PERSHING Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Witam kolega zakupił autko a4 avant z silnikiem AFN 1996 rok okazalo sie ze cieknie z pompy wtryskowej a dokladnie z pomiedzy głowicy tłokorozdielacza a korpusem pompy zakupił komplet uszczelek boscha i wymienił oring zgodnie z zaleceniami jednego z forum (chyba VW) czyli poluzowanie tłokorozdielacza na odległosc około 1 cm i po przekładaniu srub wymiana oringa wszystko cacy elementy złozyły sie bez problemu bez zadnego oporu po zmontowaniu całosci auto nie opdala wychechłał cały akumulator .Po naładowaniu akumulatora i odpowietrzeniu na przewodach wysokiego cisnienia (do wtrysków) auto dalej nie zaskakuje kreci i cisza paliwo podaje do wszystkich wtrysków w miedzy czasie podczas wymiany oringa zrobił zwarcie na alternatorze (mówi małe tylko lekko zaiskrzało) dzisiaj podpielismy auto pod vaga i po wykasowaniu sporadycznych bledów cały czas zostaje 01268 QUANTITY ADJUSTER 18-10 upper Limit - Intermittent moje pytanko co moze byc przyczyna ze autko nie pali ?? p.s podawalismy tez paliwo bezposrednio do fitra na wejciu i lekko paliwo pompa zaci,agała po poluznieniu nakkretek na wtryskach paliwo sie sączyłko ale auto nie pali Proszę o porade gdzie szukac Pozdrawiam
mlodyy Opublikowano 22 Lipca 2011 Opublikowano 22 Lipca 2011 Nastawnik dawki jest elektromagnetycznym nastawnikiem obrotowym, który sterowany jest przez komputer sterujący na podstawie określonego współczynnika trwania impulsu. Wałek mimośrodowy nastawnika dawki porusza przesuwkę regulacyjną na tłoczkach wysokiego ciśnienia i przez to zostaje ustalona dawka wtrysku paliwa. Czujnik przesuwki regulacyjnej zwraca komputerowi sterującemu informację o położeniu nastawnika dawki N146 i ustala wielkość dawki paliwa.sprawdź bezpieczniki i okablowanie bo pewnie po tym zwarciu cos sie sfajczyło
PERSHING Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Opublikowano 24 Lipca 2011 Witam Przewody i bezpieczniki posprawdzane wszystko ok czy mogła sie rozregulowac dawka starowa tym zwarciem lub wyładowaniem akumulatora ?? Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 jezeli zwarcie nastapilo pomiedzy polaczeniem nastawnika a alternatorem, problemem moga byc nadpalone elementy nastawnika.
Lishoo Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Ja jeszcze bym sprawdził na zapłonie grupę 001 jakie jest napięcie na nastawniku ;>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się