Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba lepiej kupić używaną ori bo z zamiennikami różnie bywało. Patrz na forum czasem ktoś sprzedawał poniżej 100 zł nawet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montaż manetki i odblokowanie pełnego FISa zakończone sukcesem :D Polecam każdemu kto się obawia... z taki poradnikiem to cięzko coś zrobić źle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również potwierdzam że montaż manetki i odblokowanie pełnego FISa z tym poradnikiem to drobnostka. :) Czy u Was dane z 1-go poziomu FISa kasują się po 2 godz. ? U mnie trzyma cały czas i trzeba ręcznie kasować, co może być nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dis jeden kasuje sie po 2h niewlaczonego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by ktos potrzebowal kompletu - czujnik z wtyczka, uszczelka i kabelkami to mam 3 komplety - 45zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rpalka teraz piszesz :stupid2: Ja w aso prawie 100 zapłaciłem :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup na zapas :decayed:

Mialem za 35zeta to nikt nie chcial kupic wiec wystawilem za wiecej wiec moze pojdzie a jak nie to niech lezy - tesciowej pod materac podloze :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. kto w rzeszowie albo okolicach uruchomil by mi pelen fis? mam juz manetke zalozona tylko aktywacja i kodowanie :) audi b6

wpadaj z cztero- pakiem to zakodujemy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kiere multi funkcyjną manetke od pełnego fisa na wyświetlaczu wyświetla mi się tylko radio temperatura i zasięg. Po wciśnięciu na postoju serwisu to wyskakują mi wszystkie kontrolki od hamulcy świateł ... Pytanie czy musze też wszystko przerabiać i dokupować czujniki czy tylko komp wystarczy?

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeśli masz czujnik poziomu płynu spryskiwaczy lub zmasowany pin w liczniku. Wtedy zmieniasz kodowanie w grupach 17 i 16.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupie pytanie mam:facepalm:

Ten czujnik od płynu ma 2 piny. Jeden podłączyć pod masę a drugi pod licznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupie pytanie mam:facepalm:

Ten czujnik od płynu ma 2 piny. Jeden podłączyć pod masę a drugi pod licznik?

nio:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź przed skręceniem czy dobrze podłączyłeś + do + i - do - oczywiście piszę o czujniku bo będzie źle pokazywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zabrałem się wreszcie za założenie tego czujnika :D Zdjąłem koło i nadkole a tam patrze nie ma zaślepki tylko... Czujnik :decayed:

w1abjl.jpg

Wystarczyło tylko przeciągnąć przewody i podłączyć to pod licznik. Przewody przeciągnąłem przez obudowę ECU, którą połamałem od strony kabiny :facepalm:, bo myślałem, że jest na dwóch śrubach a reszta to zaczepy (śruby były przykryte warstwą szlamu/liści/jakiegoś syfu więc...). Nawet nie użyłem dużo siły i pękło :F

tj9EAl.jpg

TbZWYl.jpg

xuB9Xl.jpg

Ale czujnik działa. Zastanawia mnie tylko dlaczego on był już tam wcześniej zamontowany....

A jak ktoś chce to mam ten nowy czujnik do sprzedania za 20 zł + KW :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...