luk1121 0 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Dnia 21.03.2017 o 11:22, salamon napisał: Wychodzi na to że jest spora różnica w obsłudze FIS tak jak kolega biggman napisał w licznikach B7 jest menu, w B6 ekran się wyłącza Człowiek całe życie uczy się czegoś nowego Koledzy potwierdzam założyłem moduł z końcówka Q od b7 odblokowalem Fis i po 3x naciśnięciu reset ekran gaśnie no i zamiast XX3XX trzeba wpisac XX0XX "3" nie przyjmuje. Czyli jak bym miał moduł z b6 to po naciśnięciu reset przełącza się miedzy poz 1 i 2 bez gaśnięcia ekranu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 W B6 też gaśnie ekran. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujeklebek 0 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 znacie kogos kto w uczciwych pieniadzach dolozy mi full kolorowy fis do b6 1.9 tdi 2004r avant Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu_js 1 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Panowie do działającego czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy wystarczą części z 1 posta czy trzeba coś dokupić ? Za cholerę nie mogę znaleźć części i numerze 7M0 979 021 E . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 2 minuty temu, Rafciu_js napisał: Panowie do działającego czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy wystarczą części z 1 posta czy trzeba coś dokupić ? Za cholerę nie mogę znaleźć części i numerze 7M0 979 021 E . to jest kabelek. w sumie go nie trzeba jak sobie piny np z allegro kupisz. kabelek dostepny w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu_js 1 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 2 godziny temu, miro_x napisał: to jest kabelek. w sumie go nie trzeba jak sobie piny np z allegro kupisz. kabelek dostepny w serwisie. Mógłbyś podać jakąś aukcje z allegro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 kiedyś miał na allegro radiofabric czy jakoś tak a teraz nie wiem musisz poszukać albo w najbliższym sklepie z elektroniką dobrać. w Rzeszowie koło stadionu stali albo naprzeciwko Tesco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Koledzy mam odblokowany fis i dołożoną manetkę wszystko działa bez problemu tylko nie pokazuje błędów spalonych żarówek.Da się to jakoś zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doman96b6 1 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Tylko zmiana mce ratuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 8 minut temu, doman96b6 napisał: Tylko zmiana mce ratuje Czyli??Coś trzeba wymienić jeszcze ??dużo roboty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koloboro 7 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 mce czyli modul centralnej elektryki w odpowiedniej wersji. nie pamiętam chyba high ktora obsluguje żarówki , na forum była rozpiska wszystkich modułów. Podłączenie to wpięcie trzech kostek, kodowanie i chula.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koloboro 7 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 B6W pierwszej fazie produkcji moduł występował w trzech wersjach:- 8E0 907 279 (LOW – dla aut bez komputera pokładowego „FIS”, brak kontroli żarówek)- 8E0 907 279 A (LOW – dla aut bez komputera pokładowego „FIS, brak kontroli żarówek, ale z obsługą układu zmywania reflektorów)- 8E0 907 279 B (HIGH – pełna funkcjonalność) Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koloboro 7 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 B7Wersje LOW:8E0 907 279 H (wycofany ?) -> 8E0 907 279 K (wycofany 01/03/2007) -> 8E0 907 279 MWersje HIGH:8E0 907 279 J (wycofany ?) -> 8E0 907 279 L (wycofany 01/10/2005) -> 8E0 907 279 NWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 1 minutę temu, koloboro napisał: B6 W pierwszej fazie produkcji moduł występował w trzech wersjach: - 8E0 907 279 (LOW – dla aut bez komputera pokładowego „FIS”, brak kontroli żarówek) - 8E0 907 279 A (LOW – dla aut bez komputera pokładowego „FIS, brak kontroli żarówek, ale z obsługą układu zmywania reflektorów) - 8E0 907 279 B (HIGH – pełna funkcjonalność) Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Mam taki moduł od wersji z kolorowym lcd z pełnym fisem z a4 b6.Jak to pozniej zakodować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koloboro 7 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 vag com w instruments w adaptacjach trzeba poszukjacWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Może ktoś podać kodowanie do błędu żarówek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 3 godziny temu, A4 B6 Multi napisał: tylko nie pokazuje błędów spalonych żarówek.Da się to jakoś zrobić? Temat wałkowany kilka lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4 B6 Multi 4 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 (edytowane) Dnia 21.05.2017 o 17:41, wrclaguna napisał: Temat wałkowany kilka lat Nie mogę tego znalezc.... Edytowane 22 Maja 2017 przez A4 B6 Multi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DexPN 0 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Witam, po zakodowaniu FISa komputer przestał pokazywać, że otworzyły się drzwi tylne ze strony pasażera. Przed kodowanie wszystko działało jak należy. Ktoś ma może pomysł o co może chodzić ? Pozostałe drzwi, klapa i maska pokazuje jak należy. Pacjent B6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doman96b6 1 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 To zbieg okoliczności,najprędzej padł Ci mikrostyk w zamku drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się