aaaPablo Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Witam. W mojej niuni padł silnik (A4 Avant 1997rok AFN). Naprawa nieopłacalna. Kolega z forum zaproponował mi goły silnik AVG. Podobno wszystko pasi. Czy cały osprzęt z mojego AFN będzie pasował, czy mam się liczyć z jakimiś trudnościami przy przekładce? Proszę o poradę. Pzdr.
Wihajster Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Witam. W mojej niuni padł silnik (A4 Avant 1997rok AFN). Naprawa nieopłacalna. Kolega z forum zaproponował mi goły silnik AVG. Podobno wszystko pasi. Czy cały osprzęt z mojego AFN będzie pasował, czy mam się liczyć z jakimiś trudnościami przy przekładce? Proszę o poradę. Pzdr. bedzie pasować
Cin Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Witam A co sie stało z twoim ze naprawa nie opłacalna. Pozdrawiam
kalik Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 AFN i AVG to bliźniacze jednostki, więc silni wymienisz P&P
aaaPablo Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Opublikowano 26 Lipca 2011 Sie samo zrobiło. Nie mam zielonego pojęcia, jak do tego doszło. ;( Nic wcześniej nie hałasowało, czy stukało czy cokolwiek. Poprostu jechałem i zaczęło napier..., że głowa mała. Później to już holowanie i inne przygody.
nawer88 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Witam Planuje podmienić goły słupek z silnika AFN. Mój stary silnik to AVG. Nie będzie problemu z osprzętem? ECU? Gdzięś wyczytałem że różnią się wtyczki od elektroniki.
Kowi87 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Witam Planuje podmienić goły słupek z silnika AFN. Mój stary silnik to AVG. Nie będzie problemu z osprzętem? ECU? Gdzięś wyczytałem że różnią się wtyczki od elektroniki. szukaj czegos z 99r, były na przemian AFN i AVG, w starszych mogą róznic sie wtyczki ot taki psikus, mapsensor jest w kompie w starszych AFN
nawer88 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Właśnie ciężko znaleźć AVG za dobre pieniądze, a AFN nie brakuje.
Kowi87 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Ale AFN 99r to to samo dosłownie w czesciach osprzetu
rookie Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 A jaki przebieg zepsutego silnika?
nawer88 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Przebieg to 217 tyś. Ale urwał mi się zawór, rozwalił głowice i uszkodził jeden tłok. Generalnie to przed awarią silnik chodził świetnie
danielom Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Mi tez ulecial zawor przy 250 tys realnych, tez glowica rozbita i tlok pekl ale dol sie ostal w calosci.
nawer88 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 I co zrobiłeś? Wymieniłeś głowice + ten 1 tłok?
danielom Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Dokładnie, remont głowicy innej bo z mojej wiele nie zostalo na tym garze co uleciał zawor. naszczescie trzonek zaworu wypadl kanalem ssacym i przykleil sie w kolektorze stad tylko leb zaworu wbity mialem w tłok. stalo sie to 400km po zmianie uszczelki pod glowica
nawer88 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Ile taka przyjemność bez robocizny Cie kosztowała? Jak wymieniałeś ten 1 tłok to dawałeś nowe pierścienie?
danielom Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Głowica i tłok od kolegi z forum jakies 300zł ale wtopiłem troche z glowica bo okazalo sie że ma nadpekniety jeden mostek no i wy**bane gniazdo pod srube trzymajaca wtrysk. uszczelka, docieranie itd. Pierscienie zostaly z tego tloka kupionego bo przy pomiarze szczelinomierzem zuzycie było niewielkie.
nawer88 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Hm...koszta wydaje mi się że nie będą wcale mniejsze jak zakup jakiegoś gołego słupka z głowicą z demontażu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się