Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

A jak zrobić dokładnie te kodowanie ? posiadam Polski VAG moje autko to A4 B6 AWX

Na górze w tym temacie jest dokładna instrukcja jak to zrobić, tutaj masz skrót:

Robisz tak:

Adres 17 - Instruments

10 - Adaptacja --> kanał 19

i tu wpisujesz nową konfiguracje, np.:

31200

Następnie wchodzisz w:

Adres 16 Steering Wheel

w 07 RECODE i w oknie wyboru SOFTWARE CODDING

zmienia się najczęsciej pozycja przedostatnia (pod warunkiem, że dokładasz tylko FIS)

Nie zapomnij zapisać zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polski vag chyba nie ma opcji adaptacji, jeśli dobrze pamiętam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana modułu i montaż manetek FIS i tempomatu zakończony powodzeniem. Wszystko śmiga pięknie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś potrzebował czujnik do zbiorniczka z płynem, to mam 1 nowy ( 25zł )

czujnik_640x480.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jest bardzo obszerny a potrzebuje pomocy w doborze manetki, etka pokazuje mi 2 i nie wiem ktora bedzie dobra a w Audi jeszcze co innego z tym ze nie sa pewni:

ETKA

8E0953503C

4E0953503C

Z Audi

A4E0 953 503 G4 PK (tego nie znalazlem w etce)

Moje audi to A4 b7 Avant z 2005r ma skore i inne pierdoly, brakuje tempomatu a podstawowy komputer pokazuje tylko dystans do konca paliwa (manetka bez przyciskow) wyswietlacz jest koloru czerwonego (nie wiem czy to wazne)

Jesli ktos wie ktora z tych manetek podejdzie badz podpowie jak to sprawdzic na 100% to bede bardzo wdzieczny...

Dziekuje

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obie, czyli 8E0953503C oraz 4E0953503C

Czyli rozumiem ze obie zdadza egzamin przy odblokowaniu kompa a roznica bedzie w wygladzie, domyslam sie ze chodzi o "opozniacz wycieraczek" sowak na gorze lub na srodku manetki ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak obie zdadzą egzamin :wink: jakbyś dobrze zobaczył w ETCE to byś zauwazyl ze :

8E0953503C produkowano dla modelu od 12/00 do 03/03

4E0953503C produkowano dla modelu od 04/03 do 12/04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak obie zdadzą egzamin :wink: jakbyś dobrze zobaczył w ETCE to byś zauwazyl ze :

8E0953503C produkowano dla modelu od 12/00 do 03/03

4E0953503C produkowano dla modelu od 04/03 do 12/04

Super dzieki za potwierdzenie, nie rozumiem tylko jednej rzeczy tzn moje auto jest z 02/2005 a wiec z tego co podales wychodzilo by ze to stare czesci do B6,dziwna sprawa bo wybieralem w etce do mojego B7 no ale nic pewnie tak ma byc, najwazniejsze zeby dzialalo :-D Jeszcze troche minie zanim obczaje co i jak z grupa VAG hehe :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najnowszy numer (od 01.01.2009) to 4E0953503G 4PK 415,08PLN

ze względu na cene pewnie w ASO nie zamówisz :grin:

mimo wszystko czy to od b6 czy B7 czy od A6 C6 to będzie działał, oby był od Avanta :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najnowszy numer (od 01.01.2009) to 4E0953503G 4PK 415,08PLN

ze względu na cene pewnie w ASO nie zamówisz :grin:

mimo wszystko czy to od b6 czy B7 czy od A6 C6 to będzie działał, oby był od Avanta :hi:

antonio teraz juz mi wszystko wyjasniles :wink: w Audi podali mi wlasnie ten numer co ty i wychodzi na to ze tylko lekko "dizajn" sie zmienia a czesc i tak robi robote, przeczytalem tu na forum ze VAG to takie klocki LEGO i zaczyna sie sprawdzac, bede bral taka:

Audi A4 AVANT WIPER STALK / SWITCH - NEW | eBay

od tego sprzedawcy lub z ASO bez znaczenia, ta jest identyczna z moja obecna z tym ze ma sterowanie do kompa :naughty:

THX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam już drugą A4 i drugi raz dokładałem FIS bo żadna nie miała w standardzie.

Uwierz mi, że manetki miałem używki z allegro i działają do dziś bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyjąć tą ramkę pomiędzy przyciskami aby jej nie uszkodzić? U mnie dość ciasno to siedzi i boje sie aby nic nie urwać, jakies foto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jako, ze przygotowuje sie do zabiegu masowania pinu, mam pytanko, czy jest mozliwosc wyjecia licznika bez zdejmowania kierownicy? czy jest dostep? odlaczac akumulator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jako, ze przygotowuje sie do zabiegu masowania pinu, mam pytanko, czy jest mozliwosc wyjecia licznika bez zdejmowania kierownicy? czy jest dostep? odlaczac akumulator?

Można wyjąć licznik bez zdejmowania kierownicy. Ale jest z tym wtedy więcej gimnastyki. Lepiej odkręcić kierownicę.

Co do akumulatora to zaleca się odpięcie ale ja już zakładałem XX fisów i jeszcze nigdy nie odpinałem akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...