Ksiadz Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 A ten stary felunek to miałeś 16 czy 17 '' ? Mam nadal, jest to 17" jeszcze nie zmienilem bo musze pierw wyklepac strone i zrobic by wlazla mi 19"
Schmolke Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 17 - ok. A orientujesz się może jakie ma on oznaczenie w katalogu?
Ksiadz Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 17 - ok.A orientujesz się może jakie ma on oznaczenie w katalogu? Heh, bladego pojęcia nie mam, sorry.
seves Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 no dopiero teraz taki ciekawy wątek znalazłem fajne auto... zaebiste mody i konkretne plany ja bym osobiście dokładki w kolor malował tym bardzie do zderzaka s4 - ślicznie będzie ten dół czxarny wyglądał - a listwy drzwiowe s4 zobaczysz czy lepiej z lakierem czy bez ja bym malnął all;) skrzynię zmieniałeś tylko dlatego że chciałeś ciszej czy coś się działo z poprzednią bo ja tam dużej różnicy nie widzę/nie słyszę w avj miałem 5biegową i max ok.245 teraz w bex 255 i różnica +/- ok.500obr a tego raczej nie da się usłyszeć powiedz mi jaki program masz teraz? bo pisałeś coś o zmianie ale nie doczytałem efektów? no i jak kata i gdzie wywaliłeś? dużo z tym roboty? błędy w kompie check engine itp? sam chcę się za to wziąść ale to nie podobno wstawienie kat rurki bo dochodzi zmiana programu/wyłączenie sondy ? i jeszcze jedno pytanko... zauważyłes jakieś różnice w elektronice i częściach mechanicznych pomiędzy USA a europejską wersją? ktoś kiedyś zderzaki zmieniał chyba Thom i nawet belki były inne.. a kolega szuka właśnie b6 i zastanawia się nad różnymi opcjami
Ksiadz Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 no dopiero teraz taki ciekawy wątek znalazłem fajne auto... zaebiste mody i konkretne plany ja bym osobiście dokładki w kolor malował tym bardzie do zderzaka s4 - ślicznie będzie ten dół czxarny wyglądał - a listwy drzwiowe s4 zobaczysz czy lepiej z lakierem czy bez ja bym malnął all;) skrzynię zmieniałeś tylko dlatego że chciałeś ciszej czy coś się działo z poprzednią bo ja tam dużej różnicy nie widzę/nie słyszę w avj miałem 5biegową i max ok.245 teraz w bex 255 i różnica +/- ok.500obr a tego raczej nie da się usłyszeć powiedz mi jaki program masz teraz? bo pisałeś coś o zmianie ale nie doczytałem efektów? no i jak kata i gdzie wywaliłeś? dużo z tym roboty? błędy w kompie check engine itp? sam chcę się za to wziąść ale to nie podobno wstawienie kat rurki bo dochodzi zmiana programu/wyłączenie sondy ? i jeszcze jedno pytanko... zauważyłes jakieś różnice w elektronice i częściach mechanicznych pomiędzy USA a europejską wersją? ktoś kiedyś zderzaki zmieniał chyba Thom i nawet belki były inne.. a kolega szuka właśnie b6 i zastanawia się nad różnymi opcjami Heh, dzięki wielkie. Chyba jednak się skuszę na malowanie tych dokładek w kolor, bo naprawdę git to wygląda (choć to pewnie kwestia gustu). Myślałem nad zderzakiem S4 przód, skoro tył będę miał, ale ten jakoś mi się nie podoba, mało agresywny jak dla mnie. To ten z Sline, mam na myśli dolną dokładkę już lepiej się prezentuje. Co do skrzyni, zmieniłem bo takie miałem kaprys. Chciałem szósty bieg na trasę. Jak dla mnie bomba i warto, bo obroty spadają znacznie, a i przez to spalanie. I oczywiście nie wyje, to moje zdanie. Program robiłem, ale nie mam wykresu, więc ciężko powiedzieć. Wybieram się już na hamownie od roku, ale zawsze coś... Kata wyrąbałem sam ze znajomkiem, rurka przelotowa, nawiercana i wstawiony kawałek nagwintowanego "koła" do wkręcenia sondy. Co jakiś czas pewnie wyskakuje ENGINE CHECK, ale póki co kasuje Nie robiłem po tym zabiegu, żadnego kolejnego strojenia. I co do różnic w US a EURO. Nie wydaje mi się by była jakaś różnica, prócz tego dziwnego urządzenia do sprawdzania szczelności baku paliwa, który jest pod kołem zapasowym. Pozdrawiam!
seves Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 Dzięki za wyczerpującą odpowiedź co do zderzaków masz absolutną rację.. tył s4 rządzi a przód to kwestia gustu - mi się podoba ale faktycznie jest malo agresywny skrzynia 6 miałem wrażenie że b.mała różnica w spalaniu i hałasie ale skoro mówisz że masz dużo ciszej to na pewno tak jest sprawdziłem stare fotki i w avj przy 230 na 5biegu było 6100obr. a w bex przy 230 na 6 mam 5900 (225 na 5 6600) ale fakt że 6biegowa ma podobno dużo lepsze sprzegło a tym samym lepiej zniesie modyfikacje też sie wybieram na hamownię i nie umiem dojechać nad katem myślę ale właśnie żeby nie mieć czeka to pewnie zrobie to kiedyś kiedyś kiedys przy programie a sam program mało mi da więc pewnie jeśli się za to zabiorę to razem z turbawką a to juz wydatek i tak to sobie odkładam i odkładam kurde tak patrzę i świetnie Ci sie ta furka prezentuje a jak będzie prezentować.. już widzę ten zderzak tył z eSy
Ksiadz Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 No kurcze, co do obrotów to dokładnie nie pamiętam jak moja się zachowuje, ale wydaje mi się że są niższe niż jak Ty piszesz u siebie. Sprawdzę przy okazji, ale przy niższych prędkościach (160 km/h) to na bank są różnice pomiędzy 5 biegów a 6. Ja miałem sam program. Auto rwie teraz jak tylko wskoczy mu 2700 i to najbardziej na drugim i trzecim biegu. Wcześniej miało takiego muła, że szkoda gadać, ja mu w pedał a on myśli, myśli, myśli... Więc i na ori warto. Też myślę nad zmianą turba i FMIC. Nie chcę kupować podróby z Chin, bo tego jest pełno na eaby, więc może od TT, K04. To bez problemu podejdzie, a po programie efekt będzie
seves Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 :kox::kox::kox: co Ty miałeś LEGNUM ? nosz kurw moje marzenie sprzed kilku lat
Ksiadz Opublikowano 7 Marca 2012 Autor Opublikowano 7 Marca 2012 :kox::kox::kox: co Ty miałeśLEGNUM ? nosz kurw moje marzenie sprzed kilku lat No tak jakoś. Pierw zwykłego Galanta 2.5 V6, fura niezła. A ostatnio, przed Audiczką trafił się nie Legnum (bo to kombi w Galancie) a Galant 2.5 V6 VR4 Ralliart. To dopiero zapier... Hehe.
Reggi Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 No niestety.. niektóre auta na wyspach są dużo ciekawsze niż u nas
seves Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 :kox::kox::kox: co Ty miałeśLEGNUM ? nosz kurw moje marzenie sprzed kilku lat No tak jakoś. Pierw zwykłego Galanta 2.5 V6, fura niezła. A ostatnio, przed Audiczką trafił się nie Legnum (bo to kombi w Galancie) a Galant 2.5 V6 VR4 Ralliart. To dopiero zapier... Hehe. wiem wiem ale napisałeś VR4 i jakoś od razu z legnum skojarzyłem.. ogień z d_py idzie podobno lata prawie jak EVO no.. prawie ---------- Post added at 09:42 ---------- Previous post was at 09:36 ---------- No niestety.. niektóre auta na wyspach są dużo ciekawsze niż u nas w UK mam siostrę i u nich wszystkie auta są dużo ciekawsze przynajmniej tam gdzie do tej pory byłem.. 90% aut to wypasione wersje a u nas w PL z kolei 75%to zwykłe wersje w UK znaleźć a4b7 ze zwyklymi zderzakami na 1ba to cud (prawie wszystkie to s-line zewnętrzy) a w DE większość zwykłych zderzaków lata dla mnie w porównaniu nawet w niemczech jest mniej wypasionych fur niż w uk na ulicach PS moja furka to angol przerobiony - sam sprowadziłem
Ksiadz Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 Nie będę ukrywał, że można znaleźć coś ciekawego częściej niż w Polsce, ale i klamotów też sporo. VR4 6 sekund do 100 (sprawdzone ;-P), więc na taką masę auta, skrzynia automat to chyba nie tak źle, do tego seria. Ale nie wspomnę o spalaniu, hehe, wir w baku.
seves Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 tak z ciekawości jakie było spalanie? w 15mieścił się? no ja UK znam tylko z trasy london-southampton i okolice i gratów bardzo bardzo mało, ale pewnie gdzieś na przedmieściach będzie tego sporo
Ksiadz Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 W 15 l na 100 km? Hahaha. Napewno nie moim stylem jazdy. Moze jak spokojnie, na trasie czy po miescie sie kulac...ale w takim aucie sie nie dalo, tak sie wkreca, ehhh ---------- Post added at 09:57 ---------- Previous post was at 09:39 ---------- A co do fajnych modeli, to kolega tu kupił jedną Audi, 2005 rok, 2.0 T, sedan, miała wszystko, bixenon, sline no chyba wsio. Kupił ją uszkodzoną za małe pieniądze, bo sie jarała jakos z przodu. Próbowali wssystkiego by ją uruchomić, bo nie chciała odpalać, zanim wystawili na sprzedaż. Kolega kupił, nawet kompa nowego z polski załatwilim. Ale dalej nic. I tak w sumie tydzień postała, kiedy znalazła się przyczyna. Jeden kabalek pod maską się nadtopił i robił zwarcie i nie odpalało auto, hehe. Później było na sprzedaż ale ludzie tutaj chcieliby za darmo, a jak pisałem wczśniej, autko naprawdę było koks, ale to trzeba mniej więcej mieć pojęcie o Audi by wiedzieć. Koniec końców pojechało do Polski, za 30 tysięcy złoty, to jak za darmo taka fura. Będę później na chacie to poszukam i wkleję foty.
Ksiadz Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 Nieee... Avant był wcześniej, ale nie taki wypasiony. Ale też pod Wrocław pojechał na przekładke.
?uki1984 Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 wal dokładki w kolor i same lusterka na czarno i będzie miodzio:thumbup1:
Ksiadz Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 Panowie, szukam całych lamp ale BIXENONA do mojej audi... najlepiej z czarnym środkiem. Czy sporo problemu z zamontowaniem tego do B6? Nie wiem czy moje przetwornice będą ok, czy trza coś nowego? Co polecacie? Z góry dziękuję.
marcin_o23 Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 wszystkie bixy mają ciemne środki, z zamontowaniem nie ma większego problemu, jedynie co to jest tam bardzo ciasno żeby je upchać i prawa strona instalacja trochę krótka, u mnie się dao delkiatnie naciągnąć, jeśli chodzi o przetwornice to u mnie np były takie same jak w xenonie któy miałem do tej pory
Ksiadz Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Opublikowano 16 Marca 2012 Hej! Dzięks. A gdzie kupowaleś? Nowa kompletnie? Znalazłem na alle coś takiego, http://allegro.pl/audi-a4-2001-2004-bi-xenon-kompletny-prawy-i2156146059.html Nie chce kupić byle "G", dlatego pytam. A najlepiej była lampa USA. Chyba że można jeszcze coś innego lepszego zanabyć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się