przemik Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Howgh !! Rzucam Wam moje logi na pożarcie. Wykonałem je dzis wspolnie z kolegą Spankym. Moj AFN quattro dostał GT1749VA oraz wycięty został katalizator. Logi juz na nowej sprezarce. Samochod czeka na software. Statyczne 001 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53789.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53813.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53796.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53797.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53798.html Statyczne BS 000 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53799.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53800.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53801.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53802.html Dynamiczne 001 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53790.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53791.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53792.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53793.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53794.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53795.html Mozecie znęcać sie nad nimi do woli Pozdrawiam
spanky Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Satyczne 003 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53791.html Dynamiczne 003 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53800.html w statycznych sa dynamiczne, i na odwrot - grupa 003 ... Samochod czeka na software. p.s przeplywomierz w przedziale 3600-3800 to tak z mocnym bolem mierzy wymien ten filtr powietrza
przemik Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Poprawione... dzis wyjątkowo niemrawo dziala rtnet. Zmieni się filtr i Garett wiecej dmuchnie to powietrza chyba starczy.
spanky Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Zmieni się filtr i Garett wiecej dmuchnie to powietrza chyba starczy. starczy ... p.s miales mi przeslac linka ...
Sztomel Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Chyba nikt tych logów nie zechce "pożreć" Przemku bo i w jakim celu skoro doskonale wiadomo Wam obojgu co jest słabym punktem a przynajmniej już dla podglądającego logi w momencie ich zapisu
przemik Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Niby masz racje... ale wiesz co trzy glowy to nie dwie
spanky Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Jak tak tylko mysle sobie ze jednak szkoda ze kolektora nie wyczysciles przy okazji wymiany sprezarki ...
ciahciah Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 obr 840, dawka 1,64V, może w quattro to są idealne wartości, ja w przednionapędowym mam 1,54-1,58V, testowałem różne wartości i u mnie te są najbardziej optymalne kolektor ssący był czyszczony? nagły skok EGR off z 435 na 460 dziwny IC przydało by się wyczyścić, kup nadkole od S4 w aso 105zł albo termostat już puszcza albo możesz mieć płyn bardzo stary, na razie to jest mało ważne no ale zasada jest że wraz ze wzrostem obrotów temp. stoi w miejscu lub idzie minimalnie w górę, w dół nie ma prawa iść wklej logi po czipie, jednego zrób na 4 bo jestem ciekaw wykręcanych czasów
vauxhall95 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 obr 840, dawka 1,64V, może w quattro to są idealne wartości, ja w przednionapędowym mam 1,54-1,58V, testowałem różne wartości i u mnie te są najbardziej optymalne kolektor ssący był czyszczony? nagły skok EGR off z 435 na 460 dziwny IC przydało by się wyczyścić, kup nadkole od S4 w aso 105zł albo termostat już puszcza albo możesz mieć płyn bardzo stary, na razie to jest mało ważne no ale zasada jest że wraz ze wzrostem obrotów temp. stoi w miejscu lub idzie minimalnie w górę, w dół nie ma prawa iść wklej logi po czipie, jednego zrób na 4 bo jestem ciekaw wykręcanych czasów no quattro to napewno ma inne przelozenia
przemik Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 UP Po 4 miesiącach jazdy na wiekszym Garrecie i na sofcie od naszego klubowego kolegi zacząłem łapać notlaufy. W końcu staly się juz nie do zniesienia. Tydzien temu odbyło się wyjecie spręzarki i polozenie jej na stole. Zmienna geometria była kompletnie zawalona sadzą i całkowicie zablokowana. Bynajmniej nie od softu. Mysląc co doprowadzilo do takiego stanu rzeczy wpadłem na takie pomysły: - sprezarka nie zostala dokladnie wyczyszczona poprzednim razem - zle zrobilo wymoczenie jej w ropie przed samym montazem ( mniej prawdopodobne) - byla minimalna nieszczenosc na łaczniku miedzy kolektorem a rurą dolotową Wszystko zostalo sprawdzone i przejrzane, a geometriia ponownie wyczyszczona. Co ciekawe zrobil się tlusty nagar na pierscieniu gdzie pracują kierownice - chlopak, ktory czyscil musiał użyc pilnika zeby to usunąc i to tam własnie najbardziej zacinały się łopatki. Po za tym wszystkie elementy zostaly wypolerowane na lustro. Zdjęcia dla zainteresowanych. Regulacja cisnienia doladowania wrociła do swiata zywych. Ktoś mi się tez pytał czy mam mocny soft, wiec przy okazji bedzie mozna oblukać I teraz logi Doładowanko Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_70736.html Daweczka Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_70740.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_70738.html Powietrze Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_70737.html Dynamiczny kąt wtrysku Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_70739.html Uprzedzając pytania... fura nie była hamowana wiec trudno mi powiedziec jaką deklaruje się mocą, ale mysle ze uda mi sie w wolnej chwili wpasc na Mineralną. Powiem tylko ze ten soft w połaczeniu z quattro radzi sobie z tą budą calkiem niezle. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się