Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nie odpala, błąd 01268 N146


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

kolega zakupił autko a4 avant z silnikiem AFN 1996 rok

okazalo sie ze cieknie z pompy wtryskowej a dokladnie z pomiedzy głowicy tłokorozdielacza a korpusem pompy zakupił komplet uszczelek boscha

i wymienił oring zgodnie z zaleceniami jednego z forum (chyba VW) czyli poluzowanie tłokorozdielacza na odległosc około 1 cm i po przekładaniu srub wymiana oringa wszystko cacy elementy złozyły sie bez problemu bez zadnego oporu

po zmontowaniu całosci auto nie opdala wychechłał cały akumulator .Po naładowaniu akumulatora i odpowietrzeniu na przewodach wysokiego cisnienia (do wtrysków) auto dalej nie zaskakuje kreci i cisza paliwo podaje do wszystkich wtrysków

w miedzy czasie podczas wymiany oringa zrobił zwarcie na alternatorze (mówi małe tylko lekko zaiskrzało)

dzisiaj podpielismy auto pod vaga i po wykasowaniu sporadycznych bledów cały czas zostaje

01268 QUANTITY ADJUSTER 18-10 upper Limit - Intermittent

moje pytanko co moze byc przyczyna ze autko nie pali ??

p.s

podawalismy tez paliwo bezposrednio do fitra na wejciu i lekko paliwo pompa zaci,agała po poluznieniu nakkretek na wtryskach paliwo sie sączyłko ale auto nie pali

Proszę o porade gdzie szukac

Pozdrawiam

Opublikowano

Nastawnik dawki jest elektromagnetycznym nastawnikiem obrotowym, który sterowany jest przez komputer sterujący na podstawie określonego współczynnika trwania impulsu. Wałek mimośrodowy nastawnika dawki porusza przesuwkę regulacyjną na tłoczkach wysokiego ciśnienia i przez to zostaje ustalona dawka wtrysku paliwa.

Czujnik przesuwki regulacyjnej zwraca komputerowi sterującemu informację o położeniu nastawnika dawki N146 i ustala wielkość dawki paliwa.sprawdź bezpieczniki i okablowanie bo pewnie po tym zwarciu cos sie sfajczyło

Opublikowano

Witam

Przewody i bezpieczniki posprawdzane wszystko ok

czy mogła sie rozregulowac dawka starowa tym zwarciem lub wyładowaniem akumulatora ??

Pozdrawiam

Opublikowano

jezeli zwarcie nastapilo pomiedzy polaczeniem nastawnika a alternatorem, problemem moga byc nadpalone elementy nastawnika.

Opublikowano

Ja jeszcze bym sprawdził na zapłonie grupę 001 jakie jest napięcie na nastawniku ;>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...