Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

tzn mam średnie spalanie , ile mi zostało do końca na baku , czas jazdy, chwilowe spalanie i tyle nie mam tej małej jedynki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn mam średnie spalanie , ile mi zostało do końca na baku , czas jazdy, chwilowe spalanie i tyle nie mam tej małej jedynki

A jaką wartość masz wstawioną na drugiej pozycji w 17-Instruments --> Adaptation - 10 --> Chanel 19 ?

boardcomputer2.th.jpg

0 na drugim miejscu powoduje wyświetlanie WYŁĄCZNIE wskazań pamięci długoterminowej.

Wtedy przy wskazaniach nie ma żadnej cyfry:

dsc00154x.jpg

1 na drugim miejscu powoduje wyświetlanie zarówno pamięci krótkoterminowej jak i długoterminowej.

Wtedy przy wskazaniach wyświetlana jest albo 1, albo 2.

dsc00156f.jpg

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki steve69

jutro podepnę kompa i zobaczę

Tak jak mówiłeś przestawiłem i mam już wszystkie funkcje

Jeszcze raz dzięki

Mam takie pytanie jak jakiś czas temu spaliła mi się żarówka postojowa z przodu to nie było żadnej inf dziś przepaliła mi się druga i po zmianie tej manetki wyświetliła mi się informacja która się spaliła i jaka. teraz pytanie dlaczego tego wcześniej nie było? Czy to zostało uaktywnione przy zmianie manetki jakoś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że nie jest musem zakładanie czujnika braku płynu bo można to wyprogramować - tak mi kiedyś jeden macher powiedział :przebiegly:

A teraz pytanie za 100 punktów- jest możliwe aby na FISie było pokazyweane aktualne ciśnienie doładowania (1.8T bfb) ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że nie jest musem zakładanie czujnika braku płynu bo można to wyprogramować - tak mi kiedyś jeden macher powiedział :przebiegly:

Kolego ale mi sie wydaje po co.. za 50peelenow i godzinke latwego rezania masz kolejne (bardzo przydatne dla mnie) info.. mialem to w passatach i na poczatku az sie zdziwilem ze w b6 nie mam kontrolki od plynu w spryskiwaczu.. ja sobie to chwale;)

A teraz pytanie za 100 punktów- jest możliwe aby na FISie było pokazyweane aktualne ciśnienie doładowania (1.8T bfb) ?????

:shocked:

ja przynajmniej nie slyszalem

a cisnienie tak szybko sie zmienia ze fis wg mnie by tego nie ogarnal :P i zawsze pokazywalby spozniona wartosc ;) no chyba ze chcialbys wyswietlic sobie srednie :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że nie jest musem zakładanie czujnika braku płynu bo można to wyprogramować - tak mi kiedyś jeden macher powiedział :przebiegly:

Kolego ale mi sie wydaje po co.. za 50peelenow i godzinke latwego rezania masz kolejne (bardzo przydatne dla mnie) info.. mialem to w passatach i na poczatku az sie zdziwilem ze w b6 nie mam kontrolki od plynu w spryskiwaczu.. ja sobie to chwale;)

A teraz pytanie za 100 punktów- jest możliwe aby na FISie było pokazyweane aktualne ciśnienie doładowania (1.8T bfb) ?????

:shocked:

ja przynajmniej nie slyszalem

a cisnienie tak szybko sie zmienia ze fis wg mnie by tego nie ogarnal :P i zawsze pokazywalby spozniona wartosc ;) no chyba ze chcialbys wyswietlic sobie srednie :cool1:

W a6 c4 2.2T była taka opcja więc może i tu da się to obudzić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik to nie takie duże koszta. Ale wyprogramować to nie wiem. NA pewno da się zrobić mostek z masa i nie będzie się palił komunikat.

Miroo Może miałeś moduł tylko był nieaktywny co wydaje mi się bardzo dziwne bo jeszcze takiego przypadku nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miroo Może miałeś moduł tylko był nieaktywny co wydaje mi się bardzo dziwne bo jeszcze takiego przypadku nie widziałem.

No właśnie dziwne coś to jest no ale...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, musiałem usunąć poprzednią wiadomość i dokładniej opisać problem:

A4 B7 produkcja IV/05

FIS i tempomat zamontowany, zakodowany, działa jak należy

Problem w tym, że nie mogę sobie poradzić z wyskakującym komunikatem o braku płynu do spryskiwaczy

W pierwszym pinie niebieskiej kostki jest umiejscowiony kabel koloru czerwono-brązowego :blink:

jeżeli już tam jest to oznacza to chyba tylko jedno - kumpla A4 prawdopodobnie dostało w gratisie czujnik sprysków :co: (teza nie potwierdzona, gdyż jeszcze nie było czasu na odkręcanie koła i nadkola)

Wypięcie tego kabelka z kostki, wpięcie tego który kupiłem w ASO i podłączenie go do masy nic nie dało - ikonka sprysków nie znika :wallbash:

co powoduje ten błąd??

Wczoraj dostałem od Bart-S rozpiskę pinów w kostkach licznika, poniżej ją wrzucam:

32-pin multi-pin connector, blue

1 - Washer fluid low

2 - Coolant level low

3 - Fuel gauge sender

4 - Coolant temperature

5 - Control group 2 Navigation system

6 - Control group 3 Navigation system

7 - Control group x Telematics

8 - Menu switch

9 - Vacant

10 - Bonnet switch

11 - Fuel gauge sender 2

12 - Menu switch (Out A)

13 - Vacant

14 - Vacant

15 - Vacant

16 - FDR/TCS (= ESP)

17 - Convenience CAN High

18 - Convenience CAN Low

19 - Infotainment CAN Low

20 - Infotainment CAN High

21 - Ambient temp. (input)

22 - S contact

23 - Oil level / oil temperature

24 - Self-levelling suspension

25 - Menu switch (enter)

26 - Vacant

27 - Vacant

28 - Menu switch (Out B)

29 - Vacant

30 - Transponder 2

31 - Transponder 1

32 - Terminal 31 (sensor)

32-pin multi-pin connector, green

1 - Terminal 58d

2 - Terminal 30

3 - Terminal 15

4 - Vacant

5 - Speedometer (input)

6 - Speedometer (output 2)

7 - Airbag (inverted)

8 - Turn signal (right-side)

9 - Brake fluid low

10 - Turn signal (left-side)

11 - Turn signal (trailer)

12 - CAN drive Low

13 - CAN drive High

14 - Terminal 61/charge warning

15 - Vacant

16 - Oil pressure 2

17 - Terminal 58s

18 - Terminal 31 load

19 - Terminal 31 load

20 - Vacant

21 - Speedometer (output 1)

22 - ABS warning

23 - K wire

24 - CAN drive (display)

25 - Tank flap switch

26 - CAN diagnosis Low

27 - CAN diagnosis (display)

28 - CAN diagnosis High

29 - HRC (headlight range control)

30 - Belt buckle

31 - External buzzer

32 - Brake pad wear

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy auta z fabrycznym ksenonem nie sa czasem wyposażone w czujnik poziomu płynu i jak jest mało to nie spryska lamp tylko sama szybę. wieć jak dołoży się FIS to nie powinno być błędu spryskiwaczy.

Dobrze to sobie gdybam czy wówczas są dwa niezależne czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy auta z fabrycznym ksenonem nie sa czasem wyposażone w czujnik poziomu płynu i jak jest mało to nie spryska lamp tylko sama szybę. wieć jak dołoży się FIS to nie powinno być błędu spryskiwaczy.

Dobrze to sobie gdybam czy wówczas są dwa niezależne czujnik?

moje A4 ma ori Zenka i po dołożeniu do niej manetki FIS wywaliło info o braku płynu

nie sprawdzałem czy jest czujnik bo poszedłem na łatwiznę i zmasowałem pierwszy pin :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis wkoncu wyrezalem pelen fis :yeee: :yeee:

ale nurtuje mnie jedna sprawa...a mianowicie...czy wam na postoju auta (oczywiscie jesli jest odpalone :D ) pokazuje chwilowe wskazanie ostatnie ktore komputer zapamietal przed zatrzymaniem sie :mysli: jesli mozecie to prosze o wypowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis wkoncu wyrezalem pelen fis :yeee: :yeee:

ale nurtuje mnie jedna sprawa...a mianowicie...czy wam na postoju auta (oczywiscie jesli jest odpalone :D ) pokazuje chwilowe wskazanie ostatnie ktore komputer zapamietal przed zatrzymaniem sie :mysli: jesli mozecie to prosze o wypowiedzi

a owszem pokazuje jakieś dziwne spalanie podaczas pracy na biegu jałowym. I zazwyczaj są to bardzo różne wartości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a szkoda ze nie pokazuje ile pali na tym biegu jalowym :tongue4:

ale poradnik przygotowany przez MIRO poprostu - REWELACJA!! dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a szkoda ze nie pokazuje ile pali na tym biegu jalowym :tongue4:

ale poradnik przygotowany przez MIRO poprostu - REWELACJA!! dziekuje

VAG'iem w gr. 015 tylko to można sprawdzić :wink4:

no dokladnie, wszyscy tak mamy :wink4:

szkoda bo np w passatach z tych lat produkcji (b5FL) pokazywalo realne spalanie w L/h tryb przelaczal sie z l/km na L/h juz przy malej predkosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a szkoda ze nie pokazuje ile pali na tym biegu jalowym :tongue4:

ale poradnik przygotowany przez MIRO poprostu - REWELACJA!! dziekuje

VAG'iem w gr. 015 tylko to można sprawdzić :wink4:

no dokladnie, wszyscy tak mamy :wink4:

szkoda bo np w passatach z tych lat produkcji (b5FL) pokazywalo realne spalanie w L/h tryb przelaczal sie z l/km na L/h juz przy malej predkosci

o wlasnie o to mi chodzilo o L/h podczas postoju...wiedzialem, ze czegos brakuje ale nie moglem sobie przypomniec o co mi dokladnie chodzi :wink4:

no ale skoro nikt tego nie ma...to uznam, ze problemu nie ma :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki zawracacie sobie głowę pierdołami, pogdybajcie co zrobić z problemem który opisałem u góry :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki zawracacie sobie głowę pierdołami, pogdybajcie co zrobić z problemem który opisałem u góry :cool1:

no Antonio nic nie pisze bo mi sie wydaje ze obowiazkowo musicie zerknac za kolko jak tam wyglada sprawa w zbiorniczku.. Jesli jestes w PL to pogoda odpowiednia 10minut i bedziesz wszystko wiedzial .. Serio nie ma z tym duzo roboty.. stawiasz fure na lewarek odkrecasz kolko i zaczynasz od przodu sciagac nadkole- torxem odkrec tylko 3sruby (nie zdejmuj calego nadkola tylko przednia czesc i nagniesz je latwo i odchylisz do tylu tak zeby odslonic tylko zbiorniczek.. wszystko zobaczysz bez koniecznosci zdejmowania nadkola (ja u siebie kiedy montowalem czujnik tak zrobilem - okazalo sie w ogole ze mialem czujnik tylko nie byl podlaczony wsadzilem wtyczke pociagnalem kabel gora wzdluz zbiorniczka i hula) zerkniesz i bedziesz widzial czy masz tam kable czy nie.. Ja mialem zbiorniczek ze czujnik byl akurat z zewnetrznej strony przy blotniku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...