Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zamiana AFN na AVG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. :hi:

W mojej niuni padł silnik (A4 Avant 1997rok AFN). Naprawa nieopłacalna. :wallbash:

Kolega z forum zaproponował mi goły silnik AVG. Podobno wszystko pasi.

Czy cały osprzęt z mojego AFN będzie pasował, czy mam się liczyć z jakimiś trudnościami przy przekładce?

Proszę o poradę.

Pzdr.

Opublikowano

Witam. :hi:

W mojej niuni padł silnik (A4 Avant 1997rok AFN). Naprawa nieopłacalna. :wallbash:

Kolega z forum zaproponował mi goły silnik AVG. Podobno wszystko pasi.

Czy cały osprzęt z mojego AFN będzie pasował, czy mam się liczyć z jakimiś trudnościami przy przekładce?

Proszę o poradę.

Pzdr.

bedzie pasować
Opublikowano

Dzięki. :notworthy:

Opublikowano

Witam

A co sie stało z twoim ze naprawa nie opłacalna.

Pozdrawiam

Opublikowano

Wał korbowy i panewkę obróciło.

Opublikowano

A jak to zrobiłes?

Opublikowano

AFN i AVG to bliźniacze jednostki, więc silni wymienisz P&P

Opublikowano

Sie samo zrobiło. Nie mam zielonego pojęcia, jak do tego doszło. ;(

Nic wcześniej nie hałasowało, czy stukało czy cokolwiek.

Poprostu jechałem i zaczęło napier..., że głowa mała. :shocked:

Później to już holowanie i inne przygody.

Opublikowano

Witam

Planuje podmienić goły słupek z silnika AFN. Mój stary silnik to AVG.

Nie będzie problemu z osprzętem? ECU?

Gdzięś wyczytałem że różnią się wtyczki od elektroniki.

Opublikowano

Witam

Planuje podmienić goły słupek z silnika AFN. Mój stary silnik to AVG.

Nie będzie problemu z osprzętem? ECU?

Gdzięś wyczytałem że różnią się wtyczki od elektroniki.

szukaj czegos z 99r, były na przemian AFN i AVG, w starszych mogą róznic sie wtyczki ot taki psikus, mapsensor jest w kompie w starszych AFN

Opublikowano

Ale AFN 99r to to samo dosłownie w czesciach osprzetu

Opublikowano

A jaki przebieg zepsutego silnika?

Opublikowano

Przebieg to 217 tyś.

Ale urwał mi się zawór, rozwalił głowice i uszkodził jeden tłok.

Generalnie to przed awarią silnik chodził świetnie

Opublikowano

Mi tez ulecial zawor przy 250 tys realnych, tez glowica rozbita i tlok pekl ale dol sie ostal w calosci.

Opublikowano

Dokładnie, remont głowicy innej bo z mojej wiele nie zostalo na tym garze co uleciał zawor. naszczescie trzonek zaworu wypadl kanalem ssacym i przykleil sie w kolektorze stad tylko leb zaworu wbity mialem w tłok. stalo sie to 400km po zmianie uszczelki pod glowica :wallbash:

Opublikowano

Głowica i tłok od kolegi z forum jakies 300zł ale wtopiłem troche z glowica bo okazalo sie że ma nadpekniety jeden mostek no i wy**bane gniazdo pod srube trzymajaca wtrysk.

uszczelka, docieranie itd.

Pierscienie zostaly z tego tloka kupionego bo przy pomiarze szczelinomierzem zuzycie było niewielkie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...