Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co wkleiłeś wynika że ostatnia cyfra "4" powoduje wyłączenie ostrzeżenia o płynie. (Zestaw wskaźników grupa 17 (Instrument cluster))

Edytowane przez bulcek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. Na niemieckim forum jest Tak.

4 = Wischwasserstandswarnanzeige inaktiv (11/2006 >)

Co oznacza stan płynu do spryskiwaczy. Może ktoś to sprawdzić ?:)

Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm. Na niemieckim forum jest Tak.

4 = Wischwasserstandswarnanzeige inaktiv (11/2006 >)

Co oznacza stan płynu do spryskiwaczy. Może ktoś to sprawdzić ? :)

Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka

Na naszym forum jest o kodowaniu wspomniane przy sygnalizacji zapiętych pasów.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/234668-wylaczenie-dzwieku-nie-zapietych-pasow/

Ale nie wiem czy to wyłącza tylko sygnał dźwiękowy, a kontrolka nadal będzie się świecić.

Edytowane przez bulcek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można sprawdzić czy mam pełnego fisa bez manetki ? Chodzi mi oto czy może ktoś w ramach oszczedności zamontował zwykła manetke, zamiast tej z fisem. Na zegarach pokazuje tylko na ile km mam paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tym komunikatem od płynu można normalnie jeżdzić? , bo zamierzam sie zabrać na to na 2 tury :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem kolejnym szczęśliwcem z pełnym fisem i teraz moje pytanko :)Zegar.jpg Przycisk reset przy manetce powoduje przełaczenie fisa z 1, pózniej fis z nr 2 i wyłącza sie całkowicie . To tak ma być ? Załączam na fotce o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po przejściu z 1 potem na 2 za trzecim razem wskakuje menu i do wyboru języki itd.

Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka

No i jeszcze dla potwierdzenia dla innych którzy chcą masowac pin pierwszy , robilem to bez wyciągania licznika. Wszystko od strony bezpiecznikow pozdrawiam.

Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od strony bezpieczników, kto jak woli. Po omacku nie wyobrażam sobie :facepalm: .
Licznik to tylko dwie śrubki, wypchnięcie od strony bezpieczników i mamy wszystko na wierzchu.
Polecam jeśli ktoś robi pierwszy raz. Tylko kierę trzeba maksymalnie do siebie i w dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po przejściu z 1 potem na 2 za trzecim razem wskakuje menu i do wyboru języki itd.

Bo masz B7 :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam,

Jestem przed wymianą w mojej B6 modułu kierownicy na moduł Q oraz kierownicy z B8. Mam takie pytanie odnośnie manetki FISu, mianowicie kupiłem cały przełącznik zespolony z taśmą, tempomatem i modułem Q od Avanta B7 i manetka FIS jest oczywiście też z opcją wycieraczki tylnej.

Jeśli chodzi o tą manetkę (4E0 953 503 C) to będzie chodziła w sedanie bez problemów?

Czy gdybym dał swoją starą manetkę z B6 (aktualnie mam pełny fis) to będzie ona chodziła w tym połączeniu z modułem Q, taśmą z B7 etc.?

Edytowane przez bociek666x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
mam do was pytanie, ostatnio dokładałem manetkę do sterowania fis-es z przyciskami, i po jej zakodowaniu przez znajomego trochę nie podoba mi się sterowanie i wyświetlane informacje, ponieważ nie jest tak jak to powinno być, on twierdzi, że już tego zmienić nie idzie, po wciśnięciu krótko przycisku reset na fisie wyświetla się display type i całe menu do podstawowych ustawień, na krótko resetuje daną wartość, i jeszcze jedno, pokazuje się jedna wartość dla średniego spalania, dystansu itd, u znajomego widziałem, że są dwie przełączane przyciskiem reset. Źle zakodowana manetka czy tak ma być, u was też tak jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełny FIS to dwie pamięci,

1 pojedyńcza

2 sumaryczna

Przełącza się je poprzez przycisk RESET, patrz instrukcja obsługi str.43

Możliwe że źle zakodowana manetka.

Patrz pierwszy post.

Edytowane przez Fido
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam  chętnie odblokowałbym sobie pełny fis  tylko trochę się boję  ściągania kierownicy  żeby wymienić manetkę , Może jest ktoś z opolszczyzny kto by mi to zrobił .  Zapłacę za wymianę manetki i aktywacje pełnego fis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎2017‎-‎01‎-‎14 o 19:07, Piotrekaudi26 napisał:

Witam  chętnie odblokowałbym sobie pełny fis  tylko trochę się boję  ściągania kierownicy  żeby wymienić manetkę

Na prawdę nie ma czego się bać przy takiej zmianie samej manetki (bez zmiany modułu i taśmy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś z Podkarpacia był by w stanie odpłatnie zmienić manetkę i odblokować fis'a? okolice Rzeszowa Jarosławia Przemyśla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...