Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę, coś się dzieje - włącza się tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie ma prawa spadac.

jestem 2gi miesiac po wymianie termostatu i trzyma 90,9 C nawet gdy bylo ponizej 0C gdy mialem dobrze nagrzany silnik i właczone ogrzewanie stało 90,9C.

jezeli spada znaczy termostat puszcza.

Nie wiem, może i masz rację, ale słyszałem od kilku osób mających AVF, że mają tak samo.

Oczywiście nie spada ona w ciągu 2 minut, ale trzeba odczekać jakieś 10 minut.

Opublikowano

ostatnio mam taka manie... sprawdzania dawek. pisalem o tym kiedys. gdy wracam do domku, podpinam sie VAG-eim.ale zanim wejde po kompa, go wystartuje poogldam wszystkie grupy statyczne to mija nieraz i 30 min i trzyma 90,9C.

a co wiecej gdy wlaczylem grzanie na maxa. temp spadla do 89C, gdy ogrzewanie wylaczylem wrocila po kilku minutach do 90,9C

gdy olej ma juz zlapana temperature 90C, sprawny termostat powinien utrzymywac temp chlodzenia 90C.

Opublikowano

To w takim razie może i czas na wymianę :naughty:

Opublikowano

Termostat może i do wymiany, silnik nagrzany był tylko do zrobienia loga BS 011 ( może nawet na ten log nie trzeba było go grzać).

Dosłownie zrobiłem kilka kilometrów z wyłączoną klimą aby na desce było 90, trwało to jakieś góra 10 min.

Najważniejsze żeby turbo nie było do wymiany bo moje plany na wiosne to pokrzyżuje (alu + oponki), no oponki i tak bede musiał kupić.

[br]Dopisany: 09 Luty 2008, 17:46 _________________________________________________Powajchowałem trosze sztangą co by kierownice rozruszać, prosze o komentarz czy się coś poprawiło od poprzedniego logu BS 011.

I jeszcze jedno pytanko czy jak sztanga pracuje góra dół to znaczy że N75 jest sprawny? Czy jego działanie jest w czasie jazdy płynnie regulowane i tu może być problem przeładowania turbo?

0,35 1134 OFF 1008 99,6

0,75 1155 OFF 996 99,6

1,15 1176 OFF 984 99,6

1,55 1197 OFF 984 99,6

1,95 1218 OFF 984 99,6

2,35 1239 OFF 984 99,6

2,75 1260 OFF 984 99,6

3,15 1260 OFF 984 99,6

3,55 1302 OFF 984 99,6

3,95 1302 OFF 984 99,6

4,35 1323 OFF 984 99,6

4,75 1365 OFF 984 99,6

5,15 1386 OFF 984 99,6

5,55 1407 OFF 984 99,6

5,95 1407 OFF 984 99,6

6,35 1407 OFF 984 99,6

6,75 1407 OFF 984 99,6

7,15 1407 OFF 984 99,6

7,55 1407 OFF 984 99,6

7,95 1407 OFF 984 99,6

8,35 1407 OFF 984 99,6

8,75 1407 OFF 984 99,6

9,15 1407 OFF 984 99,6

9,55 1407 OFF 984 99,6

9,95 1407 ON 984 99,6

10,35 1386 ON 996 0

10,75 1386 ON 1044 0

11,15 1386 ON 1080 0

11,55 1386 ON 1104 0

11,95 1407 ON 1128 0

12,35 1407 ON 1140 0

12,75 1407 ON 1140 0

13,15 1407 ON 1152 0

13,55 1407 ON 1152 0

13,95 1407 ON 1152 0

14,35 1407 ON 1152 0

14,75 1407 ON 1152 0

15,15 1407 ON 1152 0

15,55 1407 ON 1152 0

15,95 1407 ON 1152 0

16,35 1407 ON 1152 0

16,75 1407 ON 1152 0

17,15 1407 ON 1152 0

17,55 1407 ON 1152 0

17,95 1407 ON 1152 0

18,35 1407 ON 1152 0

18,75 1407 ON 1152 0

19,15 1407 ON 1152 0

19,55 1407 ON 1152 0

19,95 1407 ON 1152 0

20,35 1407 OFF 1152 0

20,75 1428 OFF 1104 99,6

21,15 1407 OFF 1044 99,6

21,55 1407 OFF 1008 99,6

21,95 1407 OFF 996 99,6

22,35 1407 OFF 996 99,6

22,75 1407 OFF 996 99,6

23,14 1407 OFF 984 99,6

23,54 1407 OFF 996 99,6

23,94 1407 OFF 984 99,6

24,34 1407 OFF 984 99,6

24,74 1407 OFF 984 99,6

25,14 1407 OFF 984 99,6

25,54 1407 OFF 984 99,6

25,94 1407 OFF 984 99,6

26,34 1407 OFF 984 99,6

26,74 1407 OFF 984 99,6

27,14 1407 OFF 984 99,6

27,54 1407 OFF 984 99,6

27,94 1407 OFF 984 99,6

28,34 1407 OFF 984 99,6

28,74 1407 OFF 984 99,6

29,14 1407 OFF 984 99,6

29,54 1407 OFF 984 99,6

29,94 1407 OFF 984 99,6

30,34 1407 OFF 984 99,6

30,74 1407 ON 984 99,6

31,14 1386 ON 996 0

31,54 1386 ON 1056 0

31,94 1386 ON 1092 0

32,34 1386 ON 1116 0

32,74 1386 ON 1140 0

33,14 1407 ON 1140 0

33,54 1407 ON 1152 0

33,94 1407 ON 1164 0

34,34 1407 ON 1164 0

34,74 1407 ON 1164 0

35,14 1407 ON 1164 0

35,54 1407 ON 1164 0

35,94 1407 ON 1164 0

36,34 1407 ON 1164 0

36,74 1407 ON 1164 0

37,14 1407 ON 1164 0

37,54 1407 ON 1164 0

37,94 1407 ON 1164 0

38,34 1407 ON 1164 0

38,74 1407 ON 1164 0

39,14 1407 ON 1164 0

39,54 1386 ON 1164 0

39,94 1407 ON 1176 0

40,34 1407 ON 1164 0

40,74 1407 ON 1164 0

41,14 1407 OFF 1164 0

41,54 1428 OFF 1104 99,6

41,94 1428 OFF 1044 99,6

42,34 1407 OFF 1020 99,6

42,74 1407 OFF 996 99,6

43,14 1407 OFF 996 99,6

43,54 1407 OFF 996 99,6

43,94 1407 OFF 984 99,6

44,34 1407 OFF 984 99,6

44,74 1407 OFF 984 99,6

45,14 1386 OFF 984 99,6

45,54 1407 OFF 984 99,6

45,94 1407 OFF 984 99,6

Opublikowano

przycina się :confused4:

Opublikowano

weź browara w drugą rękę jak będziesz ruszał sztangą, słyszałem że wtedy kierownice lepiej zaczynają działać :D

Opublikowano

czy przewody podcisnieniowe od zaworka [LDR/AGR] zostay sprawdzone

[wysterowanie zaworu EGR w 003 BS nie jest prawidlowe .... ]

Opublikowano

Uszczelki do EGR zamówione, jak beda biore sie za czyszczenie[br]Dopisany: 13 Luty 2008, 12:30 _________________________________________________Prośba o analize logów po czyszczeniu turbawki

L1.jpg

L2.jpg

L3.jpg

Opublikowano

troche laga maja kierownice :embarrassed:

Opublikowano

Autko nie wchodzi w tryb awaryjny jak to było przed czyszczeniem.

To co mam zrobić żeby było dobrze?

Czy N75 do wymiany?

Opublikowano

minimalnie ospala jest ta turbinka [szukanie dziury w doopie] ... moze podczas czyszczenia ruszyli sztange .... [ale ja bym sie tym nie przejmowal ]

podmiana N75 miom zdaniem nic nie zmieni .... [ale mozesz spróbowac]

dla mnie jest git i powinienes sie cieszyc .... :naughty:

Opublikowano

:notworthy: w końcu.

Czyli lać i jeździć :)

masz katalizator ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...