawdzaniu luzów palcem :decayed:

Opublikowano

Miałem w golfie regenerowane 2 turbiny i ostatnia wypluła przez wydech 3 litry oleju. Ledwo do zakładu dojechałem. Założyli mi w końcu niedłubaną używke i jeździ trzeci rok. I co z tego, że regenerowna na gwarancji jak mi dwa razy olej wywaliła, że mało co silnik do wymiany nie poszedł. A gwarancji też zawsze nie uznają pacany. :wallbash:

Ale wiadomo jeden woli to drugi tamto. :good:

Każdy zrobi jak uważa, ja mam poprostu przykre doświadczenia z regenerowanymi. :tongue4:

Pozdro :hi:

ps. Jak to mówią turbo rzecz ulotna :kox::decayed:

Opublikowano

Bo turbo robi sie w sprawdzonym zakładzie. Ja zanim zrobiłem swoją sporo pytałem ludzi, gdzie polecaja a gdzie nie i wybrałem firmę, u której z 5 moich znajomych robiło i wszyscy sa zadowoleni (w tym i ja).

A wracając do tematu...moje turbo tez nie wykazywało specjalnie objawów, oleju ubywało ok. 100ml na 1000km, nie dymil, mial moc i nagle się poddało.

Opublikowano

jeżeli chodzi o złe słowo o regeneracje to muszę zaprzeczyć, mój znajomy ma profesjonalny zakład do regeneracji turbo, wielokrotnie go się dopytywałem co i jak.

Ze starego turbo zostaje tylko korpus który i tak jest piaskowany raz jeszcze, cały środek jest nowy i ma 12m-cy gwarancji także jak by mi padło turbo to właśnie takie bym kupił, zwłaszcza że pogoniłem już takie 3 turbinki znajomym i nikt nie narzeka.

a wracając do tematu to na pocącym się turbo w ibizie 110km AFN śmigałem przez 1,5roku i później pogoniłem ją dalej, także niema regół :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...