Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

OK, właśnie wydawało mi się, że mi to działało... ale pamiętam czy sprawdzałem po montażu multikiery, bo nie korzystam na codzień z tego menu z racji tego, że mam VFIZ'a. Auto stało teraz miesiąc bez aku podpiętego i patrzam a tu nie trybi :-D - chciałem się upewnić, czy to normalne, czy nie... Dobra, muszę się podpiąć VCDSem i obadać. Dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już po montażu,wszystko według tutoriala z pierwszej strony  - Działa pięknie :banan:

Jeszcze tylko pytanie kontrolne :kox:

Przyciskiem reset przełączam się pomiędzy pamięcią 1 i 2 oraz mogę uśpić ekran, czy z tym uśpieniem to coś źle mi działa czy tak jest poprawnie?

Edytowane przez Bknz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uśpić ekran to co masz na myśli co sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, salamon napisał:

Uśpić ekran to co masz na myśli co sie dzieje

Jestem w pamięci 1, naciskam reset przechodzę do pamięci 2, naciskam reset i ekran się wyłącza robi czarny (o to uśpienie mi chodzi) ten pomiędzy zegarami. Nacisnę ponownie ekran się włącza i pokazuje pamięć 1.

Czy to poprawne zachowanie, funkcji w FIS?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z czymś podobnym nie spotkałem się ,może któryś z kolegów miał podobnie to ci powie o co chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Bknz napisał:

Jestem w pamięci 1, naciskam reset przechodzę do pamięci 2, naciskam reset i ekran się wyłącza robi czarny (o to uśpienie mi chodzi) ten pomiędzy zegarami. Nacisnę ponownie ekran się włącza i pokazuje pamięć 1.

Czy to poprawne zachowanie, funkcji w FIS?

 

Mam tak samo. Czy to prawidłowa sytuacja? co poinno być po przyciśnięciu "reset" na "drugim" -2 ekranie?

 Mi ekran się wyłącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, salamon napisał:

Ja z czymś podobnym nie spotkałem się ,może któryś z kolegów miał podobnie to ci powie o co chodzi

To powiedz może co u Ciebie się wyświetla po nacisnięciu przycisku reset będąc w pamięci 2 ?

1 minutę temu, xmarox napisał:

Mam tak samo. Czy to prawidłowa sytuacja? co poinno być po przyciśnięciu "reset" na "drugim" -2 ekranie?

 Mi ekran się wyłącza.

Czyli nie jestem sam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie byłem aby to sprawdzić u mnie na 1szym jak i drugim ekranie po naciśnięciu krótko przełącza mnie do menu licznika a przy dłuższym przytrzymaniu reset wartości zerują się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje nam czekać na info od kogoś bardziej wtajemniczonego kto wie co jest źle ustawione w VAGu, bo coś czuję że tu jest jakiś babol :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czerwono zaznaczyłem co powinniście mieć
 
Adres 17 - Instruments ---> Adaptacja 10 --->Kanał dopasowania 19:
 
I Zegar sterowany falami radiowymi
XXXX0: zegar sterowany falami radiowymi nieaktywny
XXXX1: zegar sterowany falami radiowymi aktywny
XXXX2: zegar sterowany falami radiowymi nie jest aktywny, a siedzenia sportowe aktywne (tylko RS4) (z nr PR Q4P)
XXXX3: zegar sterowany falami radiowymi aktywny i siedzenia sportowe aktywne (tylko RS4) (z nr PR U2A i Q4P)
I Funkcja Lap-Timer w systemie informowania kierowcy (Fahrerinformationssystem) (tylko RS4):
Wartość kodu XXX0X = wskazanie Lap-Timer nieaktywne (tylko RS4)
Wartość kodu XXX1X = wskazanie Lap-Timer aktywne (tylko RS4)
 
I System informowania kierowcy
XX0XX: system informowania kierowcy 1
XX1XX: Highline bez systemu informowania kierowcy, tzn. brak zgłoszeń dotyczących okresu jazdy, brak ostrzeżeń o braku płynu w układzie mycia, brak ostrzeżeń dotyczących świateł hamowania i lampek kontrolnych (brak także podczas przebiegu sprawdzania) i brak możliwości wyboru punktu menu "komputer"; wskazanie w komputerze samochodowym tylko zasięgu (nie można przełączyć dalej)
XX2XX: system informowania kierowcy z prowadzeniem funkcji menu
XX3XX: system informowania kierowcy z prowadzeniem funkcji menu i z przełączaniem jednostek
 
I Komputer samochodowy
X0XXX: tylko płaszczyzna 2 (pamięć trwała)
X1XXX: płaszczyzna 1 i 2
 
 
I Opcje oświetlenia
0XXXX: oświetlenie (wskazówka i skala) ZAŁ tylko przy światła ZAŁ
1XXXX: oświetlenie wskazówek ZAŁ przy aktywnym zapłon ZAŁ, oświetlenie skal (1. charakterystyka przyciemniania) i oświetlenie wskazówek aktywne przy światła ZAŁ
2XXXX: oświetlenie skal (1. charakterystyka przyciemniania) aktywne przy zapłon ZAŁ, oświetlenie skal i wskazówek aktywne przy światło ZAŁ
3XXXX: oświetlenie skal (z 2. charakterystyką przyciemniania) i oświetlenie wskazówek aktywne przy zapłon ZAŁ lub światła ZAŁ

W praktyce zmienia się poz. 2 i 3.

Edytowane przez salamon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

salamon - to wszystko wyjaśnia. Zaznaczyłem

I System informowania kierowcy
XX0XX: system informowania kierowcy 1
 
Myślałem że XX3XX jest zarezerwowane dla opcji jak masz przycisk menu i pokrętło koło ręcznego :)
 
Jutro sprawdzę i dam znać czy pomogło :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank tu jest błąd poprawicie i będzie hulać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne w licznikach B7 jest menu, w B6 ekran się wyłącza. Raczej kodowanie tego nie przyjmie, być może tylko najnowsze liczniki z końcówki produkcji B6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Bknz napisał:

salamon - to wszystko wyjaśnia. Zaznaczyłem

I System informowania kierowcy
XX0XX: system informowania kierowcy 1
 
Myślałem że XX3XX jest zarezerwowane dla opcji jak masz przycisk menu i pokrętło koło ręcznego :)
 
Jutro sprawdzę i dam znać czy pomogło :wink:

I jak, udało się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na spokojnie po pracy. Wieczorem napisze. [emoji5]

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, nitroo napisał:

I jak, udało się?

Ja niestety nie mogę zakodować "trójki" tz, xx3xx, w  Adres 17 - Instruments ---> Adaptacja 10 --->Kanał dopasowania 19:  wywala mi ERROR.

Obecnie mam: 31001

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to że jest spora różnica w obsłudze FIS tak jak kolega biggman napisał w licznikach B7 jest menu, w B6 ekran się wyłącza

Człowiek całe życie uczy się czegoś nowego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i u mnie to samo nie ma takiej opcji jak w opisie. Jedynie tylko opcja Drive Information System pod tą pozycja.

Co dziwne miałem wyłączony termometr zewnętrzny a temperaturę cały cas mi wyświetlał. [emoji1]



Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanko.
Jak macie ustawione na kompie spalanie chwilowe to na postoju na wolnych obr. pokazuje wam chwilowe bo u mnie zatrzymuje się np. na 10.0l/100km i tak stoi, dodaję gazu wartość się nie zmienia. Gdy rusze to po chwili tak z opóźnieniem 1-2sek zaczyna pokazywać spalanie chwilowe.

Czy to normalny objaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...