Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

Fr0styyy, użytkownik DareQ pisał na 2 stronie tego tematu, że można wykorzystać 2 małe krokodylki. Podobno pasuje i dużo taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a do odkręcenia koła kierownicy można użyć zwykłego torxa z sześcioma ząbkami zamiast tego M12 :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domin79 dzieki za podpowiedz :)no to po fakcie zjazylem ze ten caly modul jest wazny... ale nie kumam jednej zeczy... ? dlaczego wszystkie te dziwne mrugania itp zaczely dziac sie po 4 dniach?

..błędy powodowały nastepne błędy i tak to wyglądało na końcu :confused4:

Da się coś zrobić bez tej wtyczki z zamym czujnikiem i żółtym kabelkiem?

..mam gdzieś taką kostke na zbyciu jak coś :mysli:

Panowie a do odkręcenia koła kierownicy można użyć zwykłego torxa z sześcioma ząbkami zamiast tego M12 :mysli:

..raczej torksem nie da rady ,aczkolwiek nigdy nie próbowałem , tyle że torx ma większy skok ząbków i niewiem czy wejdzie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odkręcałem torxem tylko nie pamiętam jakim rozmiarem wieczorem mogę sprawdzić to napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odkręcałem torxem tylko nie pamiętam jakim rozmiarem wieczorem mogę sprawdzić to napiszę.

Byłbym wdzięczny :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odkręcałem torxem tylko nie pamiętam jakim rozmiarem wieczorem mogę sprawdzić to napiszę.

To musial byc duzy torx :wink4: , ale na pewno sie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odkręcałem torxem tylko nie pamiętam jakim rozmiarem wieczorem mogę sprawdzić to napiszę.

To musial byc duzy torx :wink4: , ale na pewno sie da.

Duży na pewno ale jaki :naughty:

A ten M12 to rozmiar 55???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odkręcałem torxem tylko nie pamiętam jakim rozmiarem wieczorem mogę sprawdzić to napiszę.

Również odkręcałem dużym torxem. Rozmiaru nie pamiętam niestety :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odkręcałem torxem tylko nie pamiętam jakim rozmiarem wieczorem mogę sprawdzić to napiszę.

Również odkręcałem dużym torxem. Rozmiaru nie pamiętam niestety :hi:

A ktoś pamięta :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wrócę z pracy to napisze. O ile będzie miał oznaczenie.

Ok to czekam :notworthy:

Rozmiar TARXA który zastosowałem do odkręcenia kierownicy to TX60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wrócę z pracy to napisze. O ile będzie miał oznaczenie.

Ok to czekam :notworthy:

Rozmiar TARXA który zastosowałem do odkręcenia kierownicy to TX60

Super dzięki :notworthy: :notworthy: :notworthy: Musze takiego poszukać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że szybciej kupisz te nasadkę spline niż takiego torxa :wink4:

Ja kupiłem w jakimś markecie zestaw takich nasadek chyba za 6 albo 8 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam pytanko czy idzie tego fisa zaprogramowac programem vw tool jak tak to prosze o instrukcje

bo moj kabelek nie chce sie polonczyc przez program vag com jedynie to przez polski vag2.5 lub 4.9 no i przez vwtool jak ktos wie jak to zrobic tymi programami to prosze o pomoc[br]Dopisany: 24 Styczeń 2012, 16:33_________________________________________________udalo sie vw tool'em. Powiedzcie mi tylko jedna zecz czy gdy sie zmienia z opcji 2 na 1 to tez wam gasnie caly fis? bo pomiedzy opcja 1 a 2 to raz naciskam restet a pomiedzy opcja 2 na 1 to musze 2 razy przycisnac przycisk reset bo gdy raz przycisne to caly fis sie robi czarny i nic nie pokazuje dopiero po ponownym przyciniecu reset wskakuje opcja 1. Tak ma byc? Czy cos pokminilem przy programowaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udalo sie vw tool'em. Powiedzcie mi tylko jedna zecz czy gdy sie zmienia z opcji 2 na 1 to tez wam gasnie caly fis? bo pomiedzy opcja 1 a 2 to raz naciskam restet a pomiedzy opcja 2 na 1 to musze 2 razy przycisnac przycisk reset bo gdy raz przycisne to caly fis sie robi czarny i nic nie pokazuje dopiero po ponownym przyciniecu reset wskakuje opcja 1. Tak ma byc? Czy cos pokminilem przy programowaniu?

Tak ma byc :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

graty kupione , czekam tylko na kabelek od czujnika poziomy spryskiwaczy wymiana next week ciekawe ile przeobojów ja bede miał po odblokowaniu pełnego fisu , bo z postow wynika że można sie pochlastać :P . Czy mocowanie czujnika też trzeba zakupić jeżeli tak to jaki indeksik moze ?:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...