Bieniek Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Moje obudwa IC puszczaja.W zeszlym rok jeden mi calkiem wystrzelil.WIdze,ze obydwa nie sa do konca szczelne. Jak juz zmieniac to czemu nie zamontowac by fimca.Nie chodzi mi o przyrosty mocy tylko o ekonomike tego wykonania.Zalozenie centralnego z b8,wyjdzie mnie taniej niz kupno 2 nowych ickow.Mial ktos?Widzial ktos?
pawelwor Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Było już, że nie da rady tego IC upchnąć do B6. Z silnika 2.0 ma 64mm z 3.0 ma aż 80mm grubości.
Bieniek Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Opublikowano 31 Lipca 2011 Kolega zaklada do b7 3.0. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
daniels Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 silnika 2.0 ma 64mm i taki mam do oddania nówka
MikeWawa Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Ruszyło sie cos w temacie ? Czy cos takiego podejdzie do BAU ? http://www.fmic.pl/product.php?id_product=88
Stichy Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 A taki może byś dal rade zmieścić - mogę go odsprzedac lub zamienić sie na ten od kolegi Daniels-a Wymiary rdzenia - 550 x 230x 50 Icek z mercedesa ML
wrclaguna Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Było już, że nie da rady tego IC upchnąć do B6. Z silnika 2.0 ma 64mm z 3.0 ma aż 80mm grubości. ....zmiescic sie zmiesci tylko bedzie wystawal w kratkach halogenow , temat do odpuszczenia bo jest za dlugi
Flyer Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Ciezko w B6 zmiescic nie customowy cooler... Tak czy siak trzeba kombinowac z orurowaniem, boczkami zeby nie wyszlo jakies druciarstwo z wystajacymi rurami, czy boczkami. Problematyczne sa tez kostki od klimy na dole chlodnicy (po bokach).
AndyN Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Najważniejsze pytanie: I po jaki **** FMIC do tego kondona*? * v6 2,5 tdi
Bieniek Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Przeczytaj sobie w pierwszym poscie :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Bieniek, moim zdaniem nie znajdziesz coolera, ktorego boczki idealnie dopasujesz, bedziesz mial prawdopodobnie problem zeby to upchnac. Bez ciecia belki tez sie nie obejdzie, wiec zastanow sie czy w ogole warto... Kup uzywane IC. Moje AKE nie mialo z tym problemu przez 270000km, jeszcze jednego icka mam gdzies w garazu
AndyN Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Przeczytaj sobie w pierwszym poscie :gwizdanie: Za ile można kupić dwie używki? Ile będzie kosztować kombinowanie z FMICem? Bo świadomość, że V6 2.5 tdi podatny na tuning nie jest wszyscy chyba mają?
Flyer Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Bo świadomość, że V6 2.5 tdi podatny na tuning nie jest wszyscy chyba mają? mysle, ze 98% forum to wie, a Bieniek nie zalozyl tego tematu dlatego, ze chce zrobic 250PS.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się