Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam jakiegoś taniego z allegro z obsługą KKL. Może masz wersje trial programu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeczytałem specjalnie calutki temat i znalazłem moje pytanie na 10 stronie, ale nie było na nie odpowiedzi w sprawie podświetlenia przy włączonym zapłonie, czyli:

Aby mieć podświetlane tylko wskazówki na pierwszym miejscu musi być 1 a nie 3

wiem,probowałem różnych kombinacji, teraz mam ustawione tak, że powinny być podświetlone tylko igły a i tak nie chce działać, tak samo jest przy 31001, też nic się nie podświetla po przekręceniu kluczyka :( co może być tego przyczyną ? u kumpla w rok młodszej a4 ( 2002) działa a u mnie nie chce ;(

więc u mnie też nie da rady by wskazówki świeciły przy przekręceniu kluczyka, u mojego szwagra to działa, a też rocznik 2001 tyle że druga połowa i w VINie ma "2". Wiem że napis przy Illumination jest taki "MY 2002 and above", co może wskazywać że powyżej 2002. Ale zapytam czy jest możliwość mimo to ustawienia tego czy niestety muszę dać sobie spokój z tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie co do wycieraczek w a4 b6 to mam taki problem ze silniczek mi sie raczej spalil i nie wiem czy poradze sobie z wymiana,prosil bym o podpowiedz jak sie do tego najlepiej zabrac.
Przeczytaj cały wątek to będziesz wiedział jak się do tego zabrać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana ( w avancie) jest prosta :

– Wymontować ramię wycieraczki

– Wymontować dolną osłonę tylnej pokrywy

– Rozłączyć elektryczne złącze wtykowe

– Zdjąć wąż doprowadzania wody z końcówki rury dyszy natryskowej.

– Wykręcić nakrętki i wyjąć silnik wycieraczek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja załozyłem moduł pod kiere mf , manetke tempomatu i manetke pełnego fisu i udało sie tylko uruchomic mf w kierze , tempomat i pełen fis nie bangla , mój majster nie wie jak to zrobic :( Jest ktos z okolic kalisza , ostrowa wlkp co to zrobi ? pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zrobiliście odpowiednie kodowania modułów? Czy tylko został podmieniony moduł i manetki. Po odpowiednim zakodowaniu przynajmniej pełny FIS musi ruszyć, nawet jak nie będzie odpowiedniej manetki to na zegarach będzie widać zmianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem , nie znam sie na tym , gosc z godzine grzebał , myslał i w efekcie finalnym ozyła multi funkcja w kierze , reszta nie bangla :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś miał problem z zamontowaniem i zakodowaniem FIS to polecam SIEMIANA. Byłem ostatnio u niego i jest GIT szybko i sprawnie.:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Dziś zamontowałem manetkę odblokowałem wszystko gra. :decayed: Moje pytanie brzmi: Jak puścić kabel od czujnika z komory do kabiny bo w pierwszym poście słabo to pisze i nie wiem jak się za to zabrać gdzie to idzie. Może ktoś ma jakieś fotki gdzie puścić kabel. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć jak popatrzysz pod maską pod obudowę kompa to jest taka gumowa przelotka dla kabli które wychodzą pod kierownicą.

Jak tam wepchasz kabel to nic nie powinno przeciekać. u mnie tak jest i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha będę patrzył może skumam gdzie to :wink: Dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, też mam przez obudowę ECU przeprowadzony kabelek do czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok panowie będę patrzył jak odbiorę kabelek do licznika z ASO a przed chwilą zmieniłem sobie język z niemieckiego na angielski na fisie hehe :decayed: Jak dobrze że jest coś takiego jak komputer, internet i forum. :naughty:

---------- Post dopisany 06-05-2012 at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany 03-05-2012 at 11:49 ----------

Napiszę dokładne nr części jakie potrzeba do zamontowania czujnika poziomu płynu spryskiwaczy oraz ceny jakie ja miałem kupując w ASO Lellek:

- czujnik poziomy płyny spryskiwaczy 7M0 919 376 37,34 zł

- wtyczka do czujnika spryskiwaczy 7M0 973 202 26,89 zł

- pierścień uszczelniający 7M0 919 382 6,13 zł

- kabel z pinem do wtyczki 000 979 021 E 14,82 zł

- kabel z pinem do licznika 000 979 009 E 12,50 zł

RAZEM: 97,68 zł

Może ktoś wrzuci dobre nr do 1 posta bo tam były małe niejasności. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam ten sam problem z FIS-em mam tylko podany zasięg na FIS i manetka nie ma przełączników komputera.

Moje pytanie jest takie czy ktoś z pomorskiego odblokowywał już FIS-a chętnie bym się zgłosił do niego z prośbą o pomoc. Z tego co czytałem to chyba nie jest dużo roboty z tym, a chciałbym żeby mi ktoś to zrobił co już kiedyś się tym zajmował.

Jestem w Malborka. Proszę o info na PW

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja też myślałem martwiłem się że nie zrobię że coś pokręcę ale akcja jest tak prosta że sama przyjemność tylko :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm jak mówisz że proste to spróbuje tylko że muszę kupić VAG

Jaki polecacie ??

Druga sprawa

Jaką manetkę kupić do obsługi FIS oryginalną używaną czy zamiennik nowy??

Czy ktoś już używał zamienników???

http://allegro.pl/audi-a4-a6-a8-przelacznik-wycieraczek-nowy-czarny-i2301801598.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...