Fazii Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 do wczoraj na wyświetlaczu pokazywał mi się napis "SERVICE IN 5900 km" Teraz zamiast tego jest napis "SERVICE!" próbowałem już każdej metody opisanej w internecie kasującej inspekcje olejową za pomocą przycisków przy zegarze i niestety żadna mi nie działa. Zegary mam takie jak na zdjęciu : Czy jest może ktoś w stanie mi pomóc? A4 1.9 tdi (AVG) 1999r. FL ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dopiero kombinacja pokazana na filmiku skasowała inspekcje serwisową
ciahciah Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 [instruments-17]/[Adaptation-10] kanał 02 i zapisujesz wartość 0 która kasuje wszystkie wskazania, a jak to nie działa spróbuj [instruments-17]/[Adaptation-10] i w opisanych kanałach zapisujesz 255 05 255 06 255 07 255 08 255 ja tak robię no ale mam z 97r licznik, różni się od twojego no ale spróbować nie zaszkodzi
goldi Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 spróbuj jeszcze polski vag 4.9 i jeszcze VAG (lub VCSD) > Select > 17 Instruments > Adaptation - 10 > channel (wybierz 2) > Read (wybierz) > 0 (wpisz "zero" jeśli występuje 1) > Test > Save Zapoznaj się również z: kanałami (channel): 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48 tzn. co one znaczą i ewentualnie przestaw pod swoje ustawienia (np. 15000/30000/12 miesięcy czyli insp.1/insp.2/co ile wymiana oleju - mówi też o tym jaki olej zastosowano w zasadzie)
aju Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 do wczoraj na wyświetlaczu pokazywał mi się napis "SERVICE IN 5900 km" Teraz zamiast tego jest napis "SERVICE!" próbowałem już każdej metody opisanej w internecie kasującej inspekcje olejową za pomocą przycisków przy zegarze i niestety żadna mi nie działa. Zegary mam takie jak na zdjęciu : http://img853.imageshack.us/img853/8890/20110324402v.jpg Czy jest może ktoś w stanie mi pomóc? A4 1.9 tdi (AFN) 1999r. FL ja mam to samo w swoim AJM, nie mogę swoim kabelkiem zlikwidować SERVICE, zawsze jeżdżę do znajomego który ma jakiegoś tam KTSa czy coś. Więc jestem ciekaw czy chodzi o zegary, kabel a może jest jeszcze jakiś sposób
Fazii Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 spróbuj jeszcze polski vag 4.9 i jeszcze VAG (lub VCSD) > Select > 17 Instruments > Adaptation - 10 > channel (wybierz 2) > Read (wybierz) > 0 (wpisz "zero" jeśli występuje 1) > Test > Save Zapoznaj się również z: kanałami (channel): 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48 tzn. co one znaczą i ewentualnie przestaw pod swoje ustawienia (np. 15000/30000/12 miesięcy czyli insp.1/insp.2/co ile wymiana oleju - mówi też o tym jaki olej zastosowano w zasadzie) Problem w tym ze nie mam kabla żeby się podpiąć pod komputer Wiem że idzie "SERVICE!" usunąć za pomocą przycisków na zegarach, tylko nie wiem jak bo żaden sposób opisany w internecie jakoś u mnie nie działa i nie wiem czy to czasem nie wina zegarów jakie posiadam. Kumpel w swojej A4 ma takie : http://xarchiwum.pl/licznik-audi-a6-2-5-tdi-97-2001-duzy-fis-i1730882095.html i bez problemu dało rade wykasować inspekcje za pomocą przycisków zegarów.
benoos Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 jak włączysz zapłon przy wciśniętym przycisku kasowania to co się pojawia? przycisk od zegarka masz obracany czy pociągany? pamiętam, że w jakimś aucie musiałem przekręcić w prawo, a nie w lewo-jak mówiła instrukcja
ciahciah Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 w A4 B6 żeby móc kasować przyciskami najpierw musisz to ustawić kablem(not long life), czy w B5 99r tak jest nie wiem, mówiąc krótko bez kabla nic nie zrobisz, ani nie skasujesz inspekcji ani nie ustawisz kasowania inspekcji przyciskami zdjęcie które wkleiłeś poniżej to inny licznik niż twój i tyle w temacie
Fazii Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 jak włączysz zapłon przy wciśniętym przycisku kasowania to co się pojawia? przycisk od zegarka masz obracany czy pociągany? pamiętam, że w jakimś aucie musiałem przekręcić w prawo, a nie w lewo-jak mówiła instrukcja Jak włączę zapłon to pojawia się napis SERVICE! a po chwili OK (bez wciśniętego przycisku jest tak samo). Przycisk od zegarka można obracać i pociągać.
benoos Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autodata rzeczywiście mówi, że wykasować ręcznie można tylko ze stałym okresem serwisowym (nie LL), ale znam też teorię, że ręczne kasowanie inspekcji powoduje automatyczne przestawienie licznika na stałe okresy serwisowe. Próbowałeś tak jak mówiłem? wciśnij i trzymaj kasowanie, włącz zapłon, puść kasowanie i pokrętłem od zegarka daj w prawo i chwilę przytrzymaj Jeśli tak też nie zadziała, a wszystkie inne robiłeś poprawnie, to zostaje tylko VAG, jak jeździsz przez Jarocin to wleć do mnie, zrobimy
Fazii Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autodata rzeczywiście mówi, że wykasować ręcznie można tylko ze stałym okresem serwisowym (nie LL), ale znam też teorię, że ręczne kasowanie inspekcji powoduje automatyczne przestawienie licznika na stałe okresy serwisowe. Próbowałeś tak jak mówiłem? wciśnij i trzymaj kasowanie, włącz zapłon, puść kasowanie i pokrętłem od zegarka daj w prawo i chwilę przytrzymaj Jeśli tak też nie zadziała, a wszystkie inne robiłeś poprawnie, to zostaje tylko VAG, jak jeździsz przez Jarocin to wleć do mnie, zrobimy Też nie "prądzi" :/ w przyszłym tygodniu będę miał kabel więc spróbuje VAG-iem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się