Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

zobacz jaki masz włącznik świateł a dokładnie - czy ma jakąś literkę na końcu??

bo wydaje mi się, że masz włącznik bez kontroli przepalonych żarówek

tego to nie wiedziałem :notworthy: , trzeba wyciągać czy da się VAGiem sprawdzić :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jaki masz włącznik świateł a dokładnie - czy ma jakąś literkę na końcu??

bo wydaje mi się, że masz włącznik bez kontroli przepalonych żarówek

wlacznik bez kontroli przepalonych żarówek ? :slina: ale gratka ...jak taki dorwe to nic wiecej nie musze zmieniac zeby nie pokazywalo ze cos sie spalilo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jaki masz włącznik świateł a dokładnie - czy ma jakąś literkę na końcu??

bo wydaje mi się, że masz włącznik bez kontroli przepalonych żarówek

wlacznik bez kontroli przepalonych żarówek ? :slina: ale gratka ...jak taki dorwe to nic wiecej nie musze zmieniac zeby nie pokazywalo ze cos sie spalilo?

na to wychodzi, sprawdzałem u siebie wyciągając żarówkę i nawet nie pisnął :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jaki masz włącznik świateł a dokładnie - czy ma jakąś literkę na końcu??

bo wydaje mi się, że masz włącznik bez kontroli przepalonych żarówek

tego to nie wiedziałem :notworthy: , trzeba wyciągać czy da się VAGiem sprawdzić :?:

ja mam włącznik o numerach <niepamiętam> :decayed: ale napewno jest bez literki na końcu i nie ma właśnie tej funkcji

sprawdzałem kiedyś w etce i jak dobrze pamiętam to musi być z literką A na końcu

mając na "0" wciśnij pokrętło do środka i delikatnie przekręcając w prawo pociągnij do siebie i wyjdzie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz jaki masz włącznik świateł a dokładnie - czy ma jakąś literkę na końcu??

bo wydaje mi się, że masz włącznik bez kontroli przepalonych żarówek

wlacznik bez kontroli przepalonych żarówek ? :slina: ale gratka ...jak taki dorwe to nic wiecej nie musze zmieniac zeby nie pokazywalo ze cos sie spalilo?

na to wychodzi, sprawdzałem u siebie wyciągając żarówkę i nawet nie pisnął :gwizdanie:

super sprawa :) dziwne tylko ze to kwestia samego wlacznika-myslalem ze jakis modul odpowedzialny za ta kontrole zarowek.No nic chyba zaczne szukac wlacznika bez literki na koncu ale wczesniej sie jeszcze upewnie ze wystarczy tylko jego wymiana aby pozbyc sie tej daremnej funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, mam włącznik bez literki.

Mariusz jak masz w dobrym stanie włącznik to nie szukaj nowego, mój jest już podjechany to się zamienimy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, mam włącznik bez literki.

Mariusz jak masz w dobrym stanie włącznik to nie szukaj nowego, mój jest już podjechany to się zamienimy :decayed:

moj nie jest w stanie dobrym :no: moj jest w stanie bardzo dobrym :decayed: znajde najwyzej dol tylko a gore sobie zmienie :) :) po co ci taka funkcja kontroli zarowek ? To tylko uprzyksza zycie kierowcy :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, ta funkcja tylko wkurza

ja się cieszę, że mam włącznik bez literki :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie to nie zależy od samego włącznika świateł, a od modułu centralnej elektryki. Uzasadnienie: nie mam kontroli przepalonych żarówek, nie miałem pełnego fisa. Odblokowałem komputer ale dalej nie miałem kontroli przepalonych żarówek. Kupiłem włącznik świateł odpowiedni do samochodu z pełnym komputerem i zaczęły się fiksy tzn. przy ustwieniu włącznika w pozycji 0 świeciły się światła mijania. Także po założeniu niededykowanego przełącznika do waszych samochodów może byc podobnie. Gdzieś jeszcze czytałem, że ktoś wymienił właśnie ten moduł centralnej elektryki i uzyskał dodatkowo kontrole przepalonych żarówek w halogenach czego w poprzednim module nie miał. Co ciekawe ta kontrola nie działała prawidłowo bo mimo, że żarówka w halogenie nie była spalona to pokazywało mu na komputerze, że jest niesprawna. Także wg mnie kombinacji jest wiele, a gra nie warta świeczki.

pozdr :hi: :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy ustwieniu włącznika w pozycji 0 świeciły się światła mijania

dokładnie,miałem to samo.

zwaliła mi się płytka od włącznika,podjechałem do kumpla

A4-2,5tdi i po założeniu tego włącznika na 0 miałem pozycje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

mi dzisiaj po odblokowaniu fisa też się zaświeciło, że mam spaloną żarówkę w oświetleniu tablicy rejestracyjnej i okazało się, że rzeczywiście była spalona :)

powiedzcie proszę, jak wyciągnąć tą kostkę koło liczników, którą trzeba zmasować? wykręcać liczniki czy można od bezpieczników? jak prościeł/łatwej? i jak tą kostkę wyciągnąć? tam jest jakaś blokada i nie potrafię jej rozgryźć. podważa się, ściska czy co? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego pilzbero pisałem w pierwszym

Żeby wypiąć wtyczkę wystarczy zwolnić tą różową blokadę do góry. Żeby wpiąć pin trzeba wypchnąć różowy bok wtyku i wtedy wyjezdża nam szyna do której wpinamy pod numer 1 jeden koniec naszego kabelka.

Masz tam też zdjęcie. Wyjęcie licznika prosta sprawa i łatwiejszy dostęp niż z boku. Ale jak wolisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykręcę więc zegary i spróbuję. dzięki. różową do góry. ;)[br]Dopisany: 03 Lipiec 2010, 23:10_________________________________________________swoją drogą dobra robota z tą instrukcją. dzięki wielkie miro_x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parę tygodni temu wymieniłem przełącznik, odblokowałem FIS oraz dodałem tempomat :naughty: , na gorąco póki pamiętam:

Kabelek z pinem do wpięcia w kostkę licznika 000 979 018 (numer do sprawdzenia)

w moim przypadku ASO użyło 2 kabelków: 000 979 021 E oraz 000 979 009 E, może komuś się przyda :wink4:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żółty kabelek zmienił numer na 000 979 018 E

do wymontowania dolnej części zbiornika na płyn spryskiwaczy nie potrzeba odkręcać góry.

trzeba tylko troszkę nim po manewrować :wink4:

Przewód do czujnika podłączamy: od wtyczki w zegarach do pinu w czujniku oznaczonego cyfrą "1".

"2" do masy. (Bardzo ładne miejsce jest przy dźwigni otwierania maski)

Oprawa - wtyczka do czujnika kosztuje 20 kilka PLN ale jest bez pinów. Więc obeszło się bez niej.

Pracy na dwa upalne popołudnia po około 45 minut a ile radości :naughty:

miro_x bardzo fajny opis. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po odblokowaniu Fisa nagle zniknęły mrugania kierunkowskazów przy zamykaniu centralnym zamkiem. Myślicie że to wina że coś spieprzyłem przy kodowaniu Vagiem.??

wątpię, bo sprawa z zamykaniem to w module komfortu a nie w liczniku :wink4:

popraw kodowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jutro będę zakładał przełącznik i odblokowywał pełny FIS.Do tej pory pod adresem 17 na kanale 19 mam kodowanie 30100.

Jakie powinienem wprowadzić nowe kodowanie-31101,czy 31001?

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...