Pecio81 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Witam Mam problem z Gazem. Zaczął się gdy było mało benzyny, licznik pokazywał mi kontrolkę z dystrybutorem paliwa żebym zatankował że starczy mi na przejechanie max 40 km po czym gwałtownie poziom paliwa zaczął spadać do zera również wskazówka od paliwa co mnie bardzo zastanowiło? w tym czasie jadąc na gazie ( lub benzynie - sam do końca nie wiem) czułem wibracje pod pedałem gazu jak mu przyciskałem to się dusił przerywał szarpał wpadał w wibracje itp. byłem zaniepokojony że pomimo iż jadę na Gazie poziom paliwa mi spada to tak jakby jadąc na gazie pobierał również paliwo skoro wszystko spadło do zera oczywiście komfort jazdy był kiepski cały czas wibracje silnika. Po jakimś czasie jak już wskazówka paliwa doszła do zera zapaliła się żółta kontrolka MIL. Raz świeciła się ciągle a raz migała na przemian nie wiem od czego to zależało na pewno nic dobrego.Postanowiłem się dotankować BENZYNĄ ale całą jazdę wykonywałem na włączonym trybie że jadę na gazie mając z tyłu głowy ze może również pobiera benzynę i skoro się benzyna skończyła to mi tak przerywa. Następnie mój stan umysłu w wielkim zaskoczeniu wpadł na pomysł że może zupełnie wyłączę GAZ i jechać na benzynie. No i ku mojemu zdziwieniu auto jechało płynnie tak jak trzeba. Lecz niestety kontrolka MIL dalej migała lub świeciła się. Rozumiem że jest to jakiś problem z GAZEM. Czy ktoś z Was miał już taki problem, lub może wie jak go rozwiązać? Samochód zagazwoałem w Listopadzie 2010. Facet który mi zakładał był okrzyknięty za fachowca 16 lat w branży i widać że się zna ale do mojego Auta być może się nie przyłożył, generalnie bardzo trudny kontakt z nim. Czy jest szansa zrobienia to własnymi siłami, bo nie wiem czy przysługuje mi jeszcze gwarancja na ten gaz oczywiście zadzwonię do niego. Ale czy waszym zdaniem to jakaś poważna usterka?
grzemo Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Gazownik musi ci założyć emulator benzyny lub musisz jeździć ze zbiornikiem zatankowanym minimum do połowy.
Pecio81 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Hej @grzemo, dzięki za radę oczywiście napomnę gazownikowi o tej opcji być może to pomoże. Byłem u mechanika i skasował mi błąd MIL który mówił że są problemy ze spadkiem mocy silnika czy jakoś tak....błąd jest skasowany natomiast problem pozostał. Zauważyłem jedną rzecz jak odpalam samochód to odpala się a za dosłownie 5 sekund gaśnie potem mi zrzęzi jak go odpalam ponownie po jakimś czasie ledwo zaskoczy no i ja go wtedy gazuję na wysokie obroty tak do 3 tyś silnik się nabiera temperatury do powyżej 50 stopni wtedy załącza się GAZ a następnie powoli ujmuję pedał gazu i chodzi normalnie. Oczywiście na benzynie paliwa mam powyżej czerwonej kreski. Świece przeczyściłem choć wypadałoby je już wymienić ale i tak to nic nie pomogło, cewki wyglądają na dobre, chyba że ktoś wie jak wygląda spalona cewka?. Gazownik ma urlop i jestem w głębokiej d....więc musze sobie sam radzić. Oczywiście jeśli ktoś ma jakieś pomysły to zapraszam do dyskusji.
Horas91 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Świece wymieniłeś? Bo w końcu nie wiem, z twojego opisu ciężko to rozgryź. Jeśli chodzi o ubywanie benzyny po zapaleniu rezerwy to temat był już kilka razy wałkowany
Mario Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Witam Mam problem z Gazem. Zaczął się gdy było mało benzyny, licznik pokazywał mi kontrolkę z dystrybutorem paliwa żebym zatankował że starczy mi na przejechanie max 40 km po czym gwałtownie poziom paliwa zaczął spadać do zera również wskazówka od paliwa co mnie bardzo zastanowiło? w tym czasie jadąc na gazie ( lub benzynie - sam do końca nie wiem) czułem wibracje pod pedałem gazu jak mu przyciskałem to się dusił przerywał szarpał wpadał w wibracje itp. byłem zaniepokojony że pomimo iż jadę na Gazie poziom paliwa mi spada to tak jakby jadąc na gazie pobierał również paliwo skoro wszystko spadło do zera oczywiście komfort jazdy był kiepski cały czas wibracje silnika. Po jakimś czasie jak już wskazówka paliwa doszła do zera zapaliła się żółta kontrolka MIL. Raz świeciła się ciągle a raz migała na przemian nie wiem od czego to zależało na pewno nic dobrego.Postanowiłem się dotankować BENZYNĄ ale całą jazdę wykonywałem na włączonym trybie że jadę na gazie mając z tyłu głowy ze może również pobiera benzynę i skoro się benzyna skończyła to mi tak przerywa. Następnie mój stan umysłu w wielkim zaskoczeniu wpadł na pomysł że może zupełnie wyłączę GAZ i jechać na benzynie. No i ku mojemu zdziwieniu auto jechało płynnie tak jak trzeba. Lecz niestety kontrolka MIL dalej migała lub świeciła się. Rozumiem że jest to jakiś problem z GAZEM. Czy ktoś z Was miał już taki problem, lub może wie jak go rozwiązać? Samochód zagazwoałem w Listopadzie 2010. Facet który mi zakładał był okrzyknięty za fachowca 16 lat w branży i widać że się zna ale do mojego Auta być może się nie przyłożył, generalnie bardzo trudny kontakt z nim. Czy jest szansa zrobienia to własnymi siłami, bo nie wiem czy przysługuje mi jeszcze gwarancja na ten gaz oczywiście zadzwonię do niego. Ale czy waszym zdaniem to jakaś poważna usterka? Niestety bez VAGa się nie obejdzie. Trzeba odczytać błędy w sterowniku silnika. Prawdopodobnie zaczyna niedomagać któraś cewka lub wtryskiwacz gazowy. Miałem podobne objawy gdy padł mi wtryskiwacz gazowy. Ale mam kabel do KME i po zrobieniu testu wtryskiwaczy okazało się który jest uszkodzony.
Pecio81 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Był u mnie kolega i odczytał Vagiem potem skasował błedy ale problem niestety pozostał na zimnym gaśnie. Kolega mówi że to chyba problem z gazem i sondą lambda. Jeśli ktoś ma pomysły zapraszam do dyskusji. Poniżej odczyt z Vaga VAG-COM Version: Release 409.1-S Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8E0 906 018 B Component: 1.8L R4/5VT G 0004 Coding: 11501 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 35-10 - - - Intermittent 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D1320 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Controller: 8E0 820 043 C Component: A4 Klimaautomat 0508 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Controller: 8E0 907 279 B Component: int. Lastmodul NDL 1412 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Controller: 8E0 959 655 Component: Airbag 8.4E 3001 Coding: 0011602 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Controller: 8E0 953 549 J Component: Lenksáulenmodul 0204 Coding: 00021 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8E0 920 900 F Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D12 Coding: 00832 Shop #: WSC 19411 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 AG Component: Komfortgerát T87 0316 Coding: 06720 Shop #: WSC 00000 7 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Shareware Version. To Decode all DTCs 61-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01562 - Shareware Version. To Decode all DTCs 59-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01331 - Shareware Version. To Decode all DTCs 80-00 - Please Register/Activate 00944 - Shareware Version. To Decode all DTCs 57-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
colak Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Witam Kolego a ja bym sprawdził mapy wtrysku . Wg. mnie gazownia zakłuca ci mapy wtrysku paliwa dlatego ci gasnie na zimnym. proponuje odłacz aku. na noc nastepnie podłącz i jezdzij tylko na paliwie nie przełączaj na gaz jesli bedzie oki to masz mapy rozjechane wtedy do gazownika proponuje jechac tylko dobrego !!! bo nie każdy sie na tym zna )))) pozdrawiam colak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się